Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Bram Nuytinck 183 cm.
Niklas Moisander 182 cm
Wat is dat toch? Nou hebben we al zo'n onzekere kabouter in de goal staan en dan komen ze met centrale verdedigers die kleiner zijn dan ik. Doodmoe van.
Niklas Moisander 182 cm
Wat is dat toch? Nou hebben we al zo'n onzekere kabouter in de goal staan en dan komen ze met centrale verdedigers die kleiner zijn dan ik. Doodmoe van.
YNWA
Nuytinck?
Ik begrijp al helemaal niets van de buitenlandse belangstelling in hem, laat staan de blijkbaar serieuze interesse van Ajax...ik vind hem maar een matige tot redelijke verdediger en niet goed genoeg voor Ajax.
Wat mij betreft dus halen!
Ik begrijp al helemaal niets van de buitenlandse belangstelling in hem, laat staan de blijkbaar serieuze interesse van Ajax...ik vind hem maar een matige tot redelijke verdediger en niet goed genoeg voor Ajax.
Wat mij betreft dus halen!

Kijk, hier word ik dan wel weer blij van! Zoals bekend zit ik ook af en toe bij NEC op de tribune en aangezien ik daar geen emotionele band mee hebt kijk je vaak beter naar een wedstrijd dan met de wedstrijdspanning als je naar Ajax kijkt. Al vaker aangegeven dat Schone er met kop en schouders bovenuit steekt daar. Daarnaast is hij ook altijd fit. Ideale 12de man voor Ajax dus. Ik zie in hem been basisspeler maar een 12e man waarop je altijd een beroep kan doen is ook weleens prettig. Lodeiro voegt tussen zijn blessures door ook niets toe en Aissatie is toch einde verhaal.
Maar dan Nuytinck. Laatste keer al aangegeven dat ik niet snapte dat Ajax hier niet naar kijk als opvolger van Vertonghen. Nuytinck is links, heeft uitstraling en kracht en je ziet hem het afgelopen seizoen elke wedstrijd beter worden. Ondanks dat hij niet de allergrootste is, is hij wel degelijk kopsterk! Te vergelijken met Vermaelen zeg maar. Daarnaast is Nuytinck 4 jaar jonger dan Moisander en zit er dus ook meer rek in. Dat italiaanse topclubs hem ook in het vizier hebben is positief voor zijn marktwaarde in de toekomst! Al zal het wennen worden want wie het ook wordt op LCV gaan we er kwalitatief altijd op achteruit!
Maar dan Nuytinck. Laatste keer al aangegeven dat ik niet snapte dat Ajax hier niet naar kijk als opvolger van Vertonghen. Nuytinck is links, heeft uitstraling en kracht en je ziet hem het afgelopen seizoen elke wedstrijd beter worden. Ondanks dat hij niet de allergrootste is, is hij wel degelijk kopsterk! Te vergelijken met Vermaelen zeg maar. Daarnaast is Nuytinck 4 jaar jonger dan Moisander en zit er dus ook meer rek in. Dat italiaanse topclubs hem ook in het vizier hebben is positief voor zijn marktwaarde in de toekomst! Al zal het wennen worden want wie het ook wordt op LCV gaan we er kwalitatief altijd op achteruit!
Is 1995 echt zolang geleden??
Niet blind afgaan op wikipedia.InnerHarbour schreef:Bram Nuytinck 183 cm.
Niklas Moisander 182 cm
Nuytinck is 1,91 volgens de officiele site van NEC. http://www.nec-nijmegen.nl/selectie/ove ... m-nuytinck
Had ik toch goed gezien dat hij veel kopduels wint ;), als is dat met 10 cm erbij natuurlijk iets minder opzienbarend 

- InnerHarbour
Oke dat is een ander verhaal.D_skilled schreef:Niet blind afgaan op wikipedia.InnerHarbour schreef:Bram Nuytinck 183 cm.
