De toekomst: post-Cruijff
Moderator: mods
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.
Voor een oprechte felicitatie had de naam van aegon wel zonder logo gemogen. Een felicitatie gebruiken als reclame voor jezelf is toch wel een tikje genant.
Dat zelfbevlekkende tekstje aan de onderkant spreekt ook boekdelen. Ik weet niet hoe jullie dat doen, maar als ik iemand feliciteer ga ik niet en plein public opscheppen over mijn verjaardagskado voor de jarige.
Dat zelfbevlekkende tekstje aan de onderkant spreekt ook boekdelen. Ik weet niet hoe jullie dat doen, maar als ik iemand feliciteer ga ik niet en plein public opscheppen over mijn verjaardagskado voor de jarige.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
- Jinne
- Site Admin
Van Gaal zit gewoon nog in de hoek waarin alles wat hij doet negatief wordt uitgelegd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Een nieuw begin waarvan??Het is niet zo dat Johan Cruijff woensdagochtend van verbazing van zijn stoel is gevallen door de levensgrote felicitatie van Louis van Gaal die in diverse kranten te zien was. De legendarische nummer veertien, die 65 jaar oud is geworden, was vooraf namelijk op de hoogte van het feit dat Van Gaal hem in een advertentie zou feliciteren. “Wij wilden Cruijff graag feliciteren, maar ook een nieuw begin bij Ajax markeren. Van Gaal wilde wel meewerken en Cruijff gaf toestemming voor de tekst”, legt woordvoerder Jan Driessen van Ajax-hoofdsponsor Aegon uit in het Algemeen Dagblad.

"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
- Ajaciedjuh
Kijk dat vind ik nu eens een mooi bericht.
Los van het nieuwe begin, maar als er maar respect is naar elkaar toe. Het gaat maar om 1 ding en dat is Ajax 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dat is denk ik dan het nieuwe begin....want met respect met elkaar omgaan is niet des Ajax.... 

"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
-
Hoe moet je dat nou weer negatief voor LvG uitleggen; kom er niet zo snel op, zal wel een nog diepere laag zijn, zo doortrapt (= geraffineerd, leep, slinks, uitgekookt, gehaaid, geslepen, gewiekst, listig, sluw, Abject, Achterbaks, Arg, Arglistig, Berekenend, Bestiaal, Doorkneed, Doortrokken, Fielterig, Gehaaid, Gemeen, Geniepig, Geslepen) dat JC en ik dat nog niet zien.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Het is vooral triest, Demo. Iemand die z'n plaats niet weet. Alsof LVG op gelijke hoogte staat met Cruijff....
Maar misschien lezen we er wel teveel in. Immers, zo te lezen komt het allemaal uit de koker van Aegon marketing en is het dus vooral bedoeld voor de buhne.
Maar misschien lezen we er wel teveel in. Immers, zo te lezen komt het allemaal uit de koker van Aegon marketing en is het dus vooral bedoeld voor de buhne.
Natuurlijk staat LvG op gelijke hoogte als Cruijff. Van Gaal won van alles met Ajax met een groep waar mindere voetballers in zaten als in het team van cruijff.
I think I lost my fucking headache
Je laten betalen om iemand te feliciteren is raar. Ik moest meteen denken aan Paris Hilton, die een paar ton opstrijkt om een kwartier op een feestje rond te lopen.Jinne schreef:Van Gaal zit gewoon nog in de hoek waarin alles wat hij doet negatief wordt uitgelegd.
Ik kan die Van Gaal niet volgen. Rare snoeshaan.
Hoe kom je erbij dat van Gaal betaald is?
Dat weten we idd niet. Wel is het zo dat indien medewerking gratis is, of voor een goed doel bestemd is, er doorgaansch wel ergens een vermelding van is.
Ik denk dat LVG een tonnetje heeft opgestreken voor het schrijven van de tekst. En Cruijff een kwart miljoen voor het goedkeuren ervan.
Ik denk dat LVG een tonnetje heeft opgestreken voor het schrijven van de tekst. En Cruijff een kwart miljoen voor het goedkeuren ervan.

Omdat het in advertentievorm is overgebracht natuurlijk.LucaS schreef:Hoe kom je erbij dat van Gaal betaald is?
Ach, speculatie. Er is niets dat er op wijst dat van Gaal betaald is.
He he he, geloof dat jullie allebei liever schrijven dan lezen? 

