Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Paar weken terug dacht ik dat Barca alles op de CL zou zetten, nu zullen ze er wel weer in geloven. 100 of meer punten in Spanje zou ook een knappe prestatie van Real zijn al kan dat nog steeds. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Reken maar dat die zenuwachtig zijn/gaan worden met de wedstrijd tegen Barca in het vooruitzicht, kan wel eens een kaartenfestijn gaan worden als het niet loopt bij Real.999 schreef:Tja, Real heeft het nog steeds in eigen hand ..
Zo gaat de confrontatie in Nou Camp wel geweldig worden. Dat gaat straks echt om het kampioenschap. Ik had niet verwacht dat Madrid die voorsprong van 10 punten nog uit handen zou geven maar ze zijn hard op weg.
Nil volentibus arduum
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Spanje
Maar dat maakt volgens jou niks uit, toch?999 schreef:Tja, Real heeft het nog steeds in eigen hand ..
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Klopt, is ook een dooddoener van heb ik jouw daar .. Dat bewijst RM nu ook weer .. Hadden b.v een pingel moeten hebben in hun laatste wedstrijd tegen Valencia .. En hadden verdiend te winnen ...Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Maar dat maakt volgens jou niks uit, toch?999 schreef:Tja, Real heeft het nog steeds in eigen hand ..
Overgens wel leuk van je om dit Real met ons huidige AJAX te vergelijken .. Volgens mij heb je RM al een hele tijd niet meer zien voetballen ..
Blij met de punten ...
Dat was 100% geen pingel.999 schreef:Klopt, is ook een dooddoener van heb ik jouw daar .. Dat bewijst RM nu ook weer .. Hadden b.v een pingel moeten hebben in hun laatste wedstrijd tegen Valencia .. En hadden verdiend te winnen ...Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Maar dat maakt volgens jou niks uit, toch?999 schreef:Tja, Real heeft het nog steeds in eigen hand ..
Overgens wel leuk van je om dit Real met ons huidige AJAX te vergelijken .. Volgens mij heb je RM al een hele tijd niet meer zien voetballen ..
IK GELOOF!!!!!!
Welles ...Rishi schreef:Dat was 100% geen pingel.999 schreef: Klopt, is ook een dooddoener van heb ik jouw daar .. Dat bewijst RM nu ook weer .. Hadden b.v een pingel moeten hebben in hun laatste wedstrijd tegen Valencia .. En hadden verdiend te winnen ...
Nietes ..
Welles ...
Nietes ..
Welles ...
Nietes ..
Welles ...
Nietes ..
Welles ..

Blij met de punten ...
De overtreding werd al erbuiten gemaakt. Geen discussie mogelijk. Die Portugeze flikker wachtte tot hij erbinnen was. Had een gele kaart moeten krijgen.
IK GELOOF!!!!!!
Een pingel? Je bedoelt toch niet die schwalbe van Ronaldo?
Ach de overtreding was er buiten, daarna wordt ie nog even geraakt, swalbe zou ik het niet willen noemen.Had hem zo kunnen geven .. of niet .. Maar verder verdiende RM om te winnen gezien het spel ..
Het mooiste moment was dat van Pepe en Aberloa ...
Het mooiste moment was dat van Pepe en Aberloa ...

Blij met de punten ...
Vond de wedstrijd echt geweldig. Pepe is rijp voor een inrichting. Het zal je vader maar zijn...
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat heb ik ook met bijvoorbeeld een Busquets, Alves of Pedrito, hoor. Mijn papa is een tuimelaar haha.
Wanneer RM de titel alsnog verspeeld, houden ze er daar een trauma aan over. Als er ooit een seizoen is waarin ze boven Barcelona kunnen eindigen...
Ronaldo is weer heet, 3x uit bij Atletico scoren waaronder 1 pingel. Ze zingen de numer 1 positie uit tot na de classico denk ik.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Die zijn hinderlijk. Maar Pepe is ander niveau hoor..Peter schreef:Dat heb ik ook met bijvoorbeeld een Busquets, Alves of Pedrito, hoor. Mijn papa is een tuimelaar haha.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hehe. Daar kunnen ze er ook wat van, maar deze drie heren zijn koning Tuimelaar. Alves laat zich bij schwalbes zelfs met de brancard van het veld dragen.Jabu schreef:Arme 'Serie A-kinderen'!Peter schreef:Dat heb ik ook met bijvoorbeeld een Busquets, Alves of Pedrito, hoor. Mijn papa is een tuimelaar haha.

Messi weer 2 goals, penalty kreeg Barça wel weer echt cadeau... vervolgens weliswaar onberispelijk binnengeramd.
Barcelona krijgt gemiddeld eens in de twee wedstrijden een pingel kado.
I think I lost my fucking headache