Komen en gaan van talenten
Moderator: mods
Re: Komen en gaan van talenten bij Ajax
...en hopeloos.
In dat artikel beweren ze dat Schoop indruk maakte op het jeugd-WK. Daar kan ik me niets van herinneren.
Die jongen heeft een bedroevende techniek.
Die jongen heeft een bedroevende techniek.

Het stinkt aan alle kanten!
Spits Ezra Walian (14) van AZ C1 komt naar Ajax. Feest is gecharmeerd van hem, want hij kon ook naar Liverpool.
Leuk (nou ja...) om de eerste pagina's van deze topic weer eens te lezen. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re:
Goeie voetballer, maar lastige jongen. Haalt zijn neus op voor professionaliteit.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Kan iemand iets meer inhoudelijke info geven over Jonathan Reis, een 17-jarige Braziliaanse spits die nu een week op proef is bij Jong Ajax?

Goede spits. Z'n statistieken (?): 37 doelpunten in 17 competitiewedstrijden.Rishi schreef:En jij?

Onzin van Ezra en Liverpool.
Oke, bedankt voor de rectificatie. Maar je bent wel gecharmeerd van hem? 

Heeft wel iets. Tussen Jason Oost en Nacer Barazite in. Vind het alleen een echte 2e spits. Geen diepe en geen vleugelspeler.
Snap dus niet dat Ajax hem eruit pikt.
Snap dus niet dat Ajax hem eruit pikt.
- peter
Ook niet de eerste keer als ik dit zo hoor, want dit klinkt als Fischer 2.0.
Hij speelt wel al het hele seizoen centrumspits bij AZ C1 en doet het goed. Al moet ik bekennen dat ik weinig van hem gezien heb als spits. Bij de KNVB speelde hij rechtsbuiten en Dani vd Moot spits, die ik overigens beter vind.
- peter
Zegt me dan natuurlijk nog niets. We zullen het wel zien wat voor pad ze willen bewandelen met die gozer. Die gozer is van eind 1997, dus dat kan nog alle kanten op.
We moeten gewoon de beste voetballers hebben in de jeugd.
IK GELOOF!!!!!!
Na ja, Jip Bartels vond Feest ook meer een tweede spits. We zullen zien.
Dani vd Moot was vorig jaar ook bijna Ajacied. Zit daar nog schot in?D_skilled schreef:Hij speelt wel al het hele seizoen centrumspits bij AZ C1 en doet het goed. Al moet ik bekennen dat ik weinig van hem gezien heb als spits. Bij de KNVB speelde hij rechtsbuiten en Dani vd Moot spits, die ik overigens beter vind.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Jip is zwaar geblesseerd geraakt. En mistte daarvoor al power voor de positie 9.D_skilled schreef:Na ja, Jip Bartels vond Feest ook meer een tweede spits. We zullen zien.
Hij is nog in beeld.De Dominee schreef:Dani vd Moot was vorig jaar ook bijna Ajacied. Zit daar nog schot in?
- Daily Blind
Valt me niet tegen hoe hij nu speelt na zo lang afwezig te zijn geweest!Feest schreef:Jip is zwaar geblesseerd geraakt. En mistte daarvoor al power voor de positie 9.D_skilled schreef:Na ja, Jip Bartels vond Feest ook meer een tweede spits. We zullen zien.
- Jinne
- Site Admin
Zijn dit ook voor de Ctjes bovengemiddelde cijfers?D_skilled schreef:Goede spits. Z'n statistieken (?): 37 doelpunten in 17 competitiewedstrijden.Rishi schreef:En jij?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Daily Blind
Zegt mij ook niet zo veel bij de C-jeugd.. Fysiek aspect is te doorslaggevend in deze leeftijdsfase.Jinne schreef:Zijn dit ook voor de Ctjes bovengemiddelde cijfers?D_skilled schreef:Goede spits. Z'n statistieken (?): 37 doelpunten in 17 competitiewedstrijden.Rishi schreef:En jij?
Ja, ik kan geen Ajax jeugdspits bedenken die de afgelopen jaren in de C'tjes zoveel heeft gescoord. Fysiek voordeel is in deze leeftijdscategorie vaak doorslaggevend. Daarom ben ik benieuwd hoe hij het in de B'tjes of in de A'tjes gaat doen. Talentvolle speler. Bereidt ook veel doelpunten voor.Jinne schreef:Zijn dit ook voor de Ctjes bovengemiddelde cijfers?
Volgens Hugo Borst neemt Ajax Melvin Vissers (B1) over van Sparta.
Kan die wat? Borst is goed ingevoerd bij Sparta dus zal wel kloppen.