Champions League 2011-2012
Moderator: mods
Re: Champions League 2011-2012
Ik dacht dat dit in Nederland een officiele regel was, maar internationaal (nog) niet. Maar ik ben er niet zeker van.
Moeten ze aanstaande zaterdag doengaizka schreef:Hij gaf Higuain inderdaad een (terechte) gele kaart wegens vragen om een kaart voor de tegenstander. Dit is ook een officiele regel naar mijn weten, alleen wordt hij zeld toegepast.

IK GELOOF!!!!!!
Ja is wel een officiële regel en leuk dat jullie Webb daar nu een klein schouderklopje (tussen alle kritiek door) voor geven, maar tijdens de WK finale werd er 6 keer door een Spanjaard gevraagd om een gele kaart aan Oranje te geven en inplaats van de vrager te bestraffen, willigde hij toen al die verzoekjes klakkeloos in.
Ha Robben kwam hem inderdaad érg makkelijk voorbij, vaak met 1 beweging en vrijwel altijd op hooguit 70% van zijn snelheid liet hij, zonder verder groots te spelen, die Portugees simpel zijn hielen zien.gaizka schreef:Is inderdaad weinig bijzonders in het centrum, daarnaast laat hij zich ook bijna wekelijks gaan met een achterlijke tackle. Volgens mij zou Vertonghen helemaal niet misstaan in het centrum van Madrid...Cruijff schreef:Die Ramos speelt ook een dramatische 1e helft zeg!
Bayern de terechte winnaar en ik verwacht dat ze het volgende week gaan redden met een gelijkspel. Real liet zich weer lekker gaan, Xabi Alonso, Ramos & Marcelo hadden allemaal rood kunnen/moeten krijgen.
Goed om te zien dat Robben weinig moeite had met Contraoe, dat gaat een heerlijke wedstrijd worden op de EK!
Soms vind ik het ook wel terecht dat er gevraagd wordt. Zoals gisteren... toch een schande dat hij een gele kaart geeft?
IK GELOOF!!!!!!
Ja in dit geval moet je die gozer gewoon met een aantal man optillen en uit het veld smijten aangezien de scheidsrechter dat nalaat. Maar ik vind het vooral storend dat er voor allerlei wissewasjes om gele kaarten wordt gevraagd of om een kaart voor de keeper in een aantal situaties. Vooral Spanjaarden, Portugezen en Italianen hebben daar een handje van, dat soort gepiep moet gewoon bestraft worden.
Leuk, Frank de Boer als analist bij CL op Sport1
I think I lost my fucking headache
Lol
Ronald de boer was de analyst afspraak vergeten bij sport 1. Nu zit frank er
Ronald de boer was de analyst afspraak vergeten bij sport 1. Nu zit frank er
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Haha, fantastisch.
Bayern won verdiend. Vond m.n. Alaba en Ribery sterk. 1-0 had afgekeurd moeten worden, 1-1 was fout van Lahm. 2-1 de revanche van Lahm. Ramos en Marcelo hadden rood moeten hebben en bij Real waren m.n. Ronaldo en di Maria erg slecht.
Zie het Bayern wel redden in Madrid. Real krijgt zaterdag rammel in Camp Nou en dat werkt wel effe door.
Zie het Bayern wel redden in Madrid. Real krijgt zaterdag rammel in Camp Nou en dat werkt wel effe door.
Gaat Mourinho Pep geen lesje leren, Wimpey?
Bayern Barça wordt overigens een makkie voor Barça. Dan maar liever tegen Madrid.
Bayern Barça wordt overigens een makkie voor Barça. Dan maar liever tegen Madrid.
IK GELOOF!!!!!!
Hahahahahaha
Het grootste conto van zijn succes komt door hem. (frank over guardiola)
Hahaha, ga stuk hier
Het grootste conto van zijn succes komt door hem. (frank over guardiola)
Hahaha, ga stuk hier
-
Mmm.. de sleet lijkt er een beetje op te zitten bij Barca. Geef Real wel een kans.wimpey schreef:Bayern won verdiend. Vond m.n. Alaba en Ribery sterk. 1-0 had afgekeurd moeten worden, 1-1 was fout van Lahm. 2-1 de revanche van Lahm. Ramos en Marcelo hadden rood moeten hebben en bij Real waren m.n. Ronaldo en di Maria erg slecht.
Whitey on the moon.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vlak Chelsea niet uit.
Kan me ook niet voorstellen dat Chelsea iets gaat doen. Barcelona heeft nu al twee gigantische kansen gehad.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Champions League 2011-2012
Ik heb na Bayern - Real en een half uur Chelsea - Barca, behoefte aan een goeie rugbywedstrijd. Al die jankende zeikstralen die, bij het minste of geringste, zwaargewond naar de grond gaan... Pffff...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Mag Drogba eruit?
Die drogbah moeten ze schorsen
Wat een queen
Wat een queen
Die verschrikkelijke Drogba scoort ook nog. Na heel zwak spel van Messi trouwens.
- peter
Vlak Chelsea niet uit.
Weer een assist van Messi.
Weer een assist van Messi.

-
- AT Toto winner 15/16
ik word zo moe van dat eeuwige getik van Barca, het is tikken om het tikken, vind het geen eens leuk om naar te kijken. Wel lekker die goal net.
- peter
Zou wel leuk zijn he. Finale Chelsea-Bayern. 

Messi lijkt vandaag een beetje een mooiweer-voetballer. Sjokt een beetje verzopen honderig rond.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring