MLB

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » ma mar 05, 2012 12:06 pm

Ja jij hebt er zin in, ik snap het. Ik ga weer een seizoen in waar 'we' bij voorbaat al weten dat 'we' laatste worden. :ajaxsmiley.gif: Maar ik ga gewoon weer hoor, ik pik één wedstrijd in Balmer mee en één in DC verder heb ik mijn abo op MLB.TV weer verlengt. Het blijft een geweldige sport.

BTW, de Mets hebben de single game kaarten vandaag in de verkoop gedaan, rennen het vliegt de deur uit Zeux. :hypocrite.gif:

Die van de Miami gaan niet zo snel als ze gehoopt hadden volgens mij. Ze beginnen de vakken van achteruit te vullen dus het duurt nog even tot ik een paar kaarten wil hebben.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » ma mar 05, 2012 12:16 pm

InnerHarbour schreef:Ja jij hebt er zin in, ik snap het. Ik ga weer een seizoen in waar 'we' bij voorbaat al weten dat 'we' laatste worden. :ajaxsmiley.gif: Maar ik ga gewoon weer hoor, ik pik één wedstrijd in Balmer mee en één in DC verder heb ik mijn abo op MLB.TV weer verlengt. Het blijft een geweldige sport.

BTW, de Mets hebben de single game kaarten vandaag in de verkoop gedaan, rennen het vliegt de deur uit Zeux. :hypocrite.gif:

Die van de Miami gaan niet zo snel als ze gehoopt hadden volgens mij. Ze beginnen de vakken van achteruit te vullen dus het duurt nog even tot ik een paar kaarten wil hebben.

Haha, ik zit er eerste week mei. Tijd zat om kaartjes te kopen. Voor mij wordt het waarschijnlijk White Sox, Mets & Yankees deze keer. Helaas spelen de Cubs niet thuis als ik in Chicago ben! Was graag een keer in Wrigley Field geweest...

Alom optimisme in Mets-kamp overigens. As ever. Nah, ik heb er een hard hoofd in. Pitching staf is shaky (Oh Lord, laat Santana heel blijven is het motto), met Reyes hebben ze aan kwaliteit ingeboet en het is de vraag of de jonkies de stap extra zullen gaan maken dit jaar die nodig is. Maar los van de kwaliteiten van de Mets (of het gebrek daaraan) is de tegenstand in de divisie gewoon te groot. Mets hebben geen fuck gedaan afgelopen winter, zijn alleen maar kwaliteit kwijtgeraakt (trades van vorig jaar meegeteld). Nationals & Miami hebben zich fors versterkt. Ik zet in op plek 5.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mar 05, 2012 3:17 pm

Ja dat altijd leuk he die geluiden uit het kamp in het voorjaar, je zou denken dat ze de favoriet zijn, ik ken dat. Jullie hebben dubbel pech, nu jullie geen cent te makken hebben is de NLE één van de sterkste league’s aan het worden. Denk dat je gelijk hebt met plek 5.

Ik heb ook niet veel om naar uit te kijken, Dylan (Al) Bundy, is het grote pitching talent die vergeleken wordt met Stasburg, we gaan het zien.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr mar 09, 2012 10:39 am

He Zeux, dit (even naar beneden scrollen) kwam ik tegen toen ik naar de nieuwste Apple TV zat te speuren. Live stream op je flatscreen in HD met een MLB.tv abootje, die wij al hebben. Mooi man, ga ik doen!
YNWA

zeux

Bericht door zeux » za mar 10, 2012 1:53 pm

InnerHarbour schreef:He Zeux, dit (even naar beneden scrollen) kwam ik tegen toen ik naar de nieuwste Apple TV zat te speuren. Live stream