Champions League 2011-2012
Moderator: mods
Re: Champions League 2011-2012
Allebei geen pingel Kuipers zit er flink naast maar ja hij zal meer gaan blunderen in de 2e helft en op het EK
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
De eerste was een strafschop, de tweede is denk ik te zwaar bestraft. Dat was zo'n gevalletje "dertien in een dozijn geven en nemen duw en trekwerk bij een corner".
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- AT Toto winner 09/10
Nu zie ik de big picture: Kuipers komt in de RvT van Ajax!999 schreef:Hij hield vast dat wel, maar vond deze veel te zwaar gestraft .. Kuipers wil scoren bij JC ..
RvT? Raad van trainers? Wij noemen dat tegenwoordig Technisch Hart, Cees!
I think I lost my fucking headache
Dat was net zoveel een overtreding op Robinho als bij pingel #2
Beide clubs spelen niet groots . Tis zo'n wedstrijd waar wel eens een verrassing kan vallen ..
Blij met de punten ...
- AT Toto winner 09/10

Wilde eerst nog een half uur wachten .. Afijn .. Wedstrijd duurt nog een half uur ..
Blij met de punten ...
- AT Toto winner 09/10

Ik zat inderdaad op de 3-2 te wachten en dan een post van jou te zien!
- AT Toto winner 09/10
Het tiki taka tijdperk lijkt zijn hoogtepunt te hebben gehad.
Pato er alweer uit. 

- AT Toto winner 09/10
Het waren 13 fantastische minuten!
Ze hadden hem lekker aan PSG moeten verkopen.
Hij wilde zelf niet, was het verhaal. Milan en PSG hadden een akkoord.
Barça heeft de halve finale bereikt op 30%.. Prima toch. Pingels waren gewoon terecht. Zulke gevallen heb je overigens ook vaker tegen teams die 89 minuten rondom hun eigen zestien meter hangen.
IK GELOOF!!!!!!
De eerst pingel was m.i. terecht, jammer alleen van het theatrale geduikel van Messi. Hopelijk laat hij zich niet teveel beïnvloeden door ploeggenoten als Busquets en Pedro. De tweede pingel kan je idd ook geven, probleem vind ik alleen dat scheidsrechters hier nooit consequent mee zijn. Milan heeft daar weinig recht tot klagen, hij houdt hem immers overduidelijk vast. Het zou alleen wel zo fijn zijn als scheidsrechters nu gewoon eens besluiten om in zo'n geval dan altijd een penalty te geven en niet nu in de kwartfinale van de CL opeens.
Als die tweede terecht was, had Robinho er in het begin vd tweede helft ook een moeten krijgen. Die malloot van barcelona duwt hem in zijn rug in die situatie gelijk nadat Zlatan een pingel probeert te versieren. Maakt niet uit, er komt een moment dat scheidsrechters het door Barca belzazerd worden zo zat zijn dat ze bij twijfel niet meer voor Barcelona fluiten.
Belazerd? Welke wedstrijd heb jij gezien? Ze worden toch geraakt/vastgehouden?
IK GELOOF!!!!!!
Het overgrote deel van Barcelona heeft het tuimelen tot kunst verheven. Ik zie regelmatig penalties voor Barcelona die daaruit voort komen. Gisteren zelfs bij de eerste penalty (die terecht was); Messi wordt rechts geraakt en je ziet zijn linkerbeen wegglijden en je ziet hem zich vreselijk aanstellen. Bah!
Zet die roodblauwe bril eens een keer af. Dodelijk vermoeiend.Rishi schreef:Barça heeft de halve finale bereikt op 30%..
Sorry hoor, maar als Barcelona telkens als ze uitgeschakeld dreigen te worden extreem dubieuze beslissingen tegen krijgen, jaar in jaar uit, dan lijkt me niet dat scheidsrechters degene zijn die belazerd worden.LucaS schreef:Als die tweede terecht was, had Robinho er in het begin vd tweede helft ook een moeten krijgen. Die malloot van barcelona duwt hem in zijn rug in die situatie gelijk nadat Zlatan een pingel probeert te versieren. Maakt niet uit, er komt een moment dat scheidsrechters het door Barca belzazerd worden zo zat zijn dat ze bij twijfel niet meer voor Barcelona fluiten.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Kijk die wedstrijden dan terug. Milan stelde toch geen ruk voor.T82 schreef:Zet die roodblauwe bril eens een keer af. Dodelijk vermoeiend.Rishi schreef:Barça heeft de halve finale bereikt op 30%..
En iedere speler stelt zich tegenwoordig aan. Helaas ook Messi.
IK GELOOF!!!!!!
Milan stelde geen ruk voor maar Barca kon ook niet imponeren.
Onbegrijpelijk dat Milan zo'n risico met hem neemt, je hebt kans dat hij er nu weer weken uitligt. Je ziet steeds vaker dat spelers na een blessure te snel gebracht worden.Jöhnk schreef:Pato er alweer uit.
Overigens is Milan ook aan een verjonging toe, met een middenveld met Seedorf en Ambrosini kan je in het hedendaagse voetbal niet meer mee omdat ze niet meer kunnen omschakelen, ik denk dat Emanuelson met zijn diepgang meer had kunnen brengen dan Seedorf gisteren.
-
Pato ligt er alleen maar uit met blessures. Die is gewoon nooit fit.
Whitey on the moon.