Niklas Moisander 182 cm
Nuytinck is 1,91 volgens de officiele site van NEC. http://www.nec-nijmegen.nl/selectie/ove ... m-nuytinck
YNWA
Klinkt goed. Ik ken 'm alleen van naam want ik zie NEC verder nooit spelen. Maar de eigenschappen die je beschrijft staan me wel aan. En we moeten er inderdaad vanuit gaan dat we er, in eerste instantie, toch wat op achteruit zullen gaan op die positie. Dat geeft niet zolang het maar wel een speler is die de potentie heeft om op korte termijn naar een hoog niveau door te groeien. In die zin is 4 jaar leeftijdsverschil met Moisander ook behoorlijk veel als je kijkt naar de mogelijkheden om door te groeien.Rijkaard schreef: Maar dan Nuytinck. Laatste keer al aangegeven dat ik niet snapte dat Ajax hier niet naar kijk als opvolger van Vertonghen. Nuytinck is links, heeft uitstraling en kracht en je ziet hem het afgelopen seizoen elke wedstrijd beter worden. Ondanks dat hij niet de allergrootste is, is hij wel degelijk kopsterk! Te vergelijken met Vermaelen zeg maar. Daarnaast is Nuytinck 4 jaar jonger dan Moisander en zit er dus ook meer rek in. Dat italiaanse topclubs hem ook in het vizier hebben is positief voor zijn marktwaarde in de toekomst! Al zal het wennen worden want wie het ook wordt op LCV gaan we er kwalitatief altijd op achteruit!
Nil volentibus arduum
Ik ben ook vooral enthousiast omdat ik het logischer zou vinden dat Ajax voor Nuytinck gaat ipv Moisander. Daarbij wil ik wel gezegd hebbende dat ik niet in kan schatten of Nuytinck ooit naar het niveau van Vertonghen toe kan groeien. Als dat het criterium is en in het buiteland loopt wel een jonge LCV die haalbaar is en hier aan voldoet zeg ik halen, maar ik ken hem niet. Al zouden juist hiervoor de scouts dus betaald worden... Maar in de Eredivisie zie ik Nuytinck wel als het beste alternatief.
Het is voor de onderhandelingen in ieder geval handig om aan te geven dat je interesse hebt in meerdere spelers voor dezelfde positie en dat je er maar één zult halen.
Beter dan welke CV van jouw club dan ook.Baseman schreef: ik vind hem maar een matige tot redelijke verdediger en niet goed genoeg voor Ajax.
Denk wel dat die jongen voetballend tekort komt voor Ajax. Maar hij is Plan B, Ajax gaat voor Moisander, da's wel duidelijk.
-
Ken die Nuytinck niet goed genoeg, maar ik weet wel dat Moisander zeker weten niet goed genoeg is voor Ajax.
Maar het zijn allemaal ideale schoonzonen die braaf zullen uitvoeren wat De Boer verzint.
Maar het zijn allemaal ideale schoonzonen die braaf zullen uitvoeren wat De Boer verzint.
Whitey on the moon.
Ik verwacht van Frank de Boer zeker niet dat hij elf ideale schoonzonen in het veld wil zien staan hoor. Eerder spelers met een echte winnaarsmentaliteit zoals hij die zelf ook had.
Nil volentibus arduum
Waar heeft verbeek het over? Ik zou zo 1-2-3 geen voorbeeld weten, laat staan dat Ajax structureel aan het eind van een competitie meldt interesse te hebben in speler(s) van een concurrent.za 21 apr 2012, 05:50
Gertjan Verbeek: ’Typisch Ajax’ Van onze Telesportredactie
ALKMAAR - Volgens AZ-trainer Gertjan Verbeek zit er een patroon in de interesse van Ajax voor verdediger Niklas Moisander. „Ajax heeft wel vaker van die maniertjes vlak tegen het einde van de competitie door iets neer te leggen bij de concurrentie. Dat is typisch Ajax. Niklas wil eerst de competitie afmaken bij AZ.”
