Champions League 2011-2012
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Champions League 2011-2012
Ik weet niet wat je rookt, maar daar moet je echt mee stoppen.Rishi schreef:Barça speelt geweldig

Dat zou heel mooi zijn. Jammer genoeg komt er in de EL wel een club uit die competitie met anderhalf miljard schuld in de finale.Peter schreef:Zou wel leuk zijn he. Finale Chelsea-Bayern.
I think I lost my fucking headache
Laatste minuten wat minder maar daarvoor speelden ze goed. Dat Chelsea komt niét verder dan ballen wegschoppen.Peter schreef:Ik weet niet wat je rookt, maar daar moet je echt mee stoppen.Rishi schreef:Barça speelt geweldig
Hopen dat Drogba iets afscheurt. Engnek.
IK GELOOF!!!!!!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Chelsea heeft het Barca - Inter scenario (halve finale van 2 jaar geleden) dapper gekopieerd. Verdedigen met zijn allen op zo'n 20 meter van de goal.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Tja, je moet toch wat.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Effectief. 

Ach, je moet die taktiek kiezen waarmee je kans hebt.
782 passes van Barcelona tegen 194 passes Chelsea. Wowie.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Daar zitten dus 400 passes van nog geen meter tussen. Tikkie Messi naar Xavi, tikkie Xavi naar Messi terug terwijl ze nog beide op dezelfde plaats staan.
Zo kan ik het ook...
Ik word echt doodmoe van dat ophemelen van Barcelona, ik hoop echt dat ze eruit vliegen.
Zo kan ik het ook...
Ik word echt doodmoe van dat ophemelen van Barcelona, ik hoop echt dat ze eruit vliegen.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Heeft Chelsea de geluidsband van de Arena overgekocht? One Step Beyond én Three Little Birds...
Yep. Ze tikten zich gek, maar de passjes waar gevaar uit kwam waren spaarzaam. Al was dat wippertje waarmee Sanchez in schotpositie kwam wel wonderschoon.Frank schreef:Daar zitten dus 400 passes van nog geen meter tussen. Tikkie Messi naar Xavi, tikkie Xavi naar Messi terug terwijl ze nog beide op dezelfde plaats staan.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Een ploeg van 500 miljoen en een bank van 500 miljoen en dan speel je zo. En daar betalen die mensen 100 pond voor. Minimaal.
IK GELOOF!!!!!!
- AT Toto winner 09/10
Blij dat ons cluppie er anders over denkt!LucaS schreef:Ach, je moet die taktiek kiezen waarmee je kans hebt.
Ik begrijp dat jij het liefste ziet dat iedere ploeg zich helemaal in dienst stelt van Barcelona, zodat die club geen enkel probleem heeft om alles te winnen.Het liefst moet iedereen de rode loper voor hun uitleggen. Maar ik ben blij (al heb ik helemaal niets met Chelsea) dat er ook nog clubs zijn die weerwerk geven tegen deze hemelse ploeg, Rishi....
En denk je dat er nu een supporter van Chelsea loopt te klagen?
@WkCdWn: hoeveel kans zou Ajax maken als ze mee gaan voetballen? Bar weinig, vrees ik.
En denk je dat er nu een supporter van Chelsea loopt te klagen?
@WkCdWn: hoeveel kans zou Ajax maken als ze mee gaan voetballen? Bar weinig, vrees ik.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Mwah, ze hebben toch een aantal open kansen uitgespeeld. Paar keer slecht afgwerekt, de lat geraakt, de paal geraakt. Zo gek was het allemaal niet. Ik zie Barcelona dan ook eenvoudig doorgaan naar de finale.Zeux schreef:Yep. Ze tikten zich gek, maar de passjes waar gevaar uit kwam waren spaarzaam. Al was dat wippertje waarmee Sanchez in schotpositie kwam wel wonderschoon.Frank schreef:Daar zitten dus 400 passes van nog geen meter tussen. Tikkie Messi naar Xavi, tikkie Xavi naar Messi terug terwijl ze nog beide op dezelfde plaats staan.
- AT Toto winner 09/10
Natuurlijk maakt Ajax dan nauwelijks kans. Kijk naar de ontmoetingen met Real, de laatste jaren. Dat neemt niet weg dat ik me bijvoorbeeld in Bernabeu, afgelopen september, beter hebt vermaakt dan vanavond. Omdat Ajax weliswaar weet dat het op de bek gaat, maar dan wel met het idee om zelf te scoren. Naïef? Zeker. Maar wel leuker.
