PSV 2011-2012
Moderator: mods
Re: PSV 2011-2012
Ach, voor een speler die de kampioenswedstrijd al gespeeld heeft zijn dit best zinnige teksten.
Advocaat vertrekt overigens bij het Russische nationale elftal...
Advocaat vertrekt overigens bij het Russische nationale elftal...
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Je kunt onzin ophangen, maar laten we even naar de feiten kijken. Bij Rangers, Gladbach en Zenit kocht Advocaat werkelijk alles bij elkaar.Baseman schreef: hij houdt rekening met de jeugd
Hopelijk mag ie bij psv ook weer helemaal los gaan.

Vraag me trouwens af of Dickie naar jullie komt, want elders kan ie ongetwijfeld meer pakken.
Volgens Derksen gaat Dickie voor één jaar naar PSV. En ook Van Bommel voor één jaar.
Nil volentibus arduum
Gezellig.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Denk dat dat een prima zet is van psv
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
Mmm.. Van Bommel kan het ook niet in z'n eentje. Ik denk dat PSV zich over de kop gaat kopen voor Advocaat. Mij benieuwen.
Whitey on the moon.
Advocaat zal zeker willen investeren. Maar is er nog ergens een potje te vinden bij de gemeente?
Overigens vind ik het een prima keuze als trainer. Hij is in staat om een ploeg goed neer te zetten. Presteert eigenlijk overal gewoon goed. Ik verwacht dat hij er wel voor gaat zorgen dat het defensief wat beter in elkaar steekt. Niet dat het ineens een onneembare vesting zal worden maar daar gaat Advocaat wel iets winnen.
Van Bommel heb ik echt m'n twijfels over. Het type speler hebben ze hard nodig maar ik moet nog zien dat hij nog de drive heeft om deze verzameling slapjanussen wakker te schudden.
Overigens vind ik het een prima keuze als trainer. Hij is in staat om een ploeg goed neer te zetten. Presteert eigenlijk overal gewoon goed. Ik verwacht dat hij er wel voor gaat zorgen dat het defensief wat beter in elkaar steekt. Niet dat het ineens een onneembare vesting zal worden maar daar gaat Advocaat wel iets winnen.
Van Bommel heb ik echt m'n twijfels over. Het type speler hebben ze hard nodig maar ik moet nog zien dat hij nog de drive heeft om deze verzameling slapjanussen wakker te schudden.
Nil volentibus arduum
Dickie is een prima trainer natuurlijk. Van Bommel is afwachten. Laatst bij Arsenal-Milan schrok ik van zijn spel.
Moet het nog zien met Advocaat, ik bedoel waar ie heeft getraind de laaste jaren kon in bakken met geld investeren of kiezen uit de allerbeste voetballers ... De achterhoede van Psv is sowieso zeer zwak en het middenveld ook maar zozo .. en volgens mij is Van Bommel de laatste tijd wel heel vaak geblesseerd ...
Blij met de punten ...
Op PN lees ik dat hiermee het kampioenschap voor volgend seizoen is beslist: Advocaat en Van Bommel zijn een garantie voor de titel.
-
Wanneer is de kampioenswedstrijd?Jöhnk schreef:Op PN lees ik dat hiermee het kampioenschap voor volgend seizoen is beslist: Advocaat en Van Bommel zijn een garantie voor de titel.

Whitey on the moon.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Zou natuurlijk kunnen dat Advocaat die selectie wel aan de praat krijgt. Helemaal idioot is ie ook weer niet. Ik zie een vergelijking met de kakkies; Been kreeg zijn spelers niet vooruit, onder Koeman gaan ze als de brandweer. Een dergelijk scenario is niet denkbeeldig, helemaal niet als ze een jaartje gebruik kunnen maken van Lothar. Over zijn top heen, maar qua charisma en gogme een welkome aanvulling op het Eindhovense veld.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Alleen heeft Koeman natuurlijk het verwachtingspatroon mee. Advocaat zal echt moeten. Verwacht ook niét dat Ajax volgend jaar weer zoveel punten gaat laten liggen.
