Rishi schreef:Gefrustreerde kakkerlak...

Moderator: mods
Thijs schreef:Oh man wat is dit eigenlijk toch lekker.
Zonnetje schijnt, heerlijk.
Helemaal mee eens! Al vind ik hem niet arrogant, hij blijft maar gevraagd worden voor VI en Sport 1. Die man zegt echt niks zinnigs. Die 'column' is natuurlijk ook gewoon brandhout. Het lijkt wel een opstel van een 12 jarige over wat hij dat weekend heeft gedaan.Le T. schreef:Van Hanegem is een schertsfiguur. Mensen nemen hem serieus alsof zijn hersenen net zo capabel zijn als zijn linkerbeen. Maar als trainer was het er zo een van de hands off mentaliteit, 'spelers moeten het zelf zien' die heel weinig succes heeft geboekt en geen een elftal iets extra's heeft gebracht. Zijn analyses zijn geen analyses maar slap geouwehoer in oneliners en kwinkslagen. Nu ook weer, een oordeel over de penalty die compleet los staat van toepassing van enige spelregel uit het voetbal. Helemaal hylarisch was zijn idee om Feijenoord te gaan helpen door daar een beetje in de weg te lopen en over voetbal te ouwehoeren. Wat een verbeelding, waar haal je de arrogantie vandaan...Ajax Rules schreef:Ik vind die columns van WvH vooral zo dramatisch slecht geschreven. Het zijn nauwelijks meer columns te noemen, maar meer gewoon uitwerkingen van een telefoongesprek ofzo. Zo onsamenhangend. Echt lachwekkend.
Nou, als ze geen kampioen worden, dan zit ik evengoed weer met een ongelofelijke kater hoor... Zoals te vaak in de afgelopen 10 jaar.Thijs schreef: Of we het nu uiteindelijk worden of niet, dit is al veel beter en leuker dan ik twee maanden geleden had verwacht.
Geloof ook zeker dat het uitmaakt. Dit is nou typisch iets dat indruk maakt op die mannetjes van PSV.Alexander schreef:Lees op een PSV-forum dat ze zo onder de indruk waren van de ambiance in het stadion. Het vuurwerk voor de wedstrijd, de opkomst van de spelers en de massale steun van (vooral) 410 en het weer opgeleefde Zuid eerste ring. Dat wordt toch zo langzamerhand ook wel een wapen.
Dat lijkt me een understatement.Ajax Rules schreef: Ik was tevoren vrij bang voor PSV
Ik heb dit seizoen geen slechtere ploeg in de Arena gezien dan psv.Feest schreef:PSV speelde als Superboeren.
Le T. schreef: Van Hanegem is een schertsfiguur.
Klopt. Na een redelijk enthousiast begin verdween de sfeer tot Ajax op voorsprong kwam. Aan de andere kant, als Fenerbache-Galatasaray de maatstaf is krijgen we in de rest van europa nooit meer een sfeervol duel te zien.Feest schreef:Vond het vooral een wat slappe tekst.
Wedstrijd was weinig. Sfeer pas na de 1-0 een beetje. Als je dat vergelijkt met Fener - Gala van een week ervoor....
Gelukkig deed Ajax het tegenovergestelde. Als we dit iedere wedstrijd hadden gedaan waren we nu al kampioen.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik ben blij dat ik vooraf PSV zo heb overschat! Wat een laffe honden waren dat, zeg. Een onbegrijpelijke tactiek die ons in de kaart speelde. Met spelers als Mertens, Strootman, Toivonen, Wijnaldum (later Lens) en Matavz géén druk naar voren zetten; zelfs niet bij een 1-0 en 2-0 achterstand. Ik begreep en begrijp er nog steeds niets van. Het leek wel of ze niet wílden.
Ab-so-luut niet!Cruijff schreef:Was je welp opnieuw mee Cees?