Onbetrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Rooie

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Rooie » ma mar 19, 2012 7:06 pm

Deense journalist meldt dat Frank de Boer vanavond op de tribune zit voor Lucas Andersen (bij wedstrijd HB Koge - Aalborg BK). Lees elders dat De Boer vanavond aanwezig is bij Jong Ajax. Even afwachten wat hier dus van waar is.

D_skilled

Bericht door D_skilled » ma mar 19, 2012 7:10 pm

Waarschijnlijk verwarren ze Frank met Ronald.

Rooie

Bericht door Rooie » ma mar 19, 2012 7:14 pm

Zou kunnen, al lijken ze op dit moment niet echt op elkaar :smallgrin.gif:

D_skilled

Bericht door D_skilled » ma mar 19, 2012 7:17 pm

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma mar 19, 2012 7:19 pm

Frank kijkt momenteel naar Jong Ajax.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma mar 19, 2012 7:21 pm

Olsen is een groter talent, hoop dat ze daarmee bezig zijn.
Face your fears and live your dreams, No Fear

D_skilled

Bericht door D_skilled » ma mar 19, 2012 7:49 pm

Ronald de Boer heeft bevestigd dat hij er voor Lucas Andersen zit. Hij speelt volgens de reacties een goede wedstrijd. Wedstrijd is nu bezig, eerste helft is net afgelopen: http://castalba.tv/channel/7066

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma mar 19, 2012 8:07 pm

De nieuwe Jesper Gronkjaer.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

D_skilled

Bericht door D_skilled » ma mar 19, 2012 8:14 pm

Hij is na 57 minuten gewisseld. :smallgrin.gif: Da's lekker voor Ronald. Speelde slecht in de tweede helft.

999

Bericht door 999 » ma mar 19, 2012 8:18 pm

Ach, Ronald de Boer heeft zoveel voetbalkennis in zijn linker, of is dat nu de rechterhersenhelft ?, dat ie al na drie minuten kan zien of dat het iets is .. :hypocrite.gif:
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » ma mar 19, 2012 8:20 pm

Heb jij i.t.t. RdB wél gestudeerd, 999?

Rooie

Bericht door Rooie » ma mar 19, 2012 8:20 pm

D_skilled schreef:Hij is na 57 minuten gewisseld. :smallgrin.gif: Da's lekker voor Ronald. Speelde slecht in de tweede helft.
Ik zag hem in de eerste helft af en toe wat aardigs doen, maar mijn god, wat een niveau... Dat doelpunt ook :smallgrin.gif:

999

Bericht door 999 » ma mar 19, 2012 8:23 pm

wimpey schreef:Heb jij i.t.t. RdB wél gestudeerd, 999?
Ik was het slimste jongetje van de klas :hypocrite.gif:, maar geef toe . Ik heb in mijn schooltijd meer gevoetbald dan zitten leren .. :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » ma mar 19, 2012 8:37 pm

999 schreef:
Ik was het slimste jongetje van de klas :hypocrite.gif:, maar geef toe . Ik heb in mijn schooltijd meer gevoetbald dan zitten leren .. :smallgrin.gif:
Heel goed. Voor jongetjes die niet konden voetballen en niet bij de chicks in de smaak vielen, bleef immers weinig anders over dan studeren.

20 jaar later willen die types revanche nemen door voetbalclubs te besturen.

999

Bericht door 999 » ma mar 19, 2012 8:41 pm

wimpey schreef:
999 schreef:
Heel goed. Voor jongetjes die niet konden voetballen en niet bij de chicks in de smaak vielen, bleef immers weinig anders over dan studeren.

20 jaar later willen die types revanche nemen door voetbalclubs te besturen.
Jij hebt toch nooit gevoetbald maar bent wel slim .. :ajaxsmiley.gif:
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » ma mar 19, 2012 9:14 pm

999 schreef: Jij hebt toch nooit gevoetbald maar bent wel slim .. :ajaxsmiley.gif:
Ik was en ben echter uitstekend met de chicks. :smallgrin.gif:

Ik heb juist enorm veel gevoetbald, maar kon er geen reet van.

Rooie

Bericht door Rooie » ma mar 19, 2012 9:26 pm

http://www.bold.dk/nyt/Lucas-A-Ajax-er-en-droem

(Google translate: )
Lucas A: Ajax is a dream

Ajax had sent Ronald de Boer for the match between HB Køge and AaB to keep an eye on Lucas Andersen. Great talent recognizing that he is tempted by the Dutch club.

