Ajax-VVV 02-05-2012
Moderator: mods
Re: Ajax-VVV 02-05-2012
Zeker mooi gebaar!Laudrup schreef:Ooijer mag nog FF wat minuutjes maken. Leuk.
Als PSV-er kon ik hem wel schieten af en toe, bloedirritant. In het Nederlands Elftal geen hoogvlieger maar deed wat er van hem gevraagd werd. En nu bij Ajax wist hij zijn plek en vulde dat m.i. top in. Nooit zeuren maar doen waarvoor hij gevraagd werd!
Topsporter!
Ja. Denk dat de topscorer van vlg. seizoen er meer maakt dan 12.Ajaciedjuh schreef:Dat is een spits

Laten we wel wezen: Ajax zal er zonder JV en VDW niet sterker op worden. Maar als het TH z'n huiswerk doet, staan we na vlg. seizoen op 32. Ajax heeft veruit het beste materiaal in de diepte en in de breedte.
Hij was de verpersoonlijking van alles wat ik aan PSV haatte. Maar ik heb mijn mening moeten bijstellen sinds hij het Ajax shirt draagt. Prima mentaliteit, idd een topsporter!Columbus schreef:Zeker mooi gebaar!Laudrup schreef:Ooijer mag nog FF wat minuutjes maken. Leuk.
Als PSV-er kon ik hem wel schieten af en toe, bloedirritant. In het Nederlands Elftal geen hoogvlieger maar deed wat er van hem gevraagd werd. En nu bij Ajax wist hij zijn plek en vulde dat m.i. top in. Nooit zeuren maar doen waarvoor hij gevraagd werd!
Topsporter!
15 mei 2011.
Heeft veel gedaan voor veel jonge jongens. Hij wordt gerespecteerd. Daar moet je als club middels een functie binnen de opleiding op inspelen, lijkt me. Als ie dat wil.Columbus schreef: En nu bij Ajax wist hij zijn plek en vulde dat m.i. top in. Nooit zeuren maar doen waarvoor hij gevraagd werd!
Topsporter!
Niets zo veranderlijk als de mens.Laudrup schreef:Hij was de verpersoonlijking van alles wat ik aan PSV haatte. Maar ik heb mijn mening moeten bijstellen sinds hij het Ajax shirt draagt. Prima mentaliteit, idd een topsporter!Columbus schreef:Zeker mooi gebaar!Laudrup schreef:Ooijer mag nog FF wat minuutjes maken. Leuk.
Topsporter!

Kakkies 4-0 voor. H'veen op 2-2 na 2-0 achter.
Het zál toch niet! Ik lach me een breuk wanneer H'veen daar wint!

- Ajaciedjuh
2-3wimpey schreef:Kakkies 4-0 voor. H'veen op 2-2 na 2-0 achter.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Narsingh! 

psv kan de VCL op z'n bierbuik schrijven!Laudrup schreef:2-4!

Heerlijk. Genieten.wimpey schreef:psv kan de VCL op z'n bierbuik schrijven!Laudrup schreef:2-4!
15 mei 2011.
De welbekende kers. Of het toefje.Laudrup schreef: Heerlijk. Genieten.
- SylvievdVaart
LIEVE ALLEMAAL, van harte gefeliciteerd!
Ga er goed van genieten!!!
We verdienen het!

We verdienen het!

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Idem idem idemSylvievdVaart schreef:LIEVE ALLEMAAL, van harte gefeliciteerd!![]()
We verdienen het!

- InnerHarbour
Kampioen, ik ga er hier in Daytona Beach in de buitenbar een heerlijk biertje op nemen.
YNWA
wimpey schreef:Idem idem idemSylvievdVaart schreef:LIEVE ALLEMAAL, van harte gefeliciteerd!![]()
We verdienen het!
HULDE HULDE HULDE!!!!!
Kippenvel! Echt geweldig!!!
Geniet allemaal van dit heerlijke moment!

- Ajaciedjuh

Kampioenen, op naar de tripple

Gefeliciteerd allemaal.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
HOERA!

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Kan die Gullit eens zijn smoel houden! 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Gefeliciteerd AJAX!
Gefeliciteerd allen die AJAX een warm hart toedragen.

Gefeliciteerd allen die AJAX een warm hart toedragen.

En. De CL gaat nog meer opleveren

- Ajaciedjuh
Gaaf