Champions League 2011-2012
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Re: Champions League 2011-2012
Loting kwartfinales:
APOEL Nicosia - Real Madrid
Olympique Marseille - Bayern München
Benfica - Chelsea
AC Milan - FC Barcelona
APOEL Nicosia - Real Madrid
Olympique Marseille - Bayern München
Benfica - Chelsea
AC Milan - FC Barcelona
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- InnerHarbour
Zo uit de losse pols:
Madrid
Munchen
Chelsea
Barcelona
in de halve finales
Madrid
Munchen
Chelsea
Barcelona
in de halve finales
YNWA
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Halve finales gaan tussen
Olympique Marseille / Bayern München - APOEL / Real Madrid
en
Benfica / Chelsea - Milan / Barcelona
Olympique Marseille / Bayern München - APOEL / Real Madrid
en
Benfica / Chelsea - Milan / Barcelona
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ik hoop op Bayern - Milan. Maar Milan speelt de tweede wedstrijd uit, dus het zal wel weer voetbal worden van een andere zwaartekracht worden in Barcelona met een scheidsrechter van diezelfde planeet.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hup Milan! 

Want daarom winnen ze natuurlijk hun wedstrijdenLe T. schreef:Ik hoop op Bayern - Milan. Maar Milan speelt de tweede wedstrijd uit, dus het zal wel weer voetbal worden van een andere zwaartekracht worden in Barcelona met een scheidsrechter van diezelfde planeet.

Barca slacht Milan.
IK GELOOF!!!!!!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Wat ben jij blasé, zeg.Le T. schreef:Ik hoop op Bayern - Milan. Maar Milan speelt de tweede wedstrijd uit, dus het zal wel weer voetbal worden van een andere zwaartekracht worden in Barcelona met een scheidsrechter van diezelfde planeet.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Zo werkt het al jaren. Ere wie ere toekomt en als Barcelona het op eigen kracht doet, waarvoor ze echt wel voldoende kracht hebben, dan hoor je mij niet. Alleen als het spannend wordt zien we vaak dat Barcelona het tegen 10 man mag proberen of een tegenoffensief wordt doodgefloten.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Gaat Milaan stunten, en zoja zullen ze in staat zijn om een goede uitslag neer te zetten ? ( b.v. ) 2 - 0 ..
Blij met de punten ...
Ik hoop in ieder geval dat het spannender is dan gisteravond.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ja, ik ook.Dat waren een paar zaadwestrijden van Champions L. clubs 

Blij met de punten ...
Wie weet, als één van de overgebleven ploegen de wapens heeft om Barcelona pijn te doen, is het AC Milan. Wel jammer dat Pato nog steeds geblesseerd is. Die 2 prachtgoals van Boateng deze CL editie tegen Barcelona en Arsenal staan bij iedereen op het netvlies, maar mij is ook vooral zijn goal in Camp Nou na slechts 40 seconden bijgebleven. Hij liet zien hoe iemand met een goede techniek en dodelijke snelheid met één simpele actie ook in het stadion van Barcelona een hele defensie te kijk kan zetten.999 schreef:Gaat Milaan stunten, en zoja zullen ze in staat zijn om een goede uitslag neer te zetten ? ( b.v. ) 2 - 0 ..
Waar ik wel van baal deze CL is dat Chelsea nu goede papieren voor het bereiken van de halve finale heeft. Na de heenwedstrijd in Napoli en hun 5e plek in de Premier League had ik ze eigenlijk CL eliminatie tot en met seizoen 2013/2014 gegund. Wanneer een koopclub faalt in hun streven grote prijzen te winnen lach ik graag in mijn vuistje.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik heb vanavond vrijgeblokt om deze wedstrijd eens te bekijken.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
De schwalbes zijn weer begonnen.
Vreselijk ja, spelvervuilers, die van Barcelona
I think I lost my fucking headache
Heeft Milan een schaatsbaan onder het gras liggen
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vond het dit keer nog wel meevallen. Snapte alleen niets van het warrige fluiten van die scheids. Seedorf tikt iemand tegen z'n voet en krijgt geel. Ambrosini doet helemaal niets en krijgt geel. Messi tikt iemand tegen zijn voet en krijgt een vrije trap tegen.LucaS schreef:Vreselijk ja, spelvervuilers, die van Barcelona
Robinho en Urby waren dra-ma. Pure bagger.
Ja, dit niveau leek wat te hoog gegrepen voor Urby.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Helemaal mee eens, daar zat weinig logica in.Peter schreef:Snapte alleen niets van het warrige fluiten van die scheids. Seedorf tikt iemand tegen z'n voet en krijgt geel. Ambrosini doet helemaal niets en krijgt geel. Messi tikt iemand tegen zijn voet en krijgt een vrije trap tegen.
Ambrosini kreeg trouwens geel omdat hij na het fluitsignaal de bal nog een tikje gaf en Xavi daarover ging klagen bij de scheids...en dan noemen ze Toivonen een matennaaier.
Ik heb alleen de 2e helft gezien (die was erg leuk, maar vlak na de rust werd Robinho al gewisseld), maar Urby viel inderdaad dramatisch in. Ik begreep de wissel ook niet, aangezien Boateng goed speelde. Die was niet van de bal te krijgen.Robinho en Urby waren dra-ma. Pure bagger.
Seedorf zou volgens de commentator goed gespeeld hebben, maar ik vond hem veel balverlies lijden zodra hij onder druk werd gezet.
Die maakte inderdaad een hele goede indrukRishi schreef:Pfffff die derde keeper van Marseille...