782 passes. Dan mogen er ook wel een aantal goed aankomen.Jöhnk schreef:Mwah, ze hebben toch een aantal open kansen uitgespeeld. Paar keer slecht afgwerekt, de lat geraakt, de paal geraakt. Zo gek was het allemaal niet. Ik zie Barcelona dan ook eenvoudig doorgaan naar de finale.Zeux schreef:Yep. Ze tikten zich gek, maar de passjes waar gevaar uit kwam waren spaarzaam. Al was dat wippertje waarmee Sanchez in schotpositie kwam wel wonderschoon.Frank schreef:Daar zitten dus 400 passes van nog geen meter tussen. Tikkie Messi naar Xavi, tikkie Xavi naar Messi terug terwijl ze nog beide op dezelfde plaats staan.
Ik vermoed, en hoop, dat ons cluppie daar helemaal niet anders over denkt. Ik neem aan dat Ajax denkt dat met haar spelopvatting de beste resultaten te halen zijn.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Blij dat ons cluppie er anders over denkt!LucaS schreef:Ach, je moet die taktiek kiezen waarmee je kans hebt.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik ook, maar ik word vooral doodmoe van het spel van Barca, vind er serieus geen reet aan om naar te kijken.Frank schreef:Ik word echt doodmoe van dat ophemelen van Barcelona
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik ook. Vind het ook allemaal maar een stelletje mietjes bij elkaar.Frank schreef:Ik word echt doodmoe van dat ophemelen van Barcelona, ik hoop echt dat ze eruit vliegen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Die overdreven aandacht is voor mij een reden om niet of in ieder geval minder te kijken. Dat is overigens niet alleen op Barcelona van toepassing maar op dat hele Champions League gedrocht.
Bij Barcelona zit het bij veel mensen op een niveau dat ze absoluut niet meer kritisch kunnen zijn. Alles is geweldig. Nou, voor dat sfeertje pas ik. Ik zie natuurlijk ook wel dat spelers als Messi, Iniesta en Xavi een 'aardig balletje kunnen trappen'. Maar soms is het ook gewoon niet zo goed en die aanstellerij op het veld is gewoon heel vervelend.
Overigens hoop ik wel dat ze Chelsea er uit gooien want die club heeft zo'n poenerig imago en een negatieve speelstijl dat ik daar echt niet voor kan zijn.
Bij Barcelona zit het bij veel mensen op een niveau dat ze absoluut niet meer kritisch kunnen zijn. Alles is geweldig. Nou, voor dat sfeertje pas ik. Ik zie natuurlijk ook wel dat spelers als Messi, Iniesta en Xavi een 'aardig balletje kunnen trappen'. Maar soms is het ook gewoon niet zo goed en die aanstellerij op het veld is gewoon heel vervelend.
Overigens hoop ik wel dat ze Chelsea er uit gooien want die club heeft zo'n poenerig imago en een negatieve speelstijl dat ik daar echt niet voor kan zijn.
Nil volentibus arduum
Het gedweep met Barcelona komt mij ook de neus uit. Veel verslaggevers zijn bij Barcelona nog fanatieker in het niet verbergen van hun voorkeur dan bij de gemiddelde Nederlandse club in de Europese tournooien.
Als je ziet wat die gasten te verduren krijgen is het enigszins logisch dat je jezelf wat meer probeert te verdedigen. Als je ziet hoe Madrid iedere keer tegen Barca speelt, Inter en Chelsea in het verleden... Gewoon gestoord.
En het spel van Barca, dat getik, komt natuurlijk door de muur die tegenstanders optrekken. Is het de schuld van Barca dat ze de bal veel rondtikken of komt dat omdat Chelsea en bijvoorbeeld een Real Madrid het in hun broek doen voor Barca?
Gisteren had het gewoon 1-5 moeten worden. Dat was een juiste afspiegeling geweest. Dinsdag gaat het dan ook gewoon goedkomen.
En het spel van Barca, dat getik, komt natuurlijk door de muur die tegenstanders optrekken. Is het de schuld van Barca dat ze de bal veel rondtikken of komt dat omdat Chelsea en bijvoorbeeld een Real Madrid het in hun broek doen voor Barca?
Gisteren had het gewoon 1-5 moeten worden. Dat was een juiste afspiegeling geweest. Dinsdag gaat het dan ook gewoon goedkomen.
IK GELOOF!!!!!!