Derksen beweert nu op RTL7 dat Van Gaal er 50.000 euro (VOOR SPIEREN VOOR SPIEREN) voor gekregen heeft.
- Jinne
- Site Admin
Zit wel weer peper in zijn snor, dus hoe aan de waarheid van Derksen zijn verhaal twijfel ik ernstig.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Het zal me eerlijk gezegd een rotzorg zijn. Dat gezeik om zo'n hele advertentie te gaan uitpluizen en kraken.
Die advertentie was een goed plan. Netjes richting Cruijff, leuk gebaar van Van Gaal en de sponsor zal het ook wel aardig vinden dat ze eens op een positieve manier in de publiciteit komen. Als een stichting als Spieren voor spieren er dan ook nog wat mee wint dan is het helemaal mooi!
Die advertentie was een goed plan. Netjes richting Cruijff, leuk gebaar van Van Gaal en de sponsor zal het ook wel aardig vinden dat ze eens op een positieve manier in de publiciteit komen. Als een stichting als Spieren voor spieren er dan ook nog wat mee wint dan is het helemaal mooi!
Nil volentibus arduum
Inderdaad.
Spijkers op laag water, deze discussie.
Spijkers op laag water, deze discussie.
Ach. Van Gaal moest duidelijk weer wat aan zijn PR doen. Enge man.Marillion schreef:Het zal me eerlijk gezegd een rotzorg zijn. Dat gezeik om zo'n hele advertentie te gaan uitpluizen en kraken.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.
Roelf, Dubbel, IH; een moslim of christelijke gemeenschap zou jaloers zijn als ze zien welk een toewijding jullie aan de dag leggen voor JC en welke antipathie voor zijn vermeende tegenstanders. Zijn jullie echt alle nuance uit het oog verloren?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ach ja, sorry. Ik had natuurlijk moeten zeggen dat Sturkenboom, Blind en van Gaal het allerbeste voor hadden met Ajax.. En dat van Gaal natuurlijk een geweldige kerel is dat hij ondanks al die zooi die hij over zich heen heeft gekregen van Cruijff toch nog in staat is om hem te feliciteren. Een groot leider.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Roelf, Dubbel, IH; een moslim of christelijke gemeenschap zou jaloers zijn als ze zien welk een toewijding jullie aan de dag leggen voor JC en welke antipathie voor zijn vermeende tegenstanders. Zijn jullie echt alle nuance uit het oog verloren?
Dan was er niks mis geweest met de nuance blijkbaar. :)
Dus jij denkt echt dat Van Gaal, Blind en Sturkenboom er op uit waren om AJAX naar de afgrond te brengen, dat was dan hun missie .. .Tja ...
Blij met de punten ...
Die drie waren er voor hun eigen hachie. Als het daarmee goed ging met Ajax, dan ok. Als het daarmee niet goed zou zijn gegaan met Ajax, ook ok. Maar goed, er zijn al 681 paginas over volgeschreven. Van Gaal wilde instappen om Cruijff een hak te zetten en heeft Sturkenboom en Blind vooruitgeschoven om het pad vrij te maken. Hij had daarbij niet het belang van Ajax in gedachten.999 schreef:Dus jij denkt echt dat Van Gaal, Blind en Sturkenboom er op uit waren om AJAX naar de afgrond te brengen, dat was dan hun missie .. .Tja ...
Jij bent het niet met me eens. Ok! Geen probleem. Niet nodig om het hele verhaal weer op te rakelen.
Je hoeft voor mij niks op te rakelen.Maar mijn conclusie dat je vind dat " Dus jij denkt echt dat Van Gaal, Blind en Sturkenboom er op uit waren om AJAX naar de afgrond te brengen, dat was dan hun missie . " .. lol ..Roelf schreef:Die drie waren er voor hun eigen hachie. Als het daarmee goed ging met Ajax, dan ok. Als het daarmee niet goed zou zijn gegaan met Ajax, ook ok. Maar goed, er zijn al 681 paginas over volgeschreven. Van Gaal wilde instappen om Cruijff een hak te zetten en heeft Sturkenboom en Blind vooruitgeschoven om het pad vrij te maken. Hij had daarbij niet het belang van Ajax in gedachten.999 schreef:Dus jij denkt echt dat Van Gaal, Blind en Sturkenboom er op uit waren om AJAX naar de afgrond te brengen, dat was dan hun missie .. .Tja ...
Jij bent het niet met me eens. Ok! Geen probleem. Niet nodig om het hele verhaal weer op te rakelen.
Kijk dat je kiest voor de methode JC, wat die dan ook moge zijn ok, maar doe dan niet alsof deze drie er op uit waren om AJAX ten gronde te richten.Overgens heeft het verleden bewezen dat ook JC op bepaalde momenten alleen aan zichzelf denkt ..
Blij met de punten ...
Van Gaal, Sturkenboom en Blind zaten er voor hun zelf. Van Gaal kwam pas in beeld toen hij doorkreeg dat Cruijff weer bij Ajax aanklopte.999 schreef:Je hoeft voor mij niks op te rakelen.Maar mijn conclusie dat je vind dat " Dus jij denkt echt dat Van Gaal, Blind en Sturkenboom er op uit waren om AJAX naar de afgrond te brengen, dat was dan hun missie . " .. lol ..Roelf schreef:Die drie waren er voor hun eigen hachie. Als het daarmee goed ging met Ajax, dan ok. Als het daarmee niet goed zou zijn gegaan met Ajax, ook ok. Maar goed, er zijn al 681 paginas over volgeschreven. Van Gaal wilde instappen om Cruijff een hak te zetten en heeft Sturkenboom en Blind vooruitgeschoven om het pad vrij te maken. Hij had daarbij niet het belang van Ajax in gedachten.999 schreef:Dus jij denkt echt dat Van Gaal, Blind en Sturkenboom er op uit waren om AJAX naar de afgrond te brengen, dat was dan hun missie .. .Tja ...
Kijk dat je kiest voor de methode JC, wat die dan ook moge zijn ok, maar doe dan niet alsof deze drie er op uit waren om AJAX ten gronde te richten.Overgens heeft het verleden bewezen dat ook JC op bepaalde momenten alleen aan zichzelf denkt ..
Ik zeg niet dat ze Ajax de grond in wilden helpen. Ik zeg ook niet dat ze Ajax er weer bovenop wilden helpen. Dat was ook niet hun missie. Hun missie was alleen om te voorkomen dat Cruijff een voet aan de grond kreeg bij Ajax, en of het daardoor goed of fout ging met Ajax was secundair.
En natuurlijk ben ik het met je eens dat Cruijff in het verleden ook wel eens alleen maar aan zichzelf dacht, maar hij is in ieder geval bij Ajax binnen gestapt om schoon schip te maken nadat al die machtsgeile bobos bij Ajax een beetje de weg kwijt waren.