Ze kunnen natuurlijk ook beiden matennaaiers zijn! Of vind jij het bij die Zweedse blondine wel meevallen? Overigens moeten die scheidsrechters is een keer consequent kaarten geven voor mensen die daar onsportief om vragen voor anderen. Dan is dat irritante gedrag snel afgelopen.Baseman schreef:Ambrosini kreeg trouwens geel omdat hij na het fluitsignaal de bal nog een tikje gaf en Xavi daarover ging klagen bij de scheids...en dan noemen ze Toivonen een matennaaier.
Klopt.
Maar Ambrosini tikte die bal echt 10 meter weg.
Puyol werd overigens ook gestript in de 16.....
Maar Ambrosini tikte die bal echt 10 meter weg.
Puyol werd overigens ook gestript in de 16.....
IK GELOOF!!!!!!
Als iemand geel krijgt voor opzettelijk hands en even daarna weer opzettelijk hands maakt, dan vind ik het niet meer dan normaal dat de aanvoerder daar iets van zegt tegen de scheids. Je hoort mij trouwens niet zeggen dat Toivonen heilig is, al lijkt dit wel op te gaan voor Xavi (in ieder geval in de media).
Het ging mij dan ook over de overdreven aandacht voor de actie van Toivonen (ik vind zijn gele kaart belachelijk, zoals ik de kaart voor Lahm gisterenavond ook belachelijk vind), waar je niets hoort over de naaistreek van Xavi. Ambrosini tikt de bal weg, Xavi sprint naar de scheids en maakt daar een hoop kabaal over, de scheids besluit om dan maar een kaart te geven aan Ambrosini en je hoort en leest vervolgens niet in de media...tuurlijk.
Als ze dit consequent gaan doen hebben ze trouwens wel mijn zegen, maar nu is het pure willekeur.
Maar hij werd inderdaad duidelijk vastgehouden.
Het ging mij dan ook over de overdreven aandacht voor de actie van Toivonen (ik vind zijn gele kaart belachelijk, zoals ik de kaart voor Lahm gisterenavond ook belachelijk vind), waar je niets hoort over de naaistreek van Xavi. Ambrosini tikt de bal weg, Xavi sprint naar de scheids en maakt daar een hoop kabaal over, de scheids besluit om dan maar een kaart te geven aan Ambrosini en je hoort en leest vervolgens niet in de media...tuurlijk.
Dan heb je voornamelijk heel weinig wedstrijden die eindigen met elf tegen elf.Jabu schreef:Overigens moeten die scheidsrechters is een keer consequent kaarten geven voor mensen die daar onsportief om vragen voor anderen. Dan is dat irritante gedrag snel afgelopen.
Als ze dit consequent gaan doen hebben ze trouwens wel mijn zegen, maar nu is het pure willekeur.
Klopt, al kwam hij daarna zelf goed weg toen hij een Milanees neerlegde in de eigen 16.Rishi schreef:Puyol werd overigens ook gestript in de 16.....
Maar hij werd inderdaad duidelijk vastgehouden.
Xavi sprintte niet, toch?
Maar goed. Ik ben het met je eens. Dat continue gevraag om kaarten... Ook Messi begint eraan
Maar goed. Ik ben het met je eens. Dat continue gevraag om kaarten... Ook Messi begint eraan

IK GELOOF!!!!!!
Ach, van Bommel heeft er ook een handje van, dat vragen naar en bewerken van de scheidsrechter .. Welke club niet ..
Blij met de punten ...