links tuijg!Zeux schreef:Jij was in de war met Duyvendak?LucaS schreef:Oeps, moet natuurlijk van Duivenbode zijn.
Duiveldak! Of Duivelzak natuurlijk!
Moderator: mods
links tuijg!Zeux schreef:Jij was in de war met Duyvendak?LucaS schreef:Oeps, moet natuurlijk van Duivenbode zijn.
Cruijff kan de snelle aanstelling van een tijdelijke AD wel op zijn buik schrijven.AS schreef:Donderdag zitting bij Ondernemingskamer
ALLES WEER BIJEEN - Aanstaande donderdag komt bij het Gerechtshof in Amsterdam alles wat Ajax 'in de top lief is' weer bijeen voor een zitting van de Ondernemingskamer. Iedereen mag dan de Ondernemingskamer van informatie voorzien. Dat heeft Ajax Showtime vernomen.
De zitting begint om 15.00 uur. De vereniging is in naam van de bestuursraad aanwezig, maar ook de huidige commissarissen, de directie en de Ondernemingsraad zijn van de partij.
Na donderdag zal de Ondernemingskamer ongeveer een week de tijd nemen om een oordeel te vellen over de situatie bij Ajax. Tegen het oordeel van de Ondernemingskamer kan men in cassatie gaan.
De bestuursraad heeft woensdag officieel het verzoekschrift ingediend en wil de nog zittende commissarissen Edgar Davids, Marjan Olfers en Johan Cruijff schorsen om ze vervolgens te vervangen door drie tijdelijke commissarissen. De andere twee vacatures wil de bestuursraad zelf invullen. De twee commissarissen die hiervoor beoogd zijn willen niet in de huidige RvC instappen.
Die heeft een tijd niet zo goed opgelet...De Kluiver schreef:Is er nog contact met Johan Cruijff geweest?
'Er zal contact zijn geweest met Cruijff, er is namelijk overleg geweest met de commissarissen.'
De Telegraaf, maandag, tenzij hij publiekelijk zijn verontschuldigingen aanbiedt.LucaS schreef:O jee, weer iemand die niet blind doet wat Cruijff eist. Die kan het wel vergeten.
Het nut van een adviseur? Adviezen geven, niets meer en niets minder. Adviezen hoeven niet te worden opgevolgd; sterker, het is soms beter om dat niet te doen, zie aankopen als Roger, "het snelste oog in Spanje".Alexander schreef:Het is ongelofelijk. Ik heb vanmiddag gehoord hoe het zit. Henrichs weigert de adviezen van Cruijff op te volgen. Wat is dan nog het nut van Cruijff als adviseur bij je club als je standaard al zijn adviezen niet opvolgt?
Weten we zeker dat Roger niet uit het Spanje-netwerk van HtC kwam? Zoals bijv. diens 'groeibriljantjes' Urzaiz en Luque...Demosthenes schreef: Adviezen geven, niets meer en niets minder. Adviezen hoeven niet te worden opgevolgd; sterker, het is soms beter om dat niet te doen, zie aankopen als Roger, "het snelste oog in Spanje".
Die vrije trap ging kansloos de muur in, terwijl je ook een Perez had lopen die ze allemaal loepzuiver in de kruising kon jagen. Roger.. je wordt bedanktJesse schreef:Ik zal die laatste uitwedstrijd bij Willem II nooit vergeten in dat seizoen. We hadden één doelpunt nodig voor het kampioenschap en toen kregen we pakweg 10 minuten voor tijd een indirecte vrije trap in de zestien van Willem II. Dé kans op het kampioenschap. Eén goed geplaatst schot en hij was binnen. De bal wordt afgelegd. Naar wie? Naar Roger..
Ik weet niet eens meer of de bal hoog over ging, naast of in de muur. Het was in ieder geval geen goed schot. Het kampioenschap in handen van Roger, hoe verzin je het.
Volgens mij is het idee dat nooit álle spelers vroeg verkocht zullen worden, waardoor Ajax nog altijd profijt zal hebben van de 'blijvers'.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Even serieus: hoe zien de plannen van Cruijff op clubs als Juve, die Bouy op zeer jonge leeftijd uit Amsterdam weglokken en nu kennelijk ook achter Klaassen aanzitten?
Ja, laten we die discussie starten op basis van 1 berichtje in een obscuur Italiaans krantje...Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Even serieus: hoe zien de plannen van Cruijff op clubs als Juve, die Bouy op zeer jonge leeftijd uit Amsterdam weglokken en nu kennelijk ook achter Klaassen aanzitten?
En als iemand in het kader van zijn carriereplanning dan niet wil praten heb je max 2 jaar profijt van hem.wimpey schreef:Ik vind het dan weer onzin dat Blind aan Ligeon een 4,5 jarig contract gaf.
Wanneer iemand een 3-jarig contract tekent, kun je na een jaar alsnog reageren. Dat lijkt me snuggerder dan de halve Toekomst voor 4 of 5 jaar vast te leggen.
Bestuursraad trekt verzoek in
05 april 2012
De bestuursraad van de vereniging AFC Ajax heeft het verzoek tot benoeming tijdelijke commissarissen ingetrokken.
De bestuursraad van de vereniging AFC Ajax diende het verzoek op 28 maart in bij de Ondernemingskamer. Vandaag tijdens de zitting werd het verzoek ingetrokken.
De bestuursraad geeft geen reactie omtrent dit besluit.