Ajax - Heracles 01-04-2012
Moderator: mods
Re: Ajax - Heracles 01-04-2012
Heerenveen is pas die week daarop, Cees. Vrije week i.v.m. bekerfinale.
Die bekerfinale komt ons in meerdere opzichten goed uit.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Je hebt helemaal gelijk, ik zat er naast.Benji schreef:Heerenveen is pas die week daarop, Cees. Vrije week i.v.m. bekerfinale.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Echt relaxed hoor, dat vrije paasweekend. Gewoon drie dagen geen normaal werk, geen Ajax-werk, geen Ajax-uitwedstrijd-stress, lekker helemaal niets. Man, ik word bijna emotioneel als ik er aan denk!
Wat Cees al in een ander topic zei, het gevaar is natuurlijk dat we nu alleen naar Heerenveen-uit kijken en Heracles al beschouwen als 'een zekerheidje'. Met volle concentratie, inzet en support van de tribunes moet dit gewoon lukken.
Zoals we vroeger wel eens zeiden: geen gelul, drie nul!
Wat Cees al in een ander topic zei, het gevaar is natuurlijk dat we nu alleen naar Heerenveen-uit kijken en Heracles al beschouwen als 'een zekerheidje'. Met volle concentratie, inzet en support van de tribunes moet dit gewoon lukken.
Zoals we vroeger wel eens zeiden: geen gelul, drie nul!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- AT Toto winner 09/10
Volgens mij zei de bedenker van die slogan altijd: "geen gelul, gewoon 3-0"... 

- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ik denk dat we zondag vanaf half 7 bovenaan staan.
- Ajaciedjuh
Het wordt gewoon een lastige wedstrijd. Ons scorend vermogen is gewoonweg laag. Tenminste we hebben geen echte goalgetter.
@Lucas: inderdaad we hebben het meeste gescoord
Ik ben benieuwd wie er nu weer opstaat als verrassing. Laatste wedstrijden, Aissati, Lukoki, Ebecilio en Aras.
Gaat de Boer voor Theo of Enoh op het middenveld!? Laat hij het elftal tegen psv in tact of kiest hij voor meer voetbal?
Binnenkort zijn er Kolbeinn en Boerrigter er weer bij. Kwaliteitsimpuls in de voorhoede!
Maar dat zal pas na Heerenveen zijn. Mogelijkerwijs Kolbeinn weer op de bank tegen Heerenveen.
@Lucas: inderdaad we hebben het meeste gescoord

Ik ben benieuwd wie er nu weer opstaat als verrassing. Laatste wedstrijden, Aissati, Lukoki, Ebecilio en Aras.
Gaat de Boer voor Theo of Enoh op het middenveld!? Laat hij het elftal tegen psv in tact of kiest hij voor meer voetbal?
Binnenkort zijn er Kolbeinn en Boerrigter er weer bij. Kwaliteitsimpuls in de voorhoede!

