ADO Den Haag - Ajax 18-03-2012
Moderator: mods
Re: ADO Den Haag - Ajax 18-03-2012
Als ik de wedstrijd niet had gezien had ik gedacht dat Theo die goal maakte, afgaande op de posts in dit topic. Het was natuurlijk een mooie pass, maar jullie doen Lukoki echt tekort. Prachtige loopactie, in een keer stilgelegd, en meteen met zijn zwakkere been in de verre hoek gekruld. Prachtig gedaan hoor. Theo heeft een of twee mooie passjes verstuurd en is meteen weer onmisbaar. Jaja... 

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Als je vindt dat Janssen 'één a twee mooie passjes heeft verstuurd', dan houdt het gewoon op. Dan wil je iets gewoon niet zien.
Feit is wel dat Janssen pas goed werd met een mannetje meer.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Kijk naar het middenveld van Lampies... Veel beweging en diepgang. Nu nog FdB die het aandurft om de jong op het middenveld te zetten en Bulykin in de spits
Weer op zoek naar een Interim coach..
Peter schreef:Als je vindt dat Janssen 'één a twee mooie passjes heeft verstuurd', dan houdt het gewoon op. Dan wil je iets gewoon niet zien.
Oh? Wil ik een goed spelende Janssen niet zien?
Janssen speelde vooral waardeloos voor de rode kaart. Maar ook daarna zag je hem steeds halfzachte ziekenhuisballetjes achter de man geven. En dat valt gewoon te turfen hoor, dat verzin ik niet. Wil je de oppurtunisme hier echt gaan ontkennen, Peter?
Janssen leeft niet als een topsporter en is dus ook niet fit genoeg. En dat zie je aan alles. Hij is in zijn bewegingen en motoriek altijd net te traag. Het staat buiten kijf dat hij een geweldige trap in zijn linker heeft, maar 4 keer per wedstrijd zo'n mooie crosspass afleveren is leuk, maar toch niet genoeg voor iemand op zijn positie en van zijn status? Ik vond hem ook enorm statisch weer, overigens. Dat allemaal komt het positiespel/balcirculatie natuurlijk niet ten goede.
Geloof me maar, ik ben/was sinds het begin van dit seizoen een grote voorstander en fan van Theo, maar het seizoen nadert zo langzaam aan het einde en hij laat het maar heel sporadisch zien.
Zijn gele kaart was trouwens ook vervelend. Echt helemaal nergens voor nodig. Dat zou hij met al zijn 'ervaring' toch slimmer moeten doen?!
mattie schreef:Kijk naar het middenveld van Lampies... Veel beweging en diepgang. Nu nog FdB die het aandurft om de jong op het middenveld te zetten en Bulykin in de spits
Aandurft? Heeft hij toch al meer dan eens gedaan?
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
FbB ziet De Jong graag in de spits... Terwijl hij absoluut geen spits isMr. Ajax schreef:mattie schreef:Kijk naar het middenveld van Lampies... Veel beweging en diepgang. Nu nog FdB die het aandurft om de jong op het middenveld te zetten en Bulykin in de spits
Weer op zoek naar een Interim coach..
Alleen de 2de helft gezien. Vond Janssen eindelijk eens lekker ballen. Dom dat hij dan geel pakt. Lukoki speelde ook prima. Ik zou hem laten staan a.s. zondag. Met Ebecilio en Ozbiliz zijn we gewoon vleugellam. Lukoki heeft met z'n snelheid en diepte tenminste een wapen. Z'n voortzetting was vandaag ook al stukken beter.
mattie schreef:FbB ziet De Jong graag in de spits... Terwijl hij absoluut geen spits isMr. Ajax schreef:mattie schreef:Kijk naar het middenveld van Lampies... Veel beweging en diepgang. Nu nog FdB die het aandurft om de jong op het middenveld te zetten en Bulykin in de spits
Nee, De Boer ziet De Jong graag op het middenveld, behalve als zijn enige alternatief Bulykin heet en vaak niet meer dan een kwartiertje mee kan.
- Ajaciedjuh
Dat zal ook wel inhouden dat de optie niet gelicht wordt.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
http://eredivisielive.nl/sidekick/speler/1622190/585515
tja als je kijkt naar de stats van Aissati dan zie je meteen dat dit geen buitenspeler is!
tja als je kijkt naar de stats van Aissati dan zie je meteen dat dit geen buitenspeler is!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Apart dat de NOS niks liet zien van het publiek daar..
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik zei dit net ook tegen mevrouw De Wolf. Enige wat je kort hoorde waren de oerwoudgeluiden, maar daar werd niks over gezegd. De aansteker die tegen Lukoki werd gegooid werd helemaal genegeerd. Best vreemd. Nieuwe policy van de publieke omroep om amoebes dood te zwijgen?Thijs schreef:Apart dat de NOS niks liet zien van het publiek daar..
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Lukoki getroffen door aansteker; Ajax doet aangifte
18 maart 2012
Het Parool meldt dat Ajax op verzoek van de politie aangifte heeft gedaan tegen de fan die met een aansteker Jody Lukoki trof tijdens het duel ADO Den Haag - Ajax. De verdachte kreeg inmiddels al een stadionverbod opgelegd. De Boer liet weten blij te zijn met de snelle actie van ADO. 'Lukoki had maar een klein wondje op zijn schouder. We hebben hem ook een beetje gedold, maar zulke dingen horen natuurlijk niet. Ik vond het verder best een sportieve wedstrijd.'
Blij met de punten ...
Zo meteen Jack en zijn kornuiten. Die houden wel van dit soort beelden.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik zei dit net ook tegen mevrouw De Wolf. Enige wat je kort hoorde waren de oerwoudgeluiden, maar daar werd niks over gezegd. De aansteker die tegen Lukoki werd gegooid werd helemaal genegeerd. Best vreemd. Nieuwe policy van de publieke omroep om amoebes dood te zwijgen?Thijs schreef:Apart dat de NOS niks liet zien van het publiek daar..
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Mulder doet zijn taak.Zeux schreef:Zo meteen Jack en zijn kornuiten. Die houden wel van dit soort beelden.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik zei dit net ook tegen mevrouw De Wolf. Enige wat je kort hoorde waren de oerwoudgeluiden, maar daar werd niks over gezegd. De aansteker die tegen Lukoki werd gegooid werd helemaal genegeerd. Best vreemd. Nieuwe policy van de publieke omroep om amoebes dood te zwijgen?Thijs schreef:Apart dat de NOS niks liet zien van het publiek daar..
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Doen ze jaarlijks, ook rondom Utrecht-Ajax. Het is van een erg bedenkelijk niveau wat bij elke editie van Ado-Ajax, Feyenoord-Ajax en Utrecht-Ajax aan de uitspelende partij wordt toegewenst, de NOS filtert dit liever weg. Dit uitvergroten zal die lieden er niet mee doen stoppen en brengt alleen maar andere onverlaten op slechte ideeën.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik zei dit net ook tegen mevrouw De Wolf. Enige wat je kort hoorde waren de oerwoudgeluiden, maar daar werd niks over gezegd. De aansteker die tegen Lukoki werd gegooid werd helemaal genegeerd. Best vreemd. Nieuwe policy van de publieke omroep om amoebes dood te zwijgen?Thijs schreef:Apart dat de NOS niks liet zien van het publiek daar..
Waar blijft die straf van de KNTB ??
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
ADO Den Haag - Ajax 18-03-2012
Potverdimme! Dat kan toch allemaal maar in Nederland!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ach is altijd hetzelfde liedje... zodra een incident een beetje in de vergetelheid raakt stopt men het graag in de doofpot.