Ajax - PSV 25-03-2012
Moderator: mods
Re: Ajax - PSV 25-03-2012
Ben echt benieuwd naar de opstelling. Zo lekker ontbijten bij La Place en dan door!
IK GELOOF!!!!!!
Come on, Ajax! Tijd om weer eens te winnen van die pleuris boeren!

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Ajaciedjuh
PSV heeft dit seizoen verloren bij az en feyenooit. Gelijk gespeeld bij Twente.
Ajax heeft tegen az, feyenooit en Twente thuis gelijkgespeeld. Statistisch wordt het dus een gelijkspel met winstkansen voor Ajax.
Na een nachtje slapen, zou het me toch niet verbazen als Enoh op 6 gaat spelen tegenover Toivonen. Dit vanwege de kopkracht van Toivonen. Anita is ongeveer 2 koppen kleiner. Anita kan daarnaast uitstekend van Rhijn helpen aan de binnenkant tegenover Mertens en de lopende Strootman opvangen.
Je past je wel erg aan en wisselt je middenveld op 3 plaatsen. Anita op 6 levert punten op voor Ajax. Kortom, ik weet het niet.
Als ik Frank zou zijn, zou ik zoveel mogelijk bij het vertrouwde houden. Eriksen op zijn favoriete linkshalf positie en Anita op 6. Aisatti op rechtshalf. Je mist dan wel power, dus zul je voetballend het middenveld in handen moeten nemen. ....... Enoh dan maar op rechtshalf
Rond half 4 zullen we het weten.
rond half zeven 4 punten los op psv 
Ajax heeft tegen az, feyenooit en Twente thuis gelijkgespeeld. Statistisch wordt het dus een gelijkspel met winstkansen voor Ajax.

Na een nachtje slapen, zou het me toch niet verbazen als Enoh op 6 gaat spelen tegenover Toivonen. Dit vanwege de kopkracht van Toivonen. Anita is ongeveer 2 koppen kleiner. Anita kan daarnaast uitstekend van Rhijn helpen aan de binnenkant tegenover Mertens en de lopende Strootman opvangen.
Je past je wel erg aan en wisselt je middenveld op 3 plaatsen. Anita op 6 levert punten op voor Ajax. Kortom, ik weet het niet.

Als ik Frank zou zijn, zou ik zoveel mogelijk bij het vertrouwde houden. Eriksen op zijn favoriete linkshalf positie en Anita op 6. Aisatti op rechtshalf. Je mist dan wel power, dus zul je voetballend het middenveld in handen moeten nemen. ....... Enoh dan maar op rechtshalf

Rond half 4 zullen we het weten.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
En Enoh gaat ipv Anita die kopduels wel winnen?
Gewoon met Anita spelen. Kies je voor Enoh dan gaat het ten koste van ons eigen spel. Dat kunnen we niet hebben.

Gewoon met Anita spelen. Kies je voor Enoh dan gaat het ten koste van ons eigen spel. Dat kunnen we niet hebben.
Nil volentibus arduum
Als je Anita weghaalt is het enige wat echt goed loopt er niét meer. Ik verwacht Siem op het middenveld.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Vergis je niet in de kopkracht van Enoh. Springt ontzettend hoog en is zeer kopsterk.Marillion schreef:En Enoh gaat ipv Anita die kopduels wel winnen?![]()
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Je kunt beter afspraken maken dat iemand anders die kopduels voor zijn rekening neemt. Het is doodzonde om Anita daarvoor van die positie te halen. Met Enoh is al het voetbal er weer uit. Ik vind Anita echt te belangrijk voor dit middenveld om hem daar weg te halen.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Voor de duidelijkheid, ik vind dat ook. Maar bij acties vanaf de flanken heb je dan toch een probleem. Je kunt het opvangen door goed over te geven aan Toby of Jantje.Marillion schreef:Je kunt beter afspraken maken dat iemand anders die kopduels voor zijn rekening neemt. Het is doodzonde om Anita daarvoor van die positie te halen. Met Enoh is al het voetbal er weer uit. Ik vind Anita echt te belangrijk voor dit middenveld om hem daar weg te halen.
Ik ben echt enorm gespannen hoor! Het hele week al, maar nu helemaal. Voelt voor mij echt als een kampioenswedstrijd, een finale. Ik wil zooooo erg van die klote club winnen, onvoorstelbaar. Als de spelers maar mijn gevoel deelden...
Ik zit nu op m'n werk ben om half vier klaar hier en ga als de pleuris naar huis sprinten. Wedstrijd wordt hier voor de verandering op tv uitgezonden.
Alvast succes iedereen!!

Ik zit nu op m'n werk ben om half vier klaar hier en ga als de pleuris naar huis sprinten. Wedstrijd wordt hier voor de verandering op tv uitgezonden.
Alvast succes iedereen!!

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Ajaciedjuh
Frank dit nog maar een paar keer laten bekijken:
http://eredivisielive.nl/video/48054-pi ... elder.html
http://eredivisielive.nl/video/48054-pi ... elder.html
Vermeer, Rica, Toby, Vertonghen, Blind, Anita, Enoh, Eriksen, Lukoki, Aisatti, Siem
- Ajaciedjuh
Dat zou jij doen of is dit de opstelling (of beide)!?Feest schreef:Vermeer, Rica, Toby, Vertonghen, Blind, Anita, Enoh, Eriksen, Lukoki, Aisatti, Siem
Is de opstelling.
Blind op Lens is gekkenwerk. En Aissati op linksbuiten? Waardeloze opstelling.
- Ajaciedjuh
Verrassend. Blind tegenover Lens
Lukoki zou ik brengen ipv starten (wordt het makkelijker voor Lukoki).
Enoh op 6 of rechtshalf?

Lukoki zou ik brengen ipv starten (wordt het makkelijker voor Lukoki).
Enoh op 6 of rechtshalf?
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Dat is snel, hier ligt de opstelling nog helemaal niet.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Ajaciedjuh
Uit Steef's netwerk. We zullen straks zien of deze klopt.
-
Het zou ook best kunnen hoor. Normaal komt de opstelling hier altijd 2,5 uur voor de wedstrijd, dan pas wordt het naar Teletekst/Endemol etc. gestuurd.
De spelers komen nu binnen.
De spelers komen nu binnen.

- Ajaciedjuh
Ik dacht dat het altijd pas 1 uur voor de wedstrijd gecommuniceerd werd. Dan zie je pas de berichten verschijnen.
-
Ja klopt, maar de opstelling is wel iets eerder bekend natuurlijk. Moet eerst nog een mooi papiertje van worden gemaakt, dat doen De Boer en Cocu niet. ;)
Volgens EL speelt Koppers, rest van opstelling Steef hetzelfde.
- Ajaciedjuh
Zou wel logischer zijn. Blind is overigens prima ingevallen de laatste wedstrijden, maar had dan geen directe tegenstander meer.Benji schreef:Volgens EL speelt Koppers, rest van opstelling Steef hetzelfde.

Scorend vermogen in dit elftal is ontzettend laag. Bij psv dezelfde opstelling, maar dan Toivonen ipv Wijnaldum.
-
- AT Toto winner 10/11
Geen vertrouwen in. Totaal niet zelfs. Natuurlijk hebben we een leuke reeks neergezet, maar PSV is wel iets anders dan RKC of Ado. Verwacht helaas een afstraffing. 1-5 ofzo.
Vorige week was ik ook pessimistisch en zat ik er helemaal naast, dus laten we hopen dat dit nu weer zo is!

Vorige week was ik ook pessimistisch en zat ik er helemaal naast, dus laten we hopen dat dit nu weer zo is!

Is wel te hopen dat ...
We niet binnen no-time met tien man staan .. Blinde ( eigengereide ) Vink fluit ..
We niet binnen no-time tegen een 0 - 2 aankijken ...
We een beetje met het koppie spelen en niet in het Psv mes lopen ...
We in Vermeer ( weer ) een punten pakker hebben ..
.. En als het niet anders kan dan maar voor dat ene punt kiezen ...

We niet binnen no-time met tien man staan .. Blinde ( eigengereide ) Vink fluit ..
We niet binnen no-time tegen een 0 - 2 aankijken ...
We een beetje met het koppie spelen en niet in het Psv mes lopen ...
We in Vermeer ( weer ) een punten pakker hebben ..
.. En als het niet anders kan dan maar voor dat ene punt kiezen ...

Blij met de punten ...
Gezien het resterende programma heeft Ajax niet zoveel aan een punt.
I think I lost my fucking headache