Champions League 2011-2012
Moderator: mods
Re: Champions League 2011-2012
Ze moeten gewoon hogere schorsingen geven. Bij Ajax Ado renden ook 5 spelers naar de scheids nadat Ali Anita schopte. Vroeger gingen ze naar die speler. Nu naar de scheids...
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
En Barcelona overweegt een klacht in te dienen vanwege de staat van het veld in San Siro.
Heerlijk hoe die lui er alles aan doen om de sympathie van het publiek te verliezen.
Heerlijk hoe die lui er alles aan doen om de sympathie van het publiek te verliezen.
Als er op drie momenten gesproeid hoort te worden en Milan doet dat (express) niet mogen ze daar toch over klagen?
Want Milan deed het natuurlijk express niet. Alles om het Barca lastig(er) te maken. Hopen dat ze volgende week 5-0 pak slaag krijgen.
Want Milan deed het natuurlijk express niet. Alles om het Barca lastig(er) te maken. Hopen dat ze volgende week 5-0 pak slaag krijgen.
IK GELOOF!!!!!!
Dat Barcelona niet kan winnen van een elftal met zoveel matige spelers als Milan lijkt me trouwens een veeg teken. Die winnen de CL dit seizoen niet.
Over welke actie hebben we het nou? Ik heb afg. zondag nl. geen actie van Toivonen gezien. Van heel psv trouwens niet.Baseman schreef: Het ging mij dan ook over de overdreven aandacht voor de actie van Toivonen

Haha wie dan wel? Madrid slopen ze al een jaar of twee. Hierna krijgen ze Chelsea toch? Eitje..wimpey schreef:Dat Barcelona niet kan winnen van een elftal met zoveel matige spelers als Milan lijkt me trouwens een veeg teken. Die winnen de CL dit seizoen niet.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ben eigenlijk ook wel klaar met die tuimelaars.Peter schreef:En Barcelona overweegt een klacht in te dienen vanwege de staat van het veld in San Siro.
YNWA
Waarschijnlijk hebben ze niet gesproeid om de Barcelonezen te helpen met overeind blijven, dat ging immers relatief goed deze keer. Kan ook met de scheidsrechter te maken hebben, erg evenwichtig floot ook hij niet maar hij trapte tenminste niet overal in.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Och och och, wat stelde Messi zich weer aan bij die penalty
I think I lost my fucking headache
Het was een hele domme sliding. Uitstekend gebruik van gemaakt door Messi. Echter met voetbal heeft het weinig te maken.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Oh, het was ook wel een pingel, maar hij deed weer zo walgelijk

Syl, maak eens wat kopjes en bordjes vuil zodat Lucas effe zoet is met afwassen .. 

Blij met de punten ...
Doe nog maar een keer opnieuw ..
Was toch gewoon een pingel, en Messi zelf deed naderhand behoorlijk normaal .. Fabregas stond te zeuren ..

Was toch gewoon een pingel, en Messi zelf deed naderhand behoorlijk normaal .. Fabregas stond te zeuren ..
Blij met de punten ...
Hij liet zich buitengewoon theatraal vallen. Maar goed, Kuipers helpt wel een handje
-
Tsjaa...... weer een penantie... nu kun je bij iedere corner voor een penatly fluiten....
Whitey on the moon.
Hij hield vast dat wel, maar vond deze veel te zwaar gestraft .. Kuipers wil scoren bij JC .. 

Blij met de punten ...
Er is geen ploeg die zoveel penalties kado krijgt als Barcelona.
Feyenoord dit jaar?LucaS schreef:Er is geen ploeg die zoveel penalties kado krijgt als Barcelona.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Doe ik ook niet hoor. Ik ben geen 20 meer.
-
Barca voetbalt erg moeizaam. Die tweede penalty vond ik te zwaar bestraft want ook Puyol laat zich niet onbetuigd.
En als je hiervoor een penatly geeft, dan geef je er minimaal 5 per wedstrijd. Bij iedere corner gebeurd dit.
En als je hiervoor een penatly geeft, dan geef je er minimaal 5 per wedstrijd. Bij iedere corner gebeurd dit.
Whitey on the moon.
Als dat al zo zou zijn, heeft dat er weinig mee te maken.