Champions League 2011-2012
Moderator: mods
Re: Champions League 2011-2012
Wat een kinderachtig gemekker... De rode kaart is verschikkelijk dom en meer dan terecht. De pingel is na 2x de herhaling gezien te hebben niet helemaal zuiver. Voor de rest is Barcelona de enige ploeg dat voetbalt vanavond.
Als dat gezannik over duikelen etc. wordt enorm opegeblazen. Ik zal zeker niet zeggen dat het allemaal onzin is want er wordt wel degelijk om kaarten gevraagd en penalties versierd. Waar doen ze dat tegenwoordig niet, echt niet alleen in Barcelona hoor...
Barca heeft de afgelopen jaren alles gewonnen wat er te winnen valt. Vooral omdat ze gewoon enorm goed kunnen voetballen en niet omdat er af en toe scheidsrechterlijke beslissing bij zit die meezit..
Als dat gezannik over duikelen etc. wordt enorm opegeblazen. Ik zal zeker niet zeggen dat het allemaal onzin is want er wordt wel degelijk om kaarten gevraagd en penalties versierd. Waar doen ze dat tegenwoordig niet, echt niet alleen in Barcelona hoor...
Barca heeft de afgelopen jaren alles gewonnen wat er te winnen valt. Vooral omdat ze gewoon enorm goed kunnen voetballen en niet omdat er af en toe scheidsrechterlijke beslissing bij zit die meezit..
Hebben ze Terry ook omgekocht?Le T. schreef:Wel opvallend dat nou juist tegen Barcelona ineens die extra assistenten achter de lijn naar volle tevredenheid hun werk doen.
IK GELOOF!!!!!!
Nee hoor, ik vond de rode kaart terecht. Ik ben blij dat fabregas even later mijn gelijk bevestigde. Een buitelploeg dat Barcelona.
I think I lost my fucking headache
Die Londense handbal club is toch niet om aan te zien die Rus heeft een veteranen elftal 

Laatst gewijzigd door Toppie op di apr 24, 2012 9:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De veteraan Drogba speelt anders wel weer uitstekend
En Barca heeft toch moeite met de handbalverdediging van Chelsea, al is het wachten op de 3-1.

En Barca heeft toch moeite met de handbalverdediging van Chelsea, al is het wachten op de 3-1.
Barcelona heeft vooral ook zelf moeite met verdedigen. Waar blijft Toppie met de opmerking dat dit allemaal te verwachten is als de scheidsrechter Shakira heet?
Waar is die David Villa?
Zo'n ploeg met de wedstrijdinstelling van Chelsea in de finale van de CL zou toch ook een aanfluiting zijn.
Nee, die is gewend in Engeland met alles weg te komen. Maar hoeveel wedstrijden heb jij gezien waarin de 4e en 5e assistent twee belangrijke beslissingen namen?Rishi schreef:Hebben ze Terry ook omgekocht?Le T. schreef:Wel opvallend dat nou juist tegen Barcelona ineens die extra assistenten achter de lijn naar volle tevredenheid hun werk doen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Barcelona hoeft zich in ieder geval geen zorgen te maken over Cruijffs afvallende bal. Die is altijd voor hun...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Daar mag Drogba niet klagen dat ie niet zijn tweede geel krijgt. BTA, de eerste was onterecht.
I think I lost my fucking headache
Al een hele tijd geblesseerd.Toppie schreef:Waar is die David Villa?
Lampard mocht ook al niet klagen met geel.LucaS schreef:Daar mag Drogba niet klagen dat ie niet zijn tweede geel krijgt. BTA, de eerste was onterecht.
Madrid heeft een makkie in München
Mocht Chelsea dit toch volhouden, dan gaan ze 3 belangrijke spelers missen in de finale...
PS: Ondanks het spel van Chelsea zou ik het toch humor vinden als Chelsea het gaat redden. En knap trouwens.
PS: Ondanks het spel van Chelsea zou ik het toch humor vinden als Chelsea het gaat redden. En knap trouwens.
Torres!!!
Chelsea wint op z'n Italiaans. Puur anti-voetbal, maar het werkt.
Wat een week voor Barcelona. Exit in de Spaanse competitie en exit in de Champions League.
Welke krant daar is normaliter de spreekbuis van Cruijff?
Wat een week voor Barcelona. Exit in de Spaanse competitie en exit in de Champions League.
Welke krant daar is normaliter de spreekbuis van Cruijff?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Chelsea gaat door!
Hoe krijgen ze het voor elkaar
Hoe krijgen ze het voor elkaar

Ach ja, het kan niet altijd feest zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Messi de schlemiel. Toch ook wel mooi dit.
-
- AT Toto winner 15/16
hahahahahahahaha heerlijk dit.
Wat een anti-voetbal... Verschrikkelijk om naar te kijken. Maar, eerlijk is eerlijk, knap is het wel.
En dus 8 wedstrijden op rij dat Messi niet weet te scoren tegen Chelsea, opmerkelijk.
Toptrainer die Di Matteo
Toptrainer die Di Matteo

Laatst gewijzigd door Baseman op di apr 24, 2012 9:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoezo niet? Zo bijzonder speelt Barca niet.Rishi schreef:Dit kan niét waar zijn.