IK GELOOF!!!!!!
- AT Toto winner 09/10
Daar kun je volgens mij pas rond 1 september een goeie inschatting van maken, Rishi, als het transferwindow gesloten is.
Klopt. Maar ik verwacht komend jaar geen blessuregolf of spelers met overgewicht... Verwacht daarnaast ook geen uittocht van basisspelers.
IK GELOOF!!!!!!
- AT Toto winner 09/10
Verwachtingen zijn nu hooguit speculatief. Dat Vertonghen en Van der Wiel vertrekken, lijkt logisch. Janssen is ook onduidelijk. En wat te denken van Eriksen? Stel dat die een goed EK speelt? Pas 1 september kunnen we de balans een beetje opmaken..Rishi schreef:Klopt. Maar ik verwacht komend jaar geen blessuregolf of spelers met overgewicht... Verwacht daarnaast ook geen uittocht van basisspelers.
Mee eens. Maar zoals ik het nu een beetje verwacht... PSV kan toch niét weer 4 spelers kopen voor 30 miljoen?
IK GELOOF!!!!!!
- AT Toto winner 09/10
Dat zou absurd zijn, maar wellicht wel als ze wat spelers verkopen. Toch; met een aanjager als Van Bommel op dat middenveld, zullen spelers als Mertens, Lens of Toivonen wellicht ook in uitwedstrijden wat meer thuis geven. Feit blijft dat ze dan nog altijd een zwakke defensie hebben.Rishi schreef:Mee eens. Maar zoals ik het nu een beetje verwacht... PSV kan toch niét weer 4 spelers kopen voor 30 miljoen?
Advocaat heeft de naam om alleen spelers te kopen en niet naar de jeugd te kijken, maar dat is meer van het verleden dan van het heden (en het klopt niet altijd, aangezien hij oa bij PSV wel degelijk jeugdspelers gebruikte). Maar de jeugd is niet het sterkste punt van Advocaat.
Daarom wordt de rol van Faber zo groot, een belangrijke taak van hem wordt de doorstroming van de jeugd naar het 1e elftal. Dat is ook bekend bij Advocaat. Evenals dat PSV alleen kan investeren als er spelers verkocht worden.
Wat betreft de defensie, Zanka is een CV en hij zou een versterking moeten zijn. Met Hutch, Marcelo, Zanka en Willems staat er toch geen verkeerde laatste linie.
Daarbij scheelt het al heel veel als de organisatie op het middenveld en de aanval beter staat, nu is Strootman vaak aan het verzuipen omdat hij verdedigend veel werk voor anderen moet opknappen.
PSV is dit seizoen trouwens alleen in de uitwedstrijden middelmatig, in de thuiswedstrijden behalen ze de meeste punten van alle Eredivisie teams. Advocaat en Van Bommel zijn wel keihard nodig, hoog tijd voor een mentaliteitsverandering!
Daarom wordt de rol van Faber zo groot, een belangrijke taak van hem wordt de doorstroming van de jeugd naar het 1e elftal. Dat is ook bekend bij Advocaat. Evenals dat PSV alleen kan investeren als er spelers verkocht worden.
Wat betreft de defensie, Zanka is een CV en hij zou een versterking moeten zijn. Met Hutch, Marcelo, Zanka en Willems staat er toch geen verkeerde laatste linie.
Daarbij scheelt het al heel veel als de organisatie op het middenveld en de aanval beter staat, nu is Strootman vaak aan het verzuipen omdat hij verdedigend veel werk voor anderen moet opknappen.
PSV is dit seizoen trouwens alleen in de uitwedstrijden middelmatig, in de thuiswedstrijden behalen ze de meeste punten van alle Eredivisie teams. Advocaat en Van Bommel zijn wel keihard nodig, hoog tijd voor een mentaliteitsverandering!