Champions League 2011-2012
Moderator: mods
Re: Champions League 2011-2012
Die Ramos speelt ook een dramatische 1e helft zeg!
Het wordt tijd voor Olic Gomez is niks
En ze denken ook nog eens supersnel.GangstaRiB schreef:Bij Bayern zijn Ribery en Robben snel, bij Real zijn ze allemaal net zo snel als die 2.
Ongelofelijk wat een atleten zijn het. Superfit.
IK GELOOF!!!!!!
Wow, de schellen vallen van m'n ogen. Je zegt iets positiefs over Real.Rishi schreef:En ze denken ook nog eens supersnel.GangstaRiB schreef:Bij Bayern zijn Ribery en Robben snel, bij Real zijn ze allemaal net zo snel als die 2.
Ongelofelijk wat een atleten zijn het. Superfit.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
- AT Toto winner 10/11
Howard Webb, vieze vuile loser. Eeuwige Spanjaarden-bevoordeler. Inferieur mens.
Wat neemt die praatjesmaker Webb merkwaardige beslissingen.
- martijn401
Tjonge als dat geen rood was.
Zijn er nog Real fanaten die vonden dat Muller zich aanstelde?
O, hij stelde zich wel aan ja. Neemt niet weg dat het rood had moeten zijn.
I think I lost my fucking headache
Net zoals al eerder voor Ramos.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Eens met Lucas. Müller deed een speenvarken na (wat heeft die gozer overigens een onsympathieke kop, kan mijns inziens met Ronaldo wedijveren om de titel: tegen welke harses plant je het liefst een vuist met boksbeugel), maar zó inkomen kan iemand zijn knieschijf kosten. Geen enkele intentie om de bal te spelen. Donkerrood.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ik vind het logisch dat hij zich aanstelt. Terecht ook. Die Ramos moet gewoon drie maanden geschorst worden.
IK GELOOF!!!!!!
Gelukkig toch nog de overwinning voor Bayern. Zou mooi zijn als er een volledig Spaanse finale kan worden voorkomen. Het is al vervelend genoeg dat die clubs eindeloos met geld kunnen blijven gooien.
Nil volentibus arduum
Bayern vs Chelsea zou aardig zijn.
Tja, op zich wel. Ik heb alleen een ontzettende hekel aan Chelsea die bovendien net zo poenerig zijn. Dus morgen kies ik dan toch voor het mooie voetbal van Barcelona.
Nil volentibus arduum
Heb ook niets met Chelsea, maar die Spaanse clubs heb ik ook wel weer gezien.
Webb is camera geil 

Is inderdaad weinig bijzonders in het centrum, daarnaast laat hij zich ook bijna wekelijks gaan met een achterlijke tackle. Volgens mij zou Vertonghen helemaal niet misstaan in het centrum van Madrid...Cruijff schreef:Die Ramos speelt ook een dramatische 1e helft zeg!
Bayern de terechte winnaar en ik verwacht dat ze het volgende week gaan redden met een gelijkspel. Real liet zich weer lekker gaan, Xabi Alonso, Ramos & Marcelo hadden allemaal rood kunnen/moeten krijgen.
Goed om te zien dat Robben weinig moeite had met Contraoe, dat gaat een heerlijke wedstrijd worden op de EK!
Regelmatig lopen wedstrijden onder leiding van Webb volledig uit de klauw. De UEFA is gek van 'm, maar ik vind hem helemaal niet zo sterk fluiten.
Wat hij wél goed deed trouwens was direct een gele kaart geven aan Higuain (dacht ik), toen die om een gele kaart voor zijn tegenstander vroeg. Dat zou een standaard regel moeten worden in het internationale voetbal. Er zou zowieso wel wat meer regelgeving mogen komen omtrent het bejegenen van de scheidsrechter; het is echt mega-irritant al dat gezeur van die verwende/verwaande gasten na iedere beslissing van de scheids.
Wat hij wél goed deed trouwens was direct een gele kaart geven aan Higuain (dacht ik), toen die om een gele kaart voor zijn tegenstander vroeg. Dat zou een standaard regel moeten worden in het internationale voetbal. Er zou zowieso wel wat meer regelgeving mogen komen omtrent het bejegenen van de scheidsrechter; het is echt mega-irritant al dat gezeur van die verwende/verwaande gasten na iedere beslissing van de scheids.
Hij gaf Higuain inderdaad een (terechte) gele kaart wegens vragen om een kaart voor de tegenstander. Dit is ook een officiele regel naar mijn weten, alleen wordt hij zeld toegepast.