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Was het iemand al opgevallen dat zowel Vertonghen als Anita op scherp staan? Een gele kaart tegen Heracles betekent dat ze de uitwedstrijd tegen Heerenveen missen. Laat ze die kaart maar in Friesland pakken want ik heb liever dat ze thuis tegen De Graafschap ontbreken. Mocht de situatie het zondag toelaten zou ik ze op tijd wisselen.
Nil volentibus arduum
Dat was me zeker opgevallen, ze staan al een aantal weken op scherp.
Zaak is om vanaf minuut 1 scherp te zijn. Ik hoop dat Kolbein op de bank zit en de laatste 15/20 minuten kan spelen. Dan maandag meespelen met Jong-Ajax en het ziet er goed uit.
Ik las ergens dat het de bedoeling was dat zowel Greg, Kolbein als Derk tegen Heerenveen bij de selectie zitten.
Zaak is om vanaf minuut 1 scherp te zijn. Ik hoop dat Kolbein op de bank zit en de laatste 15/20 minuten kan spelen. Dan maandag meespelen met Jong-Ajax en het ziet er goed uit.
Ik las ergens dat het de bedoeling was dat zowel Greg, Kolbein als Derk tegen Heerenveen bij de selectie zitten.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Misschien ligt het aan mij, maar ik erger me dus dood aan spelers die bepaalde huldigingen filmen met hun mobieltje. Sta je op dat podium, schreeuwen 100.000 mensen je toe, en dan sta je dat een beetje halfslap zo met je kekke mobieltje te filmen.Sony wenst Ajax succes
30 maart 2012
De selectie van Ajax werd vrijdagmiddag na de training verrast door sponsor Sony. De Ajacieden kregen uit handen van communicatie-directeur Bart Panman fraaie camera's en hoofdtelefoons overhandigd.
De Eredivisie nadert zijn ontknoping. Met nog zeven wedstrijden te gaan, dromen voetballers uit Alkmaar, Heerenveen, Enschede, Eindhoven, Rotterdam en Amsterdam van de landstitel. Sony wil graag een steentje bijdragen om die 31ste titel bij Ajax te krijgen. De spelers kregen hoofdtelefoons van de sponsor voor de optimale concentratie en wedstrijdbeleving. En mocht het allemaal positief uitvallen voor Ajax, dan kunnen de spelers met hun nieuwe camera 's de hoogtepunten tijdens de kampioenshuldiging vastleggen.
,,In mei vorig jaar zag ik iedereen met z'n telefoontje filmen op het Museumplein", sprak Bart Panman communciatie-directeur van Sony. ,,Toen dacht ik 'dat moet toch beter kunnen'. En dit jaar kan het zomaar weer gebeuren dat Feyenoord (bij winst op AZ, red.) jullie kampioen maakt. Om de eventuele huldiging te filmen, zijn deze camera's bij uitstek geschikt."
Sony wenst selectie succes de resterende weken van de Eredivisie, te beginnen tegen Heracles.
Tekst: Ajax.nl
Foto's: Ajax.nl/Louis van de Vuurst
Echt, doe $%#(%(#$%# dat ding weg en geniet!! En dan wordt dit gedrag ook nog gestimuleerd door die knakker van Sony. Joh, het wordt allemaal gefilmd en iedereen krijgt een dvd na afloop. Maar laat die telefoon gewoon eens een uurtje in je broekzak.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Heracles wordt lastiger dan vorig weekend. Niet iedere tegenstander zal roll over and die doen zoals psv.
Is gewoon weer een nieuwe finale. Het is bij Heracles natuurlijk even afwachten wat de komende bekerfinale met hun spel gaat doen. Maar laten we ons daar bij Ajax maar niet druk over maken. Gewoon uitgaan van eigen kracht, scherp vanaf de eerste minuut en spelen alsof de titel op het spel staat. Iemand nog meer cliches in de aanbieding?
Ik hoop wel echt dat Anita en Vertonghen zonder kaart blijven. Die hebben we echt nodig in Heerenveen.
Ik hoop wel echt dat Anita en Vertonghen zonder kaart blijven. Die hebben we echt nodig in Heerenveen.
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
De communciatie directeur nog wel.
Heracles wordt easy peasy. Die lui zitten met hun hoofd een weekje verder.
Heracles wordt easy peasy. Die lui zitten met hun hoofd een weekje verder.
Denk het ook. Als Ajax weer snel druk zet wordt het 4-0. Minimaal.
IK GELOOF!!!!!!
- AT Toto winner 09/10
Ik vind het prima dat jullie zo denken. Zo lang ze bij Ajax deze gedachten maar niet in het hoofd halen.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Ik denk zelfs al vanaf 16.15 uur.El Clavo schreef:Ik denk dat we zondag vanaf half 7 bovenaan staan.

Op naar de vierde ster!
Ik denk dat je effe moet wachten .. Immers AZ dacht ook al dat ze in de bekerfinale stonden ..
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Ik verwacht een lastige wedstrijd. Veel zal liggen aan de instelling van de Ajacieden. En, ...... we hebben nog steeds weinig kwaliteit voorin lopen.
Boerrigter, Klobeinn ....... bijna weer terug
Hopelijk kunnen we de wedstrijd snel beslissen en inderdaad Anita en Vertonghen sparen.
Ik verwacht Theo weer in de basis.
------------- Vermeer
- van Rhijn - Toby - Jantje - Koppers/Blind
-------------- Anita
- Eriksen --------------- Janssen
-------------- Siem
- Ebecilio ---------------- Aissati
Boerrigter, Klobeinn ....... bijna weer terug

Hopelijk kunnen we de wedstrijd snel beslissen en inderdaad Anita en Vertonghen sparen.
Ik verwacht Theo weer in de basis.
------------- Vermeer
- van Rhijn - Toby - Jantje - Koppers/Blind
-------------- Anita
- Eriksen --------------- Janssen
-------------- Siem
- Ebecilio ---------------- Aissati
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Ajax moet winnen, concurrentie laat geen punten liggen.
Whitey on the moon.
- SylvievdVaart
Komt morgen in ieder geval wel goed.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Vandaag ga ik voor een ceesdewolfje.
oftewel, de kleine elliquido gaat vandaag voor het eerst mee.
Zijn Ajax shirt ligt klaar,
Hij loopt de hele ochtend al zenuwachtig te doen.
Nu de doelpunten nog !

Nu de doelpunten nog !

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- AT Toto winner 09/10
geweldig! Veel plezier!!elliquido schreef:Vandaag ga ik voor een ceesdewolfje.
Nu de doelpunten nog !
![]()
- Ajaciedjuh
Veel plezierelliquido schreef:Vandaag ga ik voor een ceesdewolfje.
Nu de doelpunten nog !
![]()