Champions League 2011-2012
Moderator: mods
Re: Champions League 2011-2012
Gomez en Robben hadden alle troefen in hun handen
Ik denk dat de verklaring van Roelfs in dit geval wel enig hout snijdt.
Real heeft de slijtage slag tegen Barcelona in de benen, bij Bayern heeft een behoorlijk aantal spelers rust gehad. Je ziet gewoon dat ze minder vermoeid zijn. Net een shot van Ronaldo, die ziet er nu niet echt fit meer uit...
Real heeft de slijtage slag tegen Barcelona in de benen, bij Bayern heeft een behoorlijk aantal spelers rust gehad. Je ziet gewoon dat ze minder vermoeid zijn. Net een shot van Ronaldo, die ziet er nu niet echt fit meer uit...
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Barca heeft zeurpieten in het elftal maar Real is werkelijk geen haar beter, bah!
Zou er ook een mister next match zijn? 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
beelzebub schreef:Zou er ook een mister next match zijn?

Wat een wedstrijd! Echt spannend...
Penalties! Neuer pakt er gewoon 2...
Penalties! Neuer pakt er gewoon 2...
En Bayern mist er ook 2... Ongelooflijk
En nu weer Casillas met twee saves....
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Zijn dit nu de beste voetballers van de wereld? 

Zeer zwakke strafschoppenreeks hoor, lang niet meer gezien en zeker niet verwacht van Duitsers of een elftal van Mourinho.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Zo verwacht je 2 Spaanse clubs in de finale, zo heb je een Duitse en een Engelse 

En nu een miljard aftikken, gracias.
Anderhalf miljard
Granero had een penalty moeten hebben..
hahaha, dat meen je toch niet echt?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Shirtje trekken hoor je als keeper nooit te doen bij een speler van de tegenpartij.Khraa schreef:hahaha, dat meen je toch niet echt?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Volgens de letter van de regel wel ja. Kan me overigens voorstellen dat de scheids hem niet gaf, maar hij mocht daar natuurlijk nooit geel voor een schwalbe geven.generaal schreef:Granero had een penalty moeten hebben..
Bayern verder verdiend door. Hebben Real in grote delen van beide wedstrijden suf getikt.
Volgens mij moet je niet vallen als je niet ten val wordt gebracht. Dus een terechte gele kaart.Jöhnk schreef:Volgens de letter van de regel wel ja. Kan me overigens voorstellen dat de scheids hem niet gaf, maar hij mocht daar natuurlijk nooit geel voor een schwalbe geven.generaal schreef:Granero had een penalty moeten hebben..
Bayern verder verdiend door. Hebben Real in grote delen van beide wedstrijden suf getikt.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Maar dan moet je eerst fluiten voor het shirtje trekken.Khraa schreef:Volgens mij moet je niet vallen als je niet ten val wordt gebracht. Dus een terechte gele kaart.Jöhnk schreef:Volgens de letter van de regel wel ja. Kan me overigens voorstellen dat de scheids hem niet gaf, maar hij mocht daar natuurlijk nooit geel voor een schwalbe geven.generaal schreef:Granero had een penalty moeten hebben..
Ik vond het ook een schwalbe, maar als je dan toch gaat marchanderen met de regels kun je daar nooit geel voor geven.
Wel vreemd hé, je trekt een speler aan zijn shirtje naar achter die dan voorover valt ... 

Blij met de punten ...
Shirtje trekken? Als je daar een pingel voor moet geven, kan je om de tien seconden gaan fluiten voor een vrije trap of een pingel. Schwalbe, walgelijk, geel en hopelijk een forse schorsing. Daar ben ik zo en zo wel voor in geval van schwalbes.
I think I lost my fucking headache
In 2000 gaven ze daar al penalties voor Lucas. Jammer dat Nederland 'm niet maakte toen.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Dit was eerder shirtje aanraken, volgens mij voelde hij het niet eens. Hij deed net alsof hij viel door het been van de keeper.
I think I lost my fucking headache