Gregory van der Wiel
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Gregory van der Wiel
Wordt nu gelinkt met Roma. Zou een goede optie zijn, want achterin is het daar brandhout. De vraag is echter of Greg daar zelf blij van wordt. Is natuurlijk verre van een topclub.
En Greg is niet zonne goeie verdediger natuurlijk ..
Blij met de punten ...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ik zou niet gaan maar goed.. het leven in Rome schijnt ook goed te zijn
Dat Maarten al niet weg is.... 2 jaar achter elkaar geen Europa is voor je persoonlijke ontwikkeling ook niet goed.

Dat Maarten al niet weg is.... 2 jaar achter elkaar geen Europa is voor je persoonlijke ontwikkeling ook niet goed.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ajax heeft dit jaar en speelt ook volgend jaar meer topwedstrijden dan Roma.
IK GELOOF!!!!!!
Daarom is het ook gewoon zonde dat enorm goede spelers als Stekelenburg en Van der Vaart afgelopen seizoen bij hun club geen Europees hebben gespeeld. De Spurs vergaten even Rafael in te schrijven voor de Europa League en werden zonder hem in de poulefase uitgeschakeld, sneu. Stekelenburg zit in een irritante competitie met Brazilianen die je voor je kop schoppen en loopt nu voor het 2e jaar op rij Europees voetbal mis. Hij kijkt elke wedstrijd van Ajax, mij lijkt het dat je dan heimwee krijgt naar Champions League voetbal en kampioensschalen.
Met Steek hadden we afgelopen seizoen overwinterd in de CL, Van der Vaart met zijn kwaliteiten schiet ons zelfs zo richting een kwartfinale. Van der Wiel heb ik op verdedigend vlak niet zo heel hoog zitten, voor hem wil ik het liefst cashen zodat Van Rhijn zijn plaats over kan nemen.
Met Steek hadden we afgelopen seizoen overwinterd in de CL, Van der Vaart met zijn kwaliteiten schiet ons zelfs zo richting een kwartfinale. Van der Wiel heb ik op verdedigend vlak niet zo heel hoog zitten, voor hem wil ik het liefst cashen zodat Van Rhijn zijn plaats over kan nemen.
Gregory van der Wiel
? Welke beslissende fout heeft Vermeer in de Champions league gemaakt die Steek zou hebben voorkomen ?
Vermeer deed in de Champions League niets verkeerd, sterker nog, hij speelde juist sterke wedstrijden tegen Lyon op momenten dat hij in de Eredivisie net een paar deuken in het zelfvertrouwen op had gelopen dus dat was goed. Maar met Stekelenburg in je ploeg heb je er gewoon nog een voetballer bij en een icoon die je team extra klasse geeft. Ik mis gewoon dat grote lijf van en die kop die iedereen in de wereld die weleens voetbal kijkt herkent. Maar vooral dat hij de beste in Europa is met snelle spelhervattingen. Hij trapt en gooit ballen binnen anderhalve seconde zo naar medespelers die op de helft van de tegenstander direct door kunnen breken.
Ja want met een uittrap van Maarten hadden we Real opgerold.
IK GELOOF!!!!!!
Lyon wel, die gaven vooral aan de zijkanten, zeeën van ruimte weg. Tegen Real Madrid hebben we het beide keren niet onaardig gedaan, in de uitwedstrijd met lef gespeeld, we kregen in die wedstrijd de eerste doelrijpe kansen en niet zulke kleintjes ook. Helaas was er tegen scherp uitgespeelde counters uitgevoerd door spelers van meer dan 80 miljoen euro per stuk weinig opgewassen.
Thuis tegen Madrid was gewoon onbeschrijflijk zuur, 7 basisspelers afwezig waarvan 4 à 5 sterkhouders, defensief alleen Jan die wat kon tegenhouden, geen spits in het veld en dan alsnog een handvol goede kansen creëren en 2 zuivere doelpunten door de neus geboord zien worden. Het doet nog steeds pijn.
Thuis tegen Madrid was gewoon onbeschrijflijk zuur, 7 basisspelers afwezig waarvan 4 à 5 sterkhouders, defensief alleen Jan die wat kon tegenhouden, geen spits in het veld en dan alsnog een handvol goede kansen creëren en 2 zuivere doelpunten door de neus geboord zien worden. Het doet nog steeds pijn.
Inderdaad, Maarten en de uittrap een vast patroon .. Real doet er dun van in de broek .. Lol ..Rishi schreef:Ja want met een uittrap van Maarten hadden we Real opgerold.
Blij met de punten ...
Maarten geeft toch geen voorzetten?Cruijff schreef:Lyon wel, die gaven vooral aan de zijkanten, zeeën van ruimte weg. Tegen Real Madrid hebben we het beide keren niet onaardig gedaan, in de uitwedstrijd met lef gespeeld, we kregen in die wedstrijd de eerste doelrijpe kansen en niet zulke kleintjes ook. Helaas was er tegen scherp uitgespeelde counters uitgevoerd door spelers van meer dan 80 miljoen euro per stuk weinig opgewassen.
