Moderator: mods
Ik doe me999 schreef:Pas bij de 0 - 2 ...Jesse schreef:Ik pak er maar eens een biertje bij, denk ik.Marillion schreef:Goed. 0-1 voorsprong, man meer op het veld en Narsingh gewisseld. Het kon slechter beginnen.
Dat wordt nog een redelijk alcoholische avond zo.999 schreef:Pas bij de 0 - 2 ...Jesse schreef:Ik pak er maar eens een biertje bij, denk ik.Marillion schreef:Goed. 0-1 voorsprong, man meer op het veld en Narsingh gewisseld. Het kon slechter beginnen.
Je gaat je verdriet verdrinken?Le T. schreef: Dat wordt nog een redelijk alcoholische avond zo.
Ajaciedjuh schreef:Lukoki
Ik snap de mensen die zich over deze pot zorgen maakten niet. Echt niet.Laudrup schreef:Ik zit met tranen. Prematuur, en ik ga kapot van de spanning. Maar man man man wat is dit mooi.
Emoties Wimpey.wimpey schreef:Ik snap de mensen die zich over deze pot zorgen maakten niet. Echt niet.Laudrup schreef:Ik zit met tranen. Prematuur, en ik ga kapot van de spanning. Maar man man man wat is dit mooi.
Heerlijk trouwens dat dat psv zich weer lekker voor lul zet. Weer geen CL. Opheffen die grafclub.