Wij zijn Ajax. Wij zijn de beste!
En nu een glaasje Glenmorangie The Lasanta om het te vieren...

Moderator: mods
SylvievdVaart schreef:Moest je werken, Moon?
SylvievdVaart schreef:Aaaargh!![]()
Ondanks dat...![]()
Met Narsingh, een fitte Boilesen, Van Rhijn en Viergever zijn we sterker dan dit jaar.wimpey schreef:Ja. Denk dat de topscorer van vlg. seizoen er meer maakt dan 12.Ajaciedjuh schreef:Dat is een spits![]()
Laten we wel wezen: Ajax zal er zonder JV en VDW niet sterker op worden. Maar als het TH z'n huiswerk doet, staan we na vlg. seizoen op 32. Ajax heeft veruit het beste materiaal in de diepte en in de breedte.
Zou goed kunnen, collega's roepen hier allemaal dat ze me hebben gezien.Ronald! schreef:Zag ik thijs net staan? Geen idee hoor, maar dacht me dat net in te beelden.
Demosthenes schreef:Het is de 23ste keer dat ik een kampioenschap meemaak, waarvan 22 keer bewust en de laatste is altijd de mooiste. Ik verlang nu al naar nummer 24!
Ik dacht je bij de ingang van de kleedkamer te zien. Iedereen feesten, interviewtje hier en daar en Thijs die tevreden naar binnen kijkt. Kan dat?Thijs schreef:Zou goed kunnen, collega's roepen hier allemaal dat ze me hebben gezien.
Haha dat moet ik zijn geweest, aangezien dat m'n vaste stekkie is. ;)Ronald! schreef:Ik dacht je bij de ingang van de kleedkamer te zien. Iedereen feesten, interviewtje hier en daar en Thijs die tevreden naar binnen kijkt. Kan dat?