IK GELOOF!!!!!!
Maarten kan met een worp van 55 meter in één keer Arjen Robben, Luis Súarez of Derk Boerrigter lanceren op een manier dat deze jongens met een tevergeefs meesprintende tegenstander zo door kunnen naar de keeper van de opponent of een overtreding incasseren die de tegenstander een directe rode kaart oplevert.
Maarten kan dit, Maarten kan dat, alleen zie je het hem nooit doen .. Maar misschien heb jij een andere TV en zender waar dat wel te zien is ..
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zo denderend is het niet bij Roma.
Ik heb digitale televisie met Sport 1 en daar zie ik vooral AS Roma met de hele ploeg falen en gigantisch veel (rode) kaarten pakken. Het is vooral zo zonde dat hij weg is. Ajax is een hoger niveau dan AS Roma en de Italiaanse competitie niet zo ontzettend leuk (understatement).
Laatst gewijzigd door Cruijff op di mei 08, 2012 8:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad ..Peter schreef:Zo denderend is het niet bij Roma.
Blij met de punten ...
Cruijff schreef:Ik heb digitale televisie met Sport 1 en daar zie ik vooral AS Roma met de hele ploeg falen en gigantisch veel (rode) kaarten pakken. Het is vooral zo zonde dat hij weg is. Ajax is een hoger niveau dan AS Roma en de Italiaanse competitie niet zo ontzettend leuk (understatement).
Daar heb ik um niet een bal over 55 meter zien uitgooien .. Heb je toch een andere zender .. Afijn .. Net zoals Peter ook al zegt .. Zo denderend staat ie niet te keepen bij Roma ..
Blij met de punten ...
Maarten gooit een bal moeiteloos over de middenlijn op maat naar een teamgenoot die vrij staat. Blijkbaar lopen ze daar niet vrij, ik vind dat ze een erg beroerd veldspel hebben bij AS Roma. Van der Sar heeft ook vervelende seizoenen in Italië gehad en daar bij Fulham nog jaren last van gehad. De Serie A is gewoon een rotcompetitie met een nare spelopvatting en idioten die je bewust tegen je kop schoppen. In de Eredivisie is zoiets ondenkbaar, de tegenstanders hebben daarvoor te veel respect voor Maarten.
Stekelenburg gaat nu echt niet zo snel meer de overstap naar Manchester United maken, terwijl hij voor hen waardevoller was geweest dan De Gea. Hij moet echt een dijk van een EK keepen als hij nog iets dergelijks wil, terwijl niet duidelijk is of hij beter in vorm steekt dan Krul of Vorm. Juist daarom had hij zich beter voor nog minimaal één seizoen aan Ajax kunnen verbinden om zijn hoge niveau voort te zetten in vertrouwde omgeving en met ambitieuze Champions League plannen. Ook als sportman met eerzucht zou je denken dat hij eens zelf met beide handen een kampioensschaal vast zou willen pakken na een jaar lang de ploeg te hebben gedragen, inplaats van de schaal uit je handen laten kletteren nadat de tweede keus in de beslissende maanden de belangrijkste wedstrijden heeft gekeept.
Het onderwerp van dit topic, Van der Wiel, lijkt in overweging te nemen om nog een kampioenschap met Ajax te gaan nastreven, inplaats van in een grote competitie om plek 3 of lager te gaan spelen. Persoonlijk doe ik Greg liever van de hand.
Stekelenburg gaat nu echt niet zo snel meer de overstap naar Manchester United maken, terwijl hij voor hen waardevoller was geweest dan De Gea. Hij moet echt een dijk van een EK keepen als hij nog iets dergelijks wil, terwijl niet duidelijk is of hij beter in vorm steekt dan Krul of Vorm. Juist daarom had hij zich beter voor nog minimaal één seizoen aan Ajax kunnen verbinden om zijn hoge niveau voort te zetten in vertrouwde omgeving en met ambitieuze Champions League plannen. Ook als sportman met eerzucht zou je denken dat hij eens zelf met beide handen een kampioensschaal vast zou willen pakken na een jaar lang de ploeg te hebben gedragen, inplaats van de schaal uit je handen laten kletteren nadat de tweede keus in de beslissende maanden de belangrijkste wedstrijden heeft gekeept.
Het onderwerp van dit topic, Van der Wiel, lijkt in overweging te nemen om nog een kampioenschap met Ajax te gaan nastreven, inplaats van in een grote competitie om plek 3 of lager te gaan spelen. Persoonlijk doe ik Greg liever van de hand.
Correctie .. Jij bent degene die denkt/vind/zegt dat Maarten moeiteloos de bal over de middelijn ( wordt steeds verder ) gooit .. Alleen heeft niemand dat hem ooit zien doen .. Maar goed .. Liv'Pool - Chelsea is veel leuker ( om te zien dan ) dan dit geneuzel ..
Blij met de punten ...
Nu iedereen toch over Maarten schrijft onder dit vdWiel topic, moet ik ook even mijn steentje bijdragen aan diegenen die beweren dat Maarten onder zijn normale niveau staat to keepen in Roma. Ik zie Roma op HD bijna iedere week en ik ben het volkomen eens. Maarten in Roma is een heel andere (en mindere) keeper dan wij bij Ajax gewend waren. v.d. Sar revisited zoals een schrijver al heeft opgemerkt.
Ik zou Maarten niet eens mee nemen naar die rimboe. Gewoon Vorm, Krul and Vermeer in die orde.
Ik zou Maarten niet eens mee nemen naar die rimboe. Gewoon Vorm, Krul and Vermeer in die orde.
Tja jij loopt de hele tijd te neuzelen over sterke punten die je bij Maarten blijkbaar niet wilt zien in een topic dat bovendien over een andere speler behoort te gaan. Let tijdens de EK nou maar gewoon maar eens even op zijn spelhervattingen over grote afstand.999 schreef:Correctie .. Jij bent degene die denkt/vind/zegt dat Maarten moeiteloos de bal over de middelijn ( wordt steeds verder ) gooit .. Alleen heeft niemand dat hem ooit zien doen .. Maar goed .. Liv'Pool - Chelsea is veel leuker ( om te zien dan ) dan dit geneuzel ..
Zit toch niet te lullen man, jij bent degene die met andere spelers komt in deze topic ( Een of andere vage bewering over Vermeer -> Steek ) .. En daar reageren ik ( wij ) op .. Zijn spelhervattingen op het EK zullen in 99.9% van de gevallen uittrappen zijn ..Cruijff schreef:Tja jij loopt de hele tijd te neuzelen over sterke punten die je bij Maarten blijkbaar niet wilt zien in een topic dat bovendien over een andere speler behoort te gaan. Let tijdens de EK nou maar gewoon maar eens even op zijn spelhervattingen over grote afstand.999 schreef:Correctie .. Jij bent degene die denkt/vind/zegt dat Maarten moeiteloos de bal over de middelijn ( wordt steeds verder ) gooit .. Alleen heeft niemand dat hem ooit zien doen .. Maar goed .. Liv'Pool - Chelsea is veel leuker ( om te zien dan ) dan dit geneuzel ..
Blij met de punten ...
Natuurlijk heeft Maarten sterke punten maar daarmee win je heus niét zomaar een paar wedstrijden. Misschien qua uitstraling enz maar kap met die ongein over zijn uittrappen.Cruijff schreef:Tja jij loopt de hele tijd te neuzelen over sterke punten die je bij Maarten blijkbaar niet wilt zien in een topic dat bovendien over een andere speler behoort te gaan. Let tijdens de EK nou maar gewoon maar eens even op zijn spelhervattingen over grote afstand.999 schreef:Correctie .. Jij bent degene die denkt/vind/zegt dat Maarten moeiteloos de bal over de middelijn ( wordt steeds verder ) gooit .. Alleen heeft niemand dat hem ooit zien doen .. Maar goed .. Liv'Pool - Chelsea is veel leuker ( om te zien dan ) dan dit geneuzel ..
IK GELOOF!!!!!!
Prima, laten we dat dan maar gaan turven tijdens de EK, wanneer Maarten een bal vangt breng hij hem ontzettend vaak met een worp opnieuw in het spel. En razendsnel ook. Ik kap niet over zijn spelhervattingen, want op dit vlak is er in Europa geen betere.
Geen onlogische gedachtegang, alleen Bert van Marwijk zit zo niet in elkaar. Die blijft nogal loyaal aan spelers die in een eerder stadium ook al zijn voorkeur hadden. In het verleden dus aan Steek toen Vermeer onder MvB eerste keus was. Reken er maar op dat de bij Liverpool nog zelden spelende Dirk Kuijt gewoon speeltijd krijgt tijdens de EK en indien de hier besproken Van der Wiel ten faveure van Van Rhijn de rest van het seizoen op de bank toe had moeten kijken was hij deze zomer voor Bert doodleuk 1e keus gebleven.Kilroy schreef:Nu iedereen toch over Maarten schrijft onder dit vdWiel topic, moet ik ook even mijn steentje bijdragen aan diegenen die beweren dat Maarten onder zijn normale niveau staat to keepen in Roma. Ik zie Roma op HD bijna iedere week en ik ben het volkomen eens. Maarten in Roma is een heel andere (en mindere) keeper dan wij bij Ajax gewend waren. v.d. Sar revisited zoals een schrijver al heeft opgemerkt.