Mmm... are you serious?Alexander schreef:Is dat dezelfde Olsen die bij Ajax de jeugd totaal geen kans gaf en in z'n eerste maand in Amsterdamse dienst 11 nieuwe spelers haalde?
Dat was Morten Olsen.
Moderator: mods
Mmm... are you serious?Alexander schreef:Is dat dezelfde Olsen die bij Ajax de jeugd totaal geen kans gaf en in z'n eerste maand in Amsterdamse dienst 11 nieuwe spelers haalde?
Shit. Dat dat het John Steen Olsen was. Foutje bedankt.Peter schreef:Ja deze heet toch ook zo?
Staat inderdaad in het AD van vandaag. Ajax is één van de drie clubs die Schöne willen hebben. Blijkbaar wordt er rekening gehouden met het vertrek van Eriksen, is het niet dit seizoen, dan volgend seizoen.Rishi schreef:Volgens voetbalzone wilt Ajax Schone als opvolger van Eriksen.
Eens. Er zijn veel meer voorbeelden te bedenken van spelers die een dergelijke stap niét redden, dan die het wel gered hebben.Marillion schreef:Is hij transfervrij of zo? Ik geloof niet zo in het halen van spelers die al meerdere jaren in de marge van de competitie spelen. Als Schöne echt zo goed was geweest dan had hij inmiddels wel bij een betere club gespeeld. Selectievulling, meer is 'ie denk ik niet.
Inderdaad. Beetje apart verhaal dit. Sowieso hoeft Schone van mij niet te komen. Niet goed genoeg. Selectievulling doen we niet aan, daar hebben we genoeg spelers voor in onze jeugd. Mocht Eriksen vertrekken zou ik alleen Maher wenselijk vinden.LucaS schreef:Opvolger van Eriksen? Ik heb net gelezen dat Eriksen voorlopig nog wel even wil blijven.
Theo JansenMarillion schreef:Is hij transfervrij of zo? Ik geloof niet zo in het halen van spelers die al meerdere jaren in de marge van de competitie spelen. Als Schöne echt zo goed was geweest dan had hij inmiddels wel bij een betere club gespeeld. Selectievulling, meer is 'ie denk ik niet.
Ik vind het wel een essentieel verschil of iemand transfervrij is of niet.Jesse schreef:Nee, geen breedte aankopen. Zo'n aankoop heeft volgens mij nog nooit wat opgeleverd.
Wie zegt dat Peter?Peter schreef:Schöne in plaats van Fischer bij de selectie. Gaaf man.