Hahaha, Thijs, je zit er naast.Thijs schreef:FYI, het is 'sowieso' en niet 'zo en zo'.
Wie was het ook al weer, LucaS? Blind of Koeman?
Moderator: mods
Hahaha, Thijs, je zit er naast.Thijs schreef:FYI, het is 'sowieso' en niet 'zo en zo'.
Groningen heeft 7 van de 8 laatste wedstrijden verloren. Zegt niet alles trouwens: Excelsior kwam in 06/07 bij ons op bezoek met 10 nederlagen op rij in de tas. En pakte een punt. Een achteraf duur punt.Thijs schreef:Ik wilde al zeggen, morgen is de belangrijkste wedstrijd van eh, de rest van het seizoen!
Prima. Die titel kan me niet snel genoeg binnen zijn.Benji schreef:Voor morgen hebben ze dacht ik wel weer een waslijst aan blessures.
Wel de grootste kutkeeper van de eredivisie.wimpey schreef:Groningen heeft 7 van de 8 laatste wedstrijden verloren. Zegt niet alles trouwens: Excelsior kwam in 06/07 bij ons op bezoek met 10 nederlagen op rij in de tas. En pakte een punt. Een achteraf duur punt.Thijs schreef:Ik wilde al zeggen, morgen is de belangrijkste wedstrijd van eh, de rest van het seizoen!![]()
Ik vind trouwens dat Groningen aardig materiaal heeft. Vreemd dat ze zo laag staan.
'Alleen' het centrum.Benji schreef:Voor morgen hebben ze dacht ik wel weer een waslijst aan blessures.
Dit is sarcastisch neem ik aan?Jesse schreef:Esteban?
Ik zit ook al een paar dagen met hetzelfde gevoel. Ik hoop dat Ajax weer dezelfde swung, drive als de wedstrijden voor de Graafschap heeft, dan komt het ongetwijfeld goed vanmiddag/vanavond.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik merk aan mezelf dat ik een beetje nerveus ben. Met name over de vraag of Ajax wel scherp en geconcentreerd is vandaag. Tegen De Graafschap was het al weer wat minder goed dan de weken ervoor. Ze zullen zich toch niet in slaap hebben laten sussen door de berichtgeving de afgelopen week dat we eigenlijk al zo'n beetje kampioen zijn?
Greg hoef ik niet meer terug te zien hoor. Met Ricardo hebben we een veel betere optie op rechts!Ajaciedjuh schreef:Ik zit ook al een paar dagen met hetzelfde gevoel. Ik hoop dat Ajax weer dezelfde swung, drive als de wedstrijden voor de Graafschap heeft, dan komt het ongetwijfeld goed vanmiddag/vanavond.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik merk aan mezelf dat ik een beetje nerveus ben. Met name over de vraag of Ajax wel scherp en geconcentreerd is vandaag. Tegen De Graafschap was het al weer wat minder goed dan de weken ervoor. Ze zullen zich toch niet in slaap hebben laten sussen door de berichtgeving de afgelopen week dat we eigenlijk al zo'n beetje kampioen zijn?
Ik ben benieuwd naar de opstelling:
------------- Vermeer
- Gregory - Toby - Jantje - Blind
--------------- Anita
- Eriksen ---------------- Janssen
--------------- Siem
- Aissati ---------------- Boerrigter
Of zal Kolbeinn spelen en wisselen Eriksen, Siem en Aissati van plaats (Aissati ernaast)!?