En dit is nog maar het 2e van Ajax hè!wimpey schreef:Dit is dus dat grote psv waarover vele AT'ers zich zo druk maakten. Ajax op ALLE fronten VEEL beter.

Moderator: mods
En dit is nog maar het 2e van Ajax hè!wimpey schreef:Dit is dus dat grote psv waarover vele AT'ers zich zo druk maakten. Ajax op ALLE fronten VEEL beter.
Prima opstelling van De Boer. Enoh, Van Rhijn en Anita deden het perfect.999 schreef: Is het vuur uit Wimpey ?.
Inderdaad, hulde die hem verdiend. PSV is niet aan voetballen toegekomen.GangstaRiB schreef:De Boer heeft het vandaag uitstekend neergezet. Eerlijk is eerlijk.
GangstaRiB schreef:De Boer heeft het vandaag uitstekend neergezet. Eerlijk is eerlijk.
Nou ja, een compleet PSV tegen een veredeld Jong-Ajax. Ik vond Ajax bij vlagen erg goed spelen. Bijzonder.wimpey schreef:Dit is dus dat grote psv waarover vele AT'ers zich zo druk maakten. Ajax op ALLE fronten VEEL beter.
Ik ben er nog steeds niet van overtuigd, die Enoh. Maar als ie z'n concentratie kan vasthouden, is ie een ideale sloper.wimpey schreef:GangstaRiB schreef:De Boer heeft het vandaag uitstekend neergezet. Eerlijk is eerlijk.![]()
Enoh was een meesterzet. Speelde foutloos en met flessen op z'n rug.
Trots op m'n club, trainer en dit elftal! psv was ner-gens. Niet gezien.![]()
![]()
Die zegt toch eerlijk dat Ajax verdient gewonnen heeft en dat Psv heel slecht was? Vond hem wel objectief.Ajaciedjuh schreef:Brugink
SssssssstLucaS schreef:Nou ja, een compleet PSV tegen een veredeld Jong-Ajax. Ik vond Ajax bij vlagen erg goed spelen. Bijzonder.wimpey schreef:Dit is dus dat grote psv waarover vele AT'ers zich zo druk maakten. Ajax op ALLE fronten VEEL beter.
Ik zal niets zeggen over al die zelf opgeleide spelers, want het was tenslotte een door PSV opgeleide speler die de beslissing forceerde.![]()
wimpey schreef:Defensief speelt Ajax geweldig. Ook Daley Blind was klasse!LucaS schreef:Precies, ze hangen nu teveel naar achteren
Vind het altijd tegenvallen na een overwinning van Ajax, maar dat zal wel aan mijn te hoge verwachtingen liggen.Dat wordt weer leuk bij de voetbalprogramma's deze week!
Die finale is toch aan het eind van het seizoen, AZ zal ongetwijfeld punten verspelen, ik blijf bij Ajax, Feyenoord en PSV als grote kanshebbers voor de titel (op basis van het resterende programma)Toppie schreef:En Pisvee moet nog verder in de bekerfinale en AZ Europees
8 aprilDemosthenes schreef:Die finale is toch aan het eind van het seizoen, AZ zal ongetwijfeld punten verspelen, ik blijf bij Ajax, Feyenoord en PSV als grote kanshebbers voor de titel (op basis van het resterende programma)Toppie schreef:En Pisvee moet nog verder in de bekerfinale en AZ Europees