AZ 2011-2012
Moderator: mods
Re: AZ 2011-2012
Wel lekker voor een coach als je zo'n gevaarlijke aanvaller als Benschop gewoon nog voor het laatste half uur in kan brengen zeg.
Collectief de vallende ziekte daar. Tja, wanneer je het voetballend niet kunt, moet je het maar anders proberen.GangstaRiB schreef:Wat een stel kleuters bij PSV zeg!!!! Godallemachtig. Wat een jankerds.
Vind psv onder Cocu nog veel slechter dan onder Rutten, by the way.
Weet je wat ik niet begrijp wimpey, dat mensen die dit gepruts iedere week aan moeten zien maar blijven volhouden dat PSV heel veel kwaliteit heeft. Dat kun je toch niet blijven zeggen als je dit ziet?wimpey schreef:Het zijn vooral veel bedrijfsblinde dravers cq tuimelaars. Die jongen die net gewisseld werd bijv.Jöhnk schreef:Op het moment dat je hoopt dat PSV scoort zie je pas echt hoe matig ze zijn. Dit houdt niet over zeg.
Ik vond Strootman très matig, Baseman. Sorry. 

-
Maar hij is wel heeeeuuuulll boos hoor.... kijk uit zeg...wimpey schreef:Ik vond Strootman très matig, Baseman. Sorry.
Whitey on the moon.
Het is als fan makkelijker om het op mentaliteit te gooien. Minder pijnlijk dan een chronisch gebrek aan kwaliteit te moeten toegeven.Jöhnk schreef: Weet je wat ik niet begrijp wimpey, dat mensen die dit gepruts iedere week aan moeten zien maar blijven volhouden dat PSV heel veel kwaliteit heeft. Dat kun je toch niet blijven zeggen als je dit ziet?
Wat bezielt die Cocu om 2 harken als Marcelo en Derijck te laten staan? Er moet snelheid in de opbouw en psv 'vecht' voor z'n laatste kans op de 2e plek. 

-
Die Maher heeft wel een lekkere versnelling hoor. Ook best sterk voor zijn fysiek.
Whitey on the moon.
Omdat Brands een prutser is. Zie Matavz, Derijck ook.Laudrup schreef:Kan iemand mij uitleggen waarom Wijnaldum is gekocht?
Als ze nou dat geld hadden geïnvesteerd in een Viergever bijvoorbeeld....wimpey schreef:Omdat Brands een prutser is. Zie Matavz, Derijck ook.Laudrup schreef:Kan iemand mij uitleggen waarom Wijnaldum is gekocht?
15 mei 2011.
Gozer speelt een berepot. Zal bij Ajax op lijstje van mogelijke opvolgers Vertonghen staan, lijkt me.Laudrup schreef: Als ze nou dat geld hadden geïnvesteerd in een Viergever bijvoorbeeld....
Wat vind je van Moisander?wimpey schreef:Gozer speelt een berepot. Zal bij Ajax op lijstje van mogelijke opvolgers Vertonghen staan, lijkt me.Laudrup schreef: Als ze nou dat geld hadden geïnvesteerd in een Viergever bijvoorbeeld....
15 mei 2011.
Volgens de geruchten wel ja, samen met Douglas en Moisander. 2-2.wimpey schreef:Gozer speelt een berepot. Zal bij Ajax op lijstje van mogelijke opvolgers Vertonghen staan, lijkt me.Laudrup schreef: Als ze nou dat geld hadden geïnvesteerd in een Viergever bijvoorbeeld....
Face your fears and live your dreams, No Fear
Goede voetballer. Beetje een bleekneus, vaak wat ongecontroleerd met overtredingen.Laudrup schreef: Wat vind je van Moisander?
Yes 2-2.

Wij woonden in Helsinki in de buurt van het Zweeds theater. Lijkt me een goed idee om in Eindhoven een dependance daarvan te openen! 

Het zou beter zijn voor Ajax als PSV nog een keer scoort.