„Aan de andere kant”, vervolgt de AZ-trainer, „is er ook niets op tegen om te melden dat je interesse hebt. En dat het uitlekt, is inherent aan de voetballerij."
De T.
I think I lost my fucking headache
Verbeek is een sukkel. Elke x weer van zulke domme opmerkingen
Vorig jaar was dit ook al zo. Of het was vlak voor een wedstrijd waar bij de tegenstander iemand speelde. Weet het niét precies maar Verbeek heeft gelijk.
IK GELOOF!!!!!!
Theo Jansen ideale schoonzoon?Marillion schreef:Ik verwacht van Frank de Boer zeker niet dat hij elf ideale schoonzonen in het veld wil zien staan hoor. Eerder spelers met een echte winnaarsmentaliteit zoals hij die zelf ook had.
IK GELOOF!!!!!!
Was dat niet met Bas Dost?Rishi schreef:Vorig jaar was dit ook al zo. Of het was vlak voor een wedstrijd waar bij de tegenstander iemand speelde. Weet het niét precies maar Verbeek heeft gelijk.
- Ajaciedjuh
Die hork moet gewoon zijn muil houden. Overal worden momenteel toch spelers benaderd. Met Gregory loopt dit al sinds de winterstop. Jantje zal ongetwijfeld ook bezig zijn met clubs. Dit hoort gewoon bij de voetbalwereld.Rishi schreef:Vorig jaar was dit ook al zo. Of het was vlak voor een wedstrijd waar bij de tegenstander iemand speelde. Weet het niét precies maar Verbeek heeft gelijk.
(sub)top Europo shopt bij Ajax. Ajax shopt weer bij (sub)top Eredivisie. Het is juist een goed teken dat Ajax de laatste jaren de selectie zo snel op orde wil hebben.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ach, laat toch gaan die Verbeek. Ik snap ook wel een beetje dat hij wat last van frustatie heeft. Het hele seizoen laat hij AZ uitstekend voetballen en hebben ze de koppositie in handen. Knappe prestatie, zeker gezien het feit dat ze daar al een paar keer hun beste spelers hebben moeten verkopen. Als je dan in de laatste weken alsnog naast alle prijzen lijkt te grijpen dan kun je wel eens een keer wat chagrijnig worden. Zeker als dat toch al in je persoonlijkheid zit. En hij bagatelliseert het zelf ook al meteen weer:
Verbeek schreef:„Aan de andere kant”, vervolgt de AZ-trainer, „is er ook niets op tegen om te melden dat je interesse hebt. En dat het uitlekt, is inherent aan de voetballerij."
Nil volentibus arduum
Exact. Ajax maakte vorig jaar ook de interesse kenbaar voor een speler vlak voor de wedstrijd.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het is me toch wat. Feyenoord heeft een akkoord met Vormer en Goossens in januari voor volgend seizoen. Is dat dan ook uit den boze? Sterker nog, is dat niet nog veel erger haha.
That's football.
That's football.
Vorig seizoen is Theo Janssen al wel voor de kampioenswedstrijd door Ajax benaderd, maar dat hebben alle partijen erg goed stil gehouden.
- Ajaciedjuh
Officieel pas erna.Cruijff schreef:Vorig seizoen is Theo Janssen al wel voor de kampioenswedstrijd door Ajax benaderd, maar dat hebben alle partijen erg goed stil gehouden.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Bétrouwbaar transfernieuws
Jongens, zo'n Verbeek en ook al die opmerkingen dat we jeugdopleidingen leegroven, komen allemaal naar buiten als we uit geslagen positie weten terug te keren naar de top. Ze zijn waarschijnlijk allemaal chagrijnig dat we van 8 punten achter, nu op het eind van de competitie 6 punten voor staan.
Geweldig toch?
Geweldig toch?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley