Maar als iemand anders een terecht tegengeluid laat horen/lezen kom je met deze reactie ..Rishi schreef:http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=161429
Tja ....Rishi schreef:Gaaaaaaaaaap
Moderator: mods
Maar als iemand anders een terecht tegengeluid laat horen/lezen kom je met deze reactie ..Rishi schreef:http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=161429
Het is natuurlijk een fantastische teamprestatie maar dat boeit helemaal niemand als er van dat elftal niét twee spelers doorbreken in het eerste en over vier jaar naar barça of Real gaan. Het gaat om de paar talenten. Niét om een superelftal. Kijk maar naar wat er met de Super B1 is gebeurd van een paar jaar geleden.999 schreef:Zelf op een nietszeggend stukje tekst attenderen ..
Inderdaad. Niemand heeft het over een glazen bol waarmee je kan bepalen hoeveel spelers er uiteindelijk zullen doorbreken. Een simpele felicitatie is alles.LucaS schreef:Normaal raakt hij niet uitgeouwehoerd over de Toekomst. Het tekent de man dat er nu niet eens een felicitatie af kan, of dat hij het niet eens meldt.
Als Feyenoord A1 de finale had gehaald had hij er zeker tijd aan besteed.LucaS schreef:Normaal raakt hij niet uitgeouwehoerd over de Toekomst. Het tekent de man dat er nu niet eens een felicitatie af kan, of dat hij het niet eens meldt.
Daar gaat het helemaal niet om. Het is ook niet zo dat 'we' dit nu moeten of kunnen zien dat Cruijff het mis had. Het is alleen een mooie prestatie van die jongens, en wat is er nou mooier dan even een pluim of aandacht te krijgen van de grote JC. Maar goed, blijkbaar is hij daarvoor te kleinzielig.roelf_schepers schreef:We zien wel wie van de A1 over een jaartje of twee in het eerste uitblinken. Misschien 2 waarvan er 1 is aangekocht. De rest mag het in de middenmoot van de eredivisie uitvechten. En dan hebben we het maar niet over wat er na de A1 komt want dat is allemaal naatje.
Precies. De finale halen kan iedereen. WINNEN, daar gaat het om! Net als al die overdreven aandacht voor Ajax in 1996. Finale halen van de champions league. Lekker boeiend. In de finale begint het pas! Ik zeg: geen enkele aandacht voor NL teams in welke competitie dan ook totdat ze de finale hebben gewonnen!Monkey Tonk schreef:Misschien wacht Cruijff met zijn felicitaties totdat de A1 die finale niet alleen haalt maar ook wint. Maar daar kon die redacteur van Elf niet op wachten met zijn spijkers op laag water artikeltje.
In 96 konden er van Cruijff ook geen felicitaties af voor 'zijn' Ajax, dus ik snap niet waar die mensen die een hetze tegen Cruijff voeren zo'n punt van maken. Wie de legendarische nummer 14 een beetje volgt weet dat hij niet zomaar felicitaties uitdeelt.Ferry schreef:Precies. De finale halen kan iedereen. WINNEN, daar gaat het om! Net als al die overdreven aandacht voor Ajax in 1996. Finale halen van de champions league. Lekker boeiend. In de finale begint het pas! Ik zeg: geen enkele aandacht voor NL teams in welke competitie dan ook totdat ze de finale hebben gewonnen!Monkey Tonk schreef:Misschien wacht Cruijff met zijn felicitaties totdat de A1 die finale niet alleen haalt maar ook wint. Maar daar kon die redacteur van Elf niet op wachten met zijn spijkers op laag water artikeltje.
Zo kun je natuurlijk alles doodlullen.Linksom of rechtsom dit is gewoon een puike prestatie van de A1 en de spelers en dat had JC op zijn minst, voor mij part met enkele kantekeningen, mogen vernoemen en niet zoals nu er niet eens één zinnetje aan te besteden.Rishi schreef:Het is natuurlijk een fantastische teamprestatie maar dat boeit helemaal niemand als er van dat elftal niét twee spelers doorbreken in het eerste en over vier jaar naar barça of Real gaan. Het gaat om de paar talenten. Niét om een superelftal. Kijk maar naar wat er met de Super B1 is gebeurd van een paar jaar geleden.999 schreef:Zelf op een nietszeggend stukje tekst attenderen ..
Vind het erg apart dat Cruijff Clasie en Trindade niet noemt in zij column. Je zou denken dat wat die jongens lieten zien iets is om op te schrijven in een column. En wat te denken van het negeren van de slalom van Urby? Er kon nog geen bedankje af. Nee, dan moet meneer zijn ongelijk vwb de jeugdopleiding toegeven en dat doet hij niet. De sufferd.Arthur schreef:Poeh poeh, ze hebben weer wat gevonden hoor.
In vergelijk met '95 was '96 dan ook een jaar om snel te vergeten.Le T. schreef:In 96 konden er van Cruijff ook geen felicitaties af voor 'zijn' Ajax, dus ik snap niet waar die mensen die een hetze tegen Cruijff voeren zo'n punt van maken. Wie de legendarische nummer 14 een beetje volgt weet dat hij niet zomaar felicitaties uitdeelt.
Bij de successen van 95 was deze echte Ajacied ook al zo hartelijk.Peter schreef:In vergelijk met '95 was '96 dan ook een jaar om snel te vergeten.Le T. schreef:In 96 konden er van Cruijff ook geen felicitaties af voor 'zijn' Ajax, dus ik snap niet waar die mensen die een hetze tegen Cruijff voeren zo'n punt van maken. Wie de legendarische nummer 14 een beetje volgt weet dat hij niet zomaar felicitaties uitdeelt.
Huh ?.Alexander schreef:Laten we jongens van 17/18 jaar niet meteen de hemel in prijzen nadat ze van een dramatisch Liverpool hebben gewonnen, zeg. Die jongens hebben nog helemaal niks op het hoogste niveau laten zien. Geheel terecht dat dat Cruijff hier niks over gezegd heeft.
We kunnen wel rustig stellen dat Feyenoord de opleiding prima op orde heeft. Zo een voetballer als Trindade heb ik toch al een jaar of 5/6 niet zien debuteren bij Ajax. Die jongen liet meteen zien te kunnen voetballen, en dat met pas 17 jaar.
17, 18, 19 en zelf 20999 schreef:Huh ?.Alexander schreef:Laten we jongens van 17/18 jaar niet meteen de hemel in prijzen nadat ze van een dramatisch Liverpool hebben gewonnen, zeg. Die jongens hebben nog helemaal niks op het hoogste niveau laten zien. Geheel terecht dat dat Cruijff hier niks over gezegd heeft.
We kunnen wel rustig stellen dat Feyenoord de opleiding prima op orde heeft. Zo een voetballer als Trindade heb ik toch al een jaar of 5/6 niet zien debuteren bij Ajax. Die jongen liet meteen zien te kunnen voetballen, en dat met pas 17 jaar.![]()
We mogen onze jongens niet de hemel in prijzen omdat ze in de finale staan van de Nextgen competitie en omdat ze 17/18 zijn, maar moeten wel op de banken gaan staan voor ene Trindade ( ook 17 jaar ) na 1 wedstrijdje bij Feyenoord in het eerste ???.
Misschien beter lezen. Zoals je kan zien heb ik het over het hoogste niveau. Twente is top in NL en in zo een wedstrijd blinkt die jongen uit. 1 van de beste mensen op het veld, tegen spelers die allemaal veel meer ervaring hebben. Dat vind ik van een heel ander kaliber dan een verdediger van Jong Ajax (Veldman, Dijks) die uitblinken tegen Spanjaarden en Bulgaren van 16/17 jaar die spelen voor Liverpool.999 schreef:Huh ?.Alexander schreef:Laten we jongens van 17/18 jaar niet meteen de hemel in prijzen nadat ze van een dramatisch Liverpool hebben gewonnen, zeg. Die jongens hebben nog helemaal niks op het hoogste niveau laten zien. Geheel terecht dat dat Cruijff hier niks over gezegd heeft.
We kunnen wel rustig stellen dat Feyenoord de opleiding prima op orde heeft. Zo een voetballer als Trindade heb ik toch al een jaar of 5/6 niet zien debuteren bij Ajax. Die jongen liet meteen zien te kunnen voetballen, en dat met pas 17 jaar.![]()
We mogen onze jongens niet de hemel in prijzen omdat ze in de finale staan van de Nextgen competitie en omdat ze 17/18 zijn, maar moeten wel op de banken gaan staan voor ene Trindade ( ook 17 jaar ) na 1 wedstrijdje bij Feyenoord in het eerste ???.
Ik lees heel goed.Je hebt je oordeel na 1 wedstrijdje weer klaar.Vervolgens moet men de prestaties van onze jeugd maar ( weer ) met een korreltje zout nemen.Alexander schreef:Misschien beter lezen. Zoals je kan zien heb ik het over het hoogste niveau. Twente is top in NL en in zo een wedstrijd blinkt die jongen uit. 1 van de beste mensen op het veld, tegen spelers die allemaal veel meer ervaring hebben. Dat vind ik van een heel ander kaliber dan een verdediger van Jong Ajax (Veldman, Dijks) die uitblinken tegen Spanjaarden en Bulgaren van 16/17 jaar die spelen voor Liverpool.999 schreef:Huh ?.Alexander schreef:Laten we jongens van 17/18 jaar niet meteen de hemel in prijzen nadat ze van een dramatisch Liverpool hebben gewonnen, zeg. Die jongens hebben nog helemaal niks op het hoogste niveau laten zien. Geheel terecht dat dat Cruijff hier niks over gezegd heeft.
LucaS schreef:Daar gaat het helemaal niet om. Het is ook niet zo dat 'we' dit nu moeten of kunnen zien dat Cruijff het mis had. Het is alleen een mooie prestatie van die jongens, en wat is er nou mooier dan even een pluim of aandacht te krijgen van de grote JC. Maar goed, blijkbaar is hij daarvoor te kleinzielig.roelf_schepers schreef:We zien wel wie van de A1 over een jaartje of twee in het eerste uitblinken. Misschien 2 waarvan er 1 is aangekocht. De rest mag het in de middenmoot van de eredivisie uitvechten. En dan hebben we het maar niet over wat er na de A1 komt want dat is allemaal naatje.