Standaard lijstje. Douglas vind ik niets in ieder geval.
Moderator: mods
Ik ben ook gecharmeerd van Viergever, is bovendien nog erg jong en zit nog niet aan zijn top.Jöhnk schreef:Viergever ben ik gecharmeerd van. Moisander en Douglas vind ik ongeleide projectielen.
Hij doet het heel behoorlijk, toevallig vandaag geschorst, donderdad is een mooie testcase tegen dit Natale!Jabu schreef:Bij Sparta vond ik toentertijd van de drie Strootman, Falkenburg en Viergever, Viergever het meest talentvol. Heb hem nog nauwelijks zien spelen nu hij bij AZ in de basis staat.
Ah we doen nog steeds aan Studio Sport scouting.Jinne schreef:Douglas, Moisander en Viergever staan op het lijstje van Frank mocht Jan aankomende zomer ook daadwerkelijk vertrekken.
Douglas en een goede keeper zie ik dan wel weer zitten...Peter schreef:Op de een of andere manier staat die Douglas er qua beeldvorming prima op. Het is mij altijd volstrekt onduidelijk geweest waarom. Staat garant voor een aantal slippertjes per jaar, is een ongeleid projectiel en kan met de bal aan de voet verrekte weinig. Het meest bizarre vind ik dan ook nog dat we denken dat zo'n jongen bij Ajax zou passen. Dat wordt heel lekker in de opbouw met Douglas en Vermeer. Nee, dank je.
Je bedoelt dat ze over een goede techniek beschikken, voetballend tot oplossingen komen?Douglas en Alderweireld lijkt mij een ijzersterk duo!
Ik bedoel dat je dan een potdichte verdediging hebt....voetballend misschien niet geweldig (alhoewel alderweireld aanvallend ook nog wel wat kan) maar ik denk niet dat je zoals nu 40 tegendoelpunten in een seizoen hebt te verduren!Demosthenes schreef:Je bedoelt dat ze over een goede techniek beschikken, voetballend tot oplossingen komen?Douglas en Alderweireld lijkt mij een ijzersterk duo!
Ik zie psv zó achter Douglas (met nog 1 jaar contract) aan gaan.generaal schreef:Douglas is een langere, en minder talentvolle Sami Kuffour. Overigens: hoeveel spelers van FC Twente hebben zich nou écht onderscheiden na hun vertrek? Clubs lijken er steeds weer in te trappen. Iemand als Douglas zou er bij NAC Breda niet bovenuit steken. En dat is in ieder geval al één criterium om een speler niet te halen, als je althans nog steeds een topclub pretendeert te zijn.
Heeft dat ook niet met het middenveld te maken? Want volgens mij kreeg het Ajax onder Jol er in zijn eerste seizoen met Alderweireld en Vertonghen slechts 20 tegen....WP_LeGeNd schreef:Ik bedoel dat je dan een potdichte verdediging hebt....voetballend misschien niet geweldig (alhoewel alderweireld aanvallend ook nog wel wat kan) maar ik denk niet dat je zoals nu 40 tegendoelpunten in een seizoen hebt te verduren!Demosthenes schreef:Je bedoelt dat ze over een goede techniek beschikken, voetballend tot oplossingen komen?Douglas en Alderweireld lijkt mij een ijzersterk duo!