Ajax - FC Groningen 22-04-2012 16.30 uur
Moderator: mods
Re: Ajax - FC Groningen 22-04-2012 16.30 uur
Wat statisch, wat voorspelbaar? Heb vandaag niet gekeken. Maar dacht er een beetje aan.
IK GELOOF!!!!!!
Tegen zo'n handbal verdediging is het natuurlijk ook lastiger ballen. Laat onverlet dat het voetbal met Aissati op links en Van Rhijn als rechtsback acceptabeler was dan dat het nu is. Je mist overduidelijk ritme bij Boerrigter en Van der Wiel. Ik heb mij wel hevig gestoord aan dat gemakzuchtige, waar een aantal zich weer schuldig aan maakte. Nee, het was tot aan de 2-0 van Kolbeinn toch weer billenknijpen in het stadion....
15 mei 2011.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
http://www.vak410.nl/nieuws/vak410-apre ... k-oprotten
Eens, weg met dat nummer!
Verder....zin in zondag!
Eens, weg met dat nummer!
Verder....zin in zondag!

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Kolbein tegen Twente in de spits de Jong op het middenveld.
En dan Janssen of Eriksen eruit?
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Voor Aissati denk ik? Laat Sigthorsson maar weer invallen de tweede heleft. niks overhaasten, kampioen word je toch wel en dan is hij volgende seizoen weer helemaal fit. Boerrigter speelde trouwens weer heel behoorlijk. Is en blijft constant dreigend, zeker voor iemand die er zo lang uit is geweest. Heerlijk dat ze weer allemaal zo goed als terug zijn.
- Ajaciedjuh
Het zal heel moeilijk worden tegen Twente en wel om de volgende reden: Twente's frustratie van vorig jaar zit nog ontzettend diep. Het elftal en publiek van Twente zullen er volledig voor gaan. Bij Ajax is het moeten er een beetje af. We hoeven er nog maar slechts 1 van de drie te winnen. Instelling is dus anders.
Als Ajax toch de juiste instelling kan vinden voor as zondag, dan hebben we weer een belangrijke stap gezet in het proces naar 'herstel'. Ik ben benieuwd of dit team en staf dit kan opbrengen.
Als Ajax toch de juiste instelling kan vinden voor as zondag, dan hebben we weer een belangrijke stap gezet in het proces naar 'herstel'. Ik ben benieuwd of dit team en staf dit kan opbrengen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Twente is wel erg matig momenteel, wat dat betreft moet het lukken.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Daily Blind
Het is wel weer te zien dat van der Wiel in de basis staat.. Alleen maar tikkies terug en nooit de oplossing vooruit zoeken. Nog 3 wedstrijden en dan hebben we weer van Rhijn in de basis.
Thuis niet. Geen seconde het gevoel gehad dat Groningen meer dan 0 goals ging maken.Laudrup schreef: Nee, het was tot aan de 2-0 van Kolbeinn toch weer billenknijpen in het stadion....
Denk dat het matige spel in de laatste 2 wedstrijden 'Kopfsache' is. De 4 wedstrijden daarvoor moest Ajax winnen om een super uitgangspositie te creeren. Dat lukte. De laatste 2 wedstrijden kon er vooral veel mis gaan. Dus werd er omslachtiger en voorzichtiger gespeeld.
Die Derk is wel een goudhaantje trouwens. Zó snel, staat meestal op de juiste plek, goed in de afronding. Mag wat mij betreft nog wat meer naar binnen spelen, om ruimte te maken voor de LB. Ik hoop dat BvM hem niet selecteert, zodat ie volgend seizoen wél helemaal vers begint.