Ronald de Boer, who is youth coach at Ajax and twin brother of the head coach Frank de Boer, was this evening for a walk in Herfølge to see how AaB's 17-year-old great talent Lucas Andersen did it in 1-1-fighting HB Køge.

The interest flatters Lucas Andersen, conversely, there are disappointed with what he delivered with AaB.

- There are many things I would have done much better, but it's difficult conditions, we play in today. Prediction makes it insanely hard for us to get started at all, while the team may also not deliver the best performance. Then it becomes difficult to succeed in the things you'd like, said Lucas Andersen to TV2 Sport, before the talk was drawn to the Boers presence.

- It's not something I've tried before, and afterwards it is a little funny to think that such a person sits and looks at one of the bars. But right now I'm just insanely disappointed with the fight, and then it may be, I think of the other behind.

- It allows one course a reflection that it is a little more seriously than hitherto, but there are still many things to consider, both on a personal level and in the sport. I think most, it's something I focus on when I'm off the field and at home in a safe environment, explains the strong dribbling winger, confirming that Ajax might well be a club for him.

- It could easily. It's something you've always dreamed about, and when you can see how the other Danish players have come up in the first team squad and has done very well, so it's definitely a possibility.

In Ajax takes you already Danes Christian Eriksen and Nicolai Boilesen the club's first team, while Viktor Fischer impresses the youth team.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma mar 19, 2012 10:39 pm

Ajax laat Deens talent opnieuw door De Boer en Steen Olsen scouten
Maandag, 19 maart 2012 om 22:20

Ajax lijkt haar belangstelling voor Lucas Andersen te intensiveren. De zeventienjarige middenvelder van Aalborg BK werd maandagavond in de uitwedstrijd tegen HB Køge (1-1) opnieuw bekeken door Ronald de Boer en scout John Steen Olsen. Het is geen geheim dat Deense talenten graag naar de Amsterdamse club verkassen.
/

Landgenoten als Christian Eriksen, Nicolai Boilesen en Viktor Fischer maakten de laatste jaren al de overstap naar Ajax. "Een club als Ajax zou het meest ideaal zijn voor me als ze op het juiste moment in mijn carrière interesse zouden tonen", zei Andersen enkele weken geleden. "Alle verhalen van Fischer horende lijkt het me een geweldige club. Hij vertelt hoe hij zich verder heeft kunnen ontwikkelen."

Andersen benadrukte eerder dat hij zelf nog niet benaderd is door Ajax of een andere club; ook Borussia Dortmund en Liverpool hebben naar verluidt interesse, maar zijn dus nog niet overgegaan tot actie. Steen Olsen zou de tiener, die al 22 wedstrijden in de Deense competitie speelde, echter al warm hebben gemaakt voor Ajax. Het prijskaartje van Andersen bedraagt ongeveer anderhalf miljoen euro.

VZ

gaizka

Bericht door gaizka » di mar 20, 2012 10:32 am

Op welke positie(s) op het middenveld kan hij uit de voeten?

T82

Bericht door T82 » di mar 20, 2012 10:35 am

gaizka schreef:Op welke positie(s) op het middenveld kan hij uit de voeten?
Met name rechtshalf als we dit moeten geloven: http://www.transfermarkt.de/de/lucas-an ... 48344.html

Alexander

Bericht door Alexander » di mar 20, 2012 11:54 am

Loopt er nou zoveel Deens talent rond, of hoe zit dat? De 3 Denen die bij Ajax zitten maken voorlopig een uitstekende indruk.

D_skilled

Bericht door D_skilled » di mar 20, 2012 12:11 pm

Ze zijn vijf/zes jaar terug o.l.v. Morten Olsen een andere weg ingeslagen met betrekking tot het opleiden van spelers. Meer aandacht voor de techniek, 4-3-3, balbezit etc. Overal in het land zijn voetbalscholen opgericht om de beste talenten bijeen te brengen. Beetje naar het Duits-model.

Alexander

Bericht door Alexander » di mar 20, 2012 12:31 pm

Is dat dezelfde Olsen die bij Ajax de jeugd totaal geen kans gaf en in z'n eerste maand in Amsterdamse dienst 11 nieuwe spelers haalde?

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do mar 22, 2012 8:59 am

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do mar 22, 2012 7:32 pm

Alexander schreef:Is dat dezelfde Olsen die bij Ajax de jeugd totaal geen kans gaf en in z'n eerste maand in Amsterdamse dienst 11 nieuwe spelers haalde?
Dat is zo, maar vergeet niet dat van Olsen topprestaties werden verlangd en dat kon natuurlijk niet met Bobson en Hosé.

Plaats reactie