Gregory van der Wiel
Moderator: mods
Re: Gregory van der Wiel
Als ik Greg sms of hij trek heeft in een pijpbeurt komt ie meteen naar de Vijzelgracht toe, dat klopt ja. Maar van dat soort dingen heb ik inmiddels de buik vol. 

- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Van mij hoeven we hem niet meer op te stellen dit seizoen. Speel maar gewoon met de persoon die daar volgend jaar ook dient te staan.
In de zomer weg, het is niet anders.
Laten we hopen dat hij snel weg is, dat betekent tenminste cashen op zijn reputatie... geen idee waar die reputatie op gebasseerd is want ik heb dat al 2 seizoenen niet gezien!MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Van mij hoeven we hem niet meer op te stellen dit seizoen. Speel maar gewoon met de persoon die daar volgend jaar ook dient te staan.
-
Niet spelen zal voor zijn transferwaarde niet goed zijn.WP_LeGeNd schreef:Laten we hopen dat hij snel weg is, dat betekent tenminste cashen op zijn reputatie... geen idee waar die reputatie op gebasseerd is want ik heb dat al 2 seizoenen niet gezien!MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Van mij hoeven we hem niet meer op te stellen dit seizoen. Speel maar gewoon met de persoon die daar volgend jaar ook dient te staan.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Gaat hij PSV halen? Dat was toch de bedoeling?
Face your fears and live your dreams, No Fear
Hoe kan het nou dat zijn blessure zo lang duurt? Wederom een terugval....
15 mei 2011.
Greg almost back, volgens Greg: http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws ... back-.html
Ik betwijfel of we daar veel sterker van gaan worden. Zo sterk was hij dit seizoen niet en hij is er inmiddels ook een tijdje uit geweest. Maar goed, op zich prettig dat er weer een speler terug komt. Al was het maar voor de breedte van de selectie.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Gregory in goede doen, is de beste back van Nederland.Marillion schreef:Ik betwijfel of we daar veel sterker van gaan worden. Zo sterk was hij dit seizoen niet en hij is er inmiddels ook een tijdje uit geweest. Maar goed, op zich prettig dat er weer een speler terug komt. Al was het maar voor de breedte van de selectie.
Boerrigter was vandaag niet bij de training, dus dat ziet er minder goed uit (of hij moet ziek zijn).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Mits fit en in vorm wel. Maar van beide is al een tijdje geen sprake meer.
Nil volentibus arduum
Een fitte VDW is wel effe een paar tandjes beter dan Van Rhijn he. Kom op zeg. M.n. defensief. En dat wil wat zeggen want VDW is ook geen sterke verdediger.Marillion schreef:Ik betwijfel of we daar veel sterker van gaan worden. Zo sterk was hij dit seizoen niet en hij is er inmiddels ook een tijdje uit geweest. Maar goed, op zich prettig dat er weer een speler terug komt. Al was het maar voor de breedte van de selectie.
Zoals ik al zei. Als hij fit en in vorm is wel. Maar is hij dat ook?
Voor de duidelijkheid. Als hij beter is moet hij gewoon spelen. Het gaat immers maar om één ding en dat is proberen om de landstitel te verlengen en daarvoor moeten we het sterkst mogelijke elftal opstellen.
Ik ben alleen bang dat we de goede Van der Wiel bij Ajax niet meer gaan zien. Hopelijk zit ik er naast.
Voor de duidelijkheid. Als hij beter is moet hij gewoon spelen. Het gaat immers maar om één ding en dat is proberen om de landstitel te verlengen en daarvoor moeten we het sterkst mogelijke elftal opstellen.
Ik ben alleen bang dat we de goede Van der Wiel bij Ajax niet meer gaan zien. Hopelijk zit ik er naast.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Vanaf as maandag sluit Gregory weer aan bij de groep. psv komt nog te vroeg.
Bron: AD
Bron: AD
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Daily Blind
Van Rhijn heeft tenminst een voorzet die aan komt.. Dat heeft van der Wiel niet!wimpey schreef:Een fitte VDW is wel effe een paar tandjes beter dan Van Rhijn he. Kom op zeg. M.n. defensief. En dat wil wat zeggen want VDW is ook geen sterke verdediger.Marillion schreef:Ik betwijfel of we daar veel sterker van gaan worden. Zo sterk was hij dit seizoen niet en hij is er inmiddels ook een tijdje uit geweest. Maar goed, op zich prettig dat er weer een speler terug komt. Al was het maar voor de breedte van de selectie.
- Ajaciedjuh
Gregory staat op 3 assists (en 1 goal), van Rhijn op 2.
wimpey schreef:Een fitte VDW is wel effe een paar tandjes beter dan Van Rhijn he. Kom op zeg. M.n. defensief. En dat wil wat zeggen want VDW is ook geen sterke verdediger.Marillion schreef:Ik betwijfel of we daar veel sterker van gaan worden. Zo sterk was hij dit seizoen niet en hij is er inmiddels ook een tijdje uit geweest. Maar goed, op zich prettig dat er weer een speler terug komt. Al was het maar voor de breedte van de selectie.
Zoveel sterker vind ik Greg niet hoor. Terwijl hij een voorsprong van een kleine vijf jaar heeft op Van Rhijn. Ricardo komt er wel hoor.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
En de speeltijd van beide heren?Ajaciedjuh schreef:Gregory staat op 3 assists (en 1 goal), van Rhijn op 2.
Ben ook wel gecharmeerd van Van Rhijn. Hoop dat hij verlengt.Mr. Ajax schreef:wimpey schreef:Een fitte VDW is wel effe een paar tandjes beter dan Van Rhijn he. Kom op zeg. M.n. defensief. En dat wil wat zeggen want VDW is ook geen sterke verdediger.Marillion schreef:Ik betwijfel of we daar veel sterker van gaan worden. Zo sterk was hij dit seizoen niet en hij is er inmiddels ook een tijdje uit geweest. Maar goed, op zich prettig dat er weer een speler terug komt. Al was het maar voor de breedte van de selectie.
Zoveel sterker vind ik Greg niet hoor. Terwijl hij een voorsprong van een kleine vijf jaar heeft op Van Rhijn. Ricardo komt er wel hoor.
mwah als ik het niveau VDW van de afgelopen 2 jaar vergelijk met Ricardo dan ontloopt elkaar dat niet veel.wimpey schreef:Een fitte VDW is wel effe een paar tandjes beter dan Van Rhijn he. Kom op zeg. M.n. defensief. En dat wil wat zeggen want VDW is ook geen sterke verdediger.Marillion schreef:Ik betwijfel of we daar veel sterker van gaan worden. Zo sterk was hij dit seizoen niet en hij is er inmiddels ook een tijdje uit geweest. Maar goed, op zich prettig dat er weer een speler terug komt. Al was het maar voor de breedte van de selectie.
Doe dan maar Ricardo die is 3 jaar jonger en kan dus veel meer groeien. VDW staat al 2 jaar stil in zijn ontwikkeling!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Ach, vond die voorzet op 15-05-2011 wel aardig.Zlatan Son of God schreef:Van Rhijn heeft tenminst een voorzet die aan komt.. Dat heeft van der Wiel niet!wimpey schreef:Een fitte VDW is wel effe een paar tandjes beter dan Van Rhijn he. Kom op zeg. M.n. defensief. En dat wil wat zeggen want VDW is ook geen sterke verdediger.Marillion schreef:Ik betwijfel of we daar veel sterker van gaan worden. Zo sterk was hij dit seizoen niet en hij is er inmiddels ook een tijdje uit geweest. Maar goed, op zich prettig dat er weer een speler terug komt. Al was het maar voor de breedte van de selectie.

Op naar de vierde ster!
Issie nog gezien in Eindhoven vandaag? 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- Ajaciedjuh
Gregory traint vandaag gewoon 2x, dus die zal vanavond niet meespelen met Jong Ajax.
Meldt nu zelf op twitter dat hij as maandag met Jong Ajax meedoet.
Ajaciedjuh schreef:Gregory traint vandaag gewoon 2x, dus die zal vanavond niet meespelen met Jong Ajax.
Heb jij in je computer alles staan op parameter Ajax en boem weer een nieuws bericht maak niet uit waar vandaan Facebooks Hivs of Tw of de T

- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Gregory van der Wiel
Wat vonden jullie van de reactie van het publiek op de wissel Greg - Ricardo?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley