Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
Jij vindt Lodeiro geen klasbak?wimpey schreef:Ik wel dan?LucaS schreef:Zeker, maar ik was niet serieus

I think I lost my fucking headache
Robben brengt Bayern op 3 punten van Dortmund.
Gister Dortmund - VfB 4-4. Na een 70 minuten durende orkaan van geel-zwart en 2-0 doe ik de tv uit. In de 7 minuten daarna scoorde VfB 3 keer. Daarna Dortmund weer 2 keer. En in blessuretijd de 4-4.
Wist effe niet wat ik zag, toen ik vanochtend op ZDF Text keek.
Gister Dortmund - VfB 4-4. Na een 70 minuten durende orkaan van geel-zwart en 2-0 doe ik de tv uit. In de 7 minuten daarna scoorde VfB 3 keer. Daarna Dortmund weer 2 keer. En in blessuretijd de 4-4.

Ik zag dat bizarre scoreverloop net. Wat een wedstrijd.
Robben begint ze ondertussen aardig te raken. Die is goed bezig met het oog op het EK. Nu nog zorgen dat hij al die tijd fit weet te blijven.
Robben begint ze ondertussen aardig te raken. Die is goed bezig met het oog op het EK. Nu nog zorgen dat hij al die tijd fit weet te blijven.
Nil volentibus arduum
Mijn toto :'(wimpey schreef:Robben brengt Bayern op 3 punten van Dortmund.
IK GELOOF!!!!!!
Morgenavond de topper Dortmund tegen Bayern. Bij winst van Bayern staan ze gelijk en ligt het open, als Dortmund wint is het gelopen denk ik. Ik gok op een gelijkspel en een kampioenschap voor de geelzwarten.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
woensdag een top voetbal avond
az-twente 19:00
heerenveen - ajax 21:00
en dortmund - bayern om 20:00 en atletico - real 22:00
2 tv's aan ?
2 tv's aan ?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
1 TV met Sport 1 en 1 laptop met sopcast in mijn geval.elliquido schreef:woensdag een top voetbal avond
2 tv's aan ?

Whitey on the moon.
Zo, eens even een helftje meepikken van Dortmund-Bayern.
Austellungen:
Dortmund:
1 R. Weidenfeller
26 L. Piszczek
4 N. Subotic
15 M. Hummels
29 M. Schmelzer
21 I. Gundogan
5 S. Kehl
16 J. Blaszczykowski
23 S. Kagawa
19 K. Grosskreutz
9 R. Lewandowski
Bayern:
1 M. Neuer
21 P. Lahm
17 J. Boateng
28 H. Badstuber
27 D. Alaba
39 T. Kroos
30 L. Gustavo
10 A. Robben
25 T. Muller
7 F. Ribery
33 M. Gomez
Austellungen:
Dortmund:
1 R. Weidenfeller
26 L. Piszczek
4 N. Subotic
15 M. Hummels
29 M. Schmelzer
21 I. Gundogan
5 S. Kehl
16 J. Blaszczykowski
23 S. Kagawa
19 K. Grosskreutz
9 R. Lewandowski
Bayern:
1 M. Neuer
21 P. Lahm
17 J. Boateng
28 H. Badstuber
27 D. Alaba
39 T. Kroos
30 L. Gustavo
10 A. Robben
25 T. Muller
7 F. Ribery
33 M. Gomez
Dortmund beter. Raken net de paal.
Robben mist een penalty 3 minuten voor tijd. Blijft 1-0 voor Dortmund. Als het zo blijft kunnen ze vast een feestje bouwen in Dortmund en kan Bayern zich o de CL richten.
En Robben ging ook de fout in bij de goal van Dortmund. Leuke avond gehad, Arjen? 

En niet te vergeten, Darmstad speelt thuis 1-1 gelijk tegen Oberhausen. 

Kers op de taart!!beelzebub schreef:En niet te vergeten, Darmstad speelt thuis 1-1 gelijk tegen Oberhausen.
Zum Robben-Elfer sagt der Kaiser: „Der gefoulte Spieler schießt eigentlich nicht selbst. Vielleicht ist das zu den Holländern noch nicht durchgedrungen. Bei mir als Trainer hätte der nicht geschossen. Das war ja fast eine Rückgabe!“

Vrij vertaald; Alleen een rukker neemt een penalty als de overtreding op hem gemaakt is? 

-
Bayern heeft ook al zo'n zeikwijf op het ereterras. Robben heeft Bayern een aantal keer persoonlijk een CL-ronde verdergeschoten en nu mist hij een keer een penalty. Big deal.wimpey schreef:Zum Robben-Elfer sagt der Kaiser: „Der gefoulte Spieler schießt eigentlich nicht selbst. Vielleicht ist das zu den Holländern noch nicht durchgedrungen. Bei mir als Trainer hätte der nicht geschossen. Das war ja fast eine Rückgabe!“
Whitey on the moon.
Als Dortmund kampioen wordt kunnen ze veel shirts verkopen. Ze krijgen er namelijk een ster bij. In Duitsland krijg je een ster bij 3, 5, 10 en 20 titels. Dortmund gaat van 4 naar 5. Overigens alleen voor kampioenschappen sinds de oprichting van de Bundesliga (ergens in de jaren zestig dacht ik en je bent mooi genaaid als voormalig Oostduitse club).
Een niet erg toekomstvast model btw, want met 30 of 40 titels blijft het 4. Al zal het niet zo hard gaan.
In bundesligatitels staat het er zo voor:
Bayern Munchen (21) ****
Borussia Mönchengladbach (5) **
Borussia Dortmund (4) *
SV Werder Bremen (4) *
Hamburger SV (3) *
VfB Stuttgart (3) *
In algehele kampioenschappen zo:
Bayern Munchen (22)
Berliner FC Dynamo (10)
Nurnberg (9)
Dynamo Dresden (8)
Borussia Dortmund (7)
Schalke 04 (7)
Hamburger SV (6)
Viktoria Frankfurt (6)
Borussia Mönchengladbach (5)
VfB Stuttgart (5)
Werder Bremen (4)
Kaiserslautern (4)
Magdenburg (3)
Erzgebirge Aue (3)
Lokomotiv Leipzig (3)
Carl Zeiss Jena (3)
Köln (3)
Greuther Fürth (3)
Een niet erg toekomstvast model btw, want met 30 of 40 titels blijft het 4. Al zal het niet zo hard gaan.
In bundesligatitels staat het er zo voor:
Bayern Munchen (21) ****
Borussia Mönchengladbach (5) **
Borussia Dortmund (4) *
SV Werder Bremen (4) *
Hamburger SV (3) *
VfB Stuttgart (3) *
In algehele kampioenschappen zo:
Bayern Munchen (22)
Berliner FC Dynamo (10)
Nurnberg (9)
Dynamo Dresden (8)
Borussia Dortmund (7)
Schalke 04 (7)
Hamburger SV (6)
Viktoria Frankfurt (6)
Borussia Mönchengladbach (5)
VfB Stuttgart (5)
Werder Bremen (4)
Kaiserslautern (4)
Magdenburg (3)
Erzgebirge Aue (3)
Lokomotiv Leipzig (3)
Carl Zeiss Jena (3)
Köln (3)
Greuther Fürth (3)
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Laat die oostduitsers maar een voorbeeld nemen aan de joegoslaven. In Belgrado heeft de plaatselijke FC gewoon zichzelf een rode ster gegeven.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Hahaha, Robben en Ribery op de vuist in de kleedkamer:

De T schreef:Handgemeen in kleedkamer met Fransman lijkt niet zonder gevolgen
Wond Robben na ruzie met Ribéry
Van onze Telesportredactie
MÜNCHEN - De knokpartij tussen Franck Ribéry en Arjen Robben lijkt voor de laatste niet zonder gevolgen gebleven. Onder het rechteroog van de Nederlander prijkt een bult. Beide spelers van Bayern München gingen dinsdagavond halverwege het Champions Leagueduel tegen Real Madrid met elkaar op de vuist. Dat handgemeen lijkt niet zonder gevolgen gebleven voor de Bedummer.
Bayernwoordvoerder Markus Hörwick wilde zich volgend Bild niet uitaten over het incident: "Wat in de kleedkamer gebeurt blijft binnenshuis, wij zeggen daar niets over."
Het Duitse blad meldde dat Robben de wond in zijn gezicht opliep bij het incident in de kleedkamer met de Fransman.
In de rust hadden beide kemphanen het aan de stok met elkaar over een vrije schop. Robben zou tegen Ribéry gezegd hebben: "Laat Toni (Kroos, red) schieten, op de training schiet hij ze er bijna allemaal in."
Ondanks het handgemeen gingen beide spelers in de tweede helft gewoon het veld op. Waar de Duitsers kort voor tijd via Mario Gomez de zege binnen haalden (2-1).
Daags na de wedstrijd moesten beiden op het matje komen bij de leiding van de club, Uli Hoeness, Karl-Heinz Rummenigge en Christian Nerlinger. Volgens Bild zou Ribéry een geldstraf hebben gekregen. Bovendien moest de Fransman zijn excuses maken aan Robben.
Contract
Momenteel is Robben nog met Bayern in onderhandeling over het verlengen van zijn contract bij de Duitse club. Als de Groninger tevreden is met de maatregelen van het bestuur tegen Ribéry zou Robben pas bereid zijn zijn handtekening onder een nieuwe verbintenis te zetten.

Tegen Robben durft 'ie wel. Zou Arjen in de kleedkamer nu ook zo theatraal naar de grond zijn gegaan? Zo te zien is 'ie deze keer wel echt geraakt. 

Nil volentibus arduum
Ik zag een foto van die Ribery maar die leek mij harder geraakt.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Zo ziet Ribery er altijd uit hoor....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Wat een gek, die Ribery.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali