Gaat Heerenveen echt proberen te winnen! Bij verlies hebben ze óók Europa League.Peter schreef:PSV wordt gewoon tweede, hoor.
Feyenoord 2011-2012
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Feyenoord 2011-2012
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Feyenoord 2011-2012
Als Heerenveen wint dan zijn ze ook zeker. Waarom zouden ze dan voor verlies gaan? 

Heerenveen heeft niets aan een gelijkspel. Zelf winnen of verliezen is goed voor ze, gelijk spelen waarschijnlijk fataal (in de zin dat het dan waarsch play-offs wordt)
I think I lost my fucking headache
- peter
Precies. Ik mag toch hopen dat je dan als voetballer in ieder geval de wedstrijd begint om te winnen?LucaS schreef:Heerenveen heeft niets aan een gelijkspel. Zelf winnen of verliezen is goed voor ze, gelijk spelen waarschijnlijk fataal (in de zin dat het dan waarsch play-offs wordt)
Janmaat niet. En Dost gunt Sibon wel een mooi afscheid.
Zeer onfrisse situatie dit.
Zeer onfrisse situatie dit.
Zeker, maar dat kan heerenveen niet helpen. Een beetje dom van de KNVB,
I think I lost my fucking headache
- peter
Ik hoor nu die Bas Dost bij NieuwsUur en die hoef je dus niet op te stellen. Die gaat er alles aan doen om te verliezen. 

-
Gezien; na de derde keer vertellen zei hij wel dat hij dat "probleem" niet had verzonnen o.i.d. Janmaat was duidelijker, zie de knipoog (Doet me aan Zagreb denken) die wil niet winnen. Jans koos ook voor plaatsing, m.a.w. een eentonige wedstrijd waarbij Feyenoord ruim op tijd (Stel dat de scheidsrechter na 39 minuten voor het einde fluit!) op voorsprong staat dankzij een weer fabelachtige Clasie, een rots in de branding als Vlaar en de "nieuwe centrale verdediger" van het Nederlands elftal: De Vrij.Peter schreef:Ik hoor nu die Bas Dost bij NieuwsUur en die hoef je dus niet op te stellen. Die gaat er alles aan doen om te verliezen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Hoho, de regels over de verliezend bekerfinalist Europa in zijn van de UEFA.LucaS schreef:Zeker, maar dat kan heerenveen niet helpen. Een beetje dom van de KNVB,
Andersom zou het ook raar zijn om playoffs te organiseren voor een nog niet bekend aantal UEFA cup plaatsen.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Die Vlaar. Hoe is dat toch mogelijk.Demosthenes schreef:Gezien; na de derde keer vertellen zei hij wel dat hij dat "probleem" niet had verzonnen o.i.d. Janmaat was duidelijker, zie de knipoog (Doet me aan Zagreb denken) die wil niet winnen. Jans koos ook voor plaatsing, m.a.w. een eentonige wedstrijd waarbij Feyenoord ruim op tijd (Stel dat de scheidsrechter na 39 minuten voor het einde fluit!) op voorsprong staat dankzij een weer fabelachtige Clasie, een rots in de branding als Vlaar en de "nieuwe centrale verdediger" van het Nederlands elftal: De Vrij.Peter schreef:Ik hoor nu die Bas Dost bij NieuwsUur en die hoef je dus niet op te stellen. Die gaat er alles aan doen om te verliezen.
IK GELOOF!!!!!!
Als Heerenveen als 1e scoort, kan het nog interessant worden. Maar ik verwacht dat Feyenoord op voorsprong komt en dan is de wedstrijd ook meteen gespeeld, dat geven zelfs de Heerenveen spelers al aan 

Ik ben niet zo naïef om te denken dat PSV het anders zou doen (zo hadden wij enkele jaren terug die fantastisch spannende wedstrijd tegen Groningen, die puur toevallig in 0-0 eindigde...), maar ik ben echt verbaasd dat spelers van Heerenveen en Jans het nu gewoon al aangeven!
Begin die wedstrijd en zie waar het eindigt, verliezen kan altijd nog zou ik zeggen.
Maar Janmaat die aangeeft het liefst te verliezen en Dost die aangeeft het liefst niet te spelen
Begin die wedstrijd en zie waar het eindigt, verliezen kan altijd nog zou ik zeggen.
Maar Janmaat die aangeeft het liefst te verliezen en Dost die aangeeft het liefst niet te spelen

- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Help me even hoor, als Heerenveen wint hebben ze toch sowieso Europa League?
- Jinne
- Site Admin
Ja, daar snap ik ook niets van. Volgens mij kunnen ze dan ook een ronde later beginnen in de EL. Dan zou ik juist lekker vol van start gaan en zien waar het schip strand. Bovendien lekkerder om het seizoen met winst te eindigen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ik heb zojuist 500 euro ingezet op een Rotterdamse overwinning op Friese bodem. Tegen een quotering van 1.80; gratis geld!
-
Janmaat knipoogde al (gisteren) tijdens het interview. Ja, hij zal winnen en dan volgend jaar geen voorronde CL spelen, niemand gelooft daar in.Ben wel benieuwd hoe opzichtig men het gaat doen ..
Stel dat Dost snel de 3-0 maakt door de zenuwen bij Feyenoord, dan ??? Jammer dat Dost zelf aangaf niet te willen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Unibet?generaal schreef:Ik heb zojuist 500 euro ingezet op een Rotterdamse overwinning op Friese bodem. Tegen een quotering van 1.80; gratis geld!
Face your fears and live your dreams, No Fear
Digibet.com; odd is inmiddels gedaald tot 1.75, maar dat is nog steeds een heel mooi rendement. Heerenveen neemt geen risico, en verliest met 0-2 of zo. Feyenoord blij, Heerenveen blij, ik blij (400 euro winst)De Dominee schreef:Unibet?generaal schreef:Ik heb zojuist 500 euro ingezet op een Rotterdamse overwinning op Friese bodem. Tegen een quotering van 1.80; gratis geld!

Is dat digibet.com een beetje betrouwbaar? Zag dat je daar ook op het EK U17 kan wedden waardoor het naast Feyenoord wel heel interessant wordt.
Anders gooi ik wat op Betfair voor Feyenoord tegen een odd van 1.70.

Anders gooi ik wat op Betfair voor Feyenoord tegen een odd van 1.70.
Ik heb al aardig vaak een withdrawal gescoord! Je moet alleen de eerste keer wel een kopie van je identiteitsbewijs naar ze toe sturen.
Dit is werkelijk gratis geld. Het spelersfonds van Feyenoord is er niets bij
.
Dit is werkelijk gratis geld. Het spelersfonds van Feyenoord is er niets bij

-
Stel dat de Chinezen deze wedstrijd hebben uitgezocht en Vlaar en De Vrij voor € 400.000 hebben omgekocht!
Wanneer iedereen zo wedt, wordt het dan voor de UEFA een verdachte wedstrijd? (Niet dat er iets met die verdachtmaking zal gebeuren)?
Wanneer iedereen zo wedt, wordt het dan voor de UEFA een verdachte wedstrijd? (Niet dat er iets met die verdachtmaking zal gebeuren)?
Topclubs worden eigenlijk nooit verdacht in combinatie met bookmakers. In Italië was er natuurlijk een omkoopschandaal, maar dat had niets met sportweddenschappen te maken. Sowieso zijn die amateurs van VI nogal speculatief ingesteld, en gebruiken ze veel te grote woorden om dat fenomeen te duiden. Omkoping vindt vooral in de meer obscure competities plaats. Denk aan de Griekse onderbond, de Serie C, Kroatië, en de Belgische Tweede klasse.