Die van Norwich daarintegen ..Rishi schreef:Ach het was een zwaar toernooi, voor het eerst op tv? en zoveel publiek?
Als we op een wedstrijdje of wat moeten afgaan is niemand van Tottenham vandaag een aanwinst voor Ajax.

Moderator: mods
Die van Norwich daarintegen ..Rishi schreef:Ach het was een zwaar toernooi, voor het eerst op tv? en zoveel publiek?
Als we op een wedstrijdje of wat moeten afgaan is niemand van Tottenham vandaag een aanwinst voor Ajax.
InderdaadDe Dominee schreef:Het Masterplan vereist in ieder geval dat er geen 11 kutspelers in de B1 komen. Door de juiste keuzes te maken bij de jogste jeugd ipv te kiezen voor volgzame robotjes. Vervolgens op de juuste wijze trainen en je maximaliseert de kans op goede talenten voor Ajax 1.
Het zijn alleen wel de type spelers waar ik van denk dat ze het kunnen halen. Als ze voetballend iets speciaals hebben, dan acht ik die kans wat groter. Ajax gooit de laatste paar jaar wat meer fysiek in de strijd en dat levert betere prestaties op. Punt is alleen dat de Gravenberchjes of de Castillions van deze wereld het bijna nooit gaan halen. Zo ben ik ook benieuwd of die sterke lui van Anderlecht het gaan halen. Die zag ik vorig jaar heel sterk voetballen (broertje Lukaku en die andere...), maar in mijn ogen was dat ook weer een vertekenend beeld. Zo'n Praet daarentegen heeft weer wel wat speciaals. Als ze iets van inzicht hebben en een mooie balbehandeling/techniek, dan word ik daar blijer van. Garanties heb je niet, maar toch. Je geniet natuurlijk ook meer van zo'n Daehlie vandaag of van een Bessa twee weken terug.Demosthenes schreef:Ik niet, want ik heb al veel diamantjes gezien op die leeftijd, maar slechts weinigen maken het als volwassene waar (staat los van het feit dat ik die Daehli ook graag bij Ajax had gezien, maar Noren hebben meer met Engeland, Denen meer met Ajax)Ik zou al die jochies willen inwisselen voor die Daehli bijvoorbeeld. Van mijn part zetten ze een meisje op de linksachterpositie, maar ik kijk toch alleen maar naar de diamantjes.
Je kop moet er af als je roept dat je weinig individuele klasse ziet. Snap dat nou eens.Rishi schreef:Hij geeft toch gewoon aan dat hij maar 1 wedstrijd of een helft heeft gezien?
Beetje het kip en het ei verhaal. Volgens mij is het nml juist zo dat de teneur enorm negatief is/moet zijn en snap je er niets van als je aangeeft dat niet te begrijpen. Snap dat nou eens!Peter schreef:Je kop moet er af als je roept dat je weinig individuele klasse ziet. Snap dat nou eens.Rishi schreef:Hij geeft toch gewoon aan dat hij maar 1 wedstrijd of een helft heeft gezien?
Wat maakt dan het verschil tussen, en die waren er steeds weer, b.v. de ene steekpas van de andere spelers en die van de spelers AJAX ..Peter schreef:Ik zie vandaag een uitblinkende Daehlie en bij Ajax-Inter zag ik een erg goede Bessa. In beide duels zag ik bij Ajax wat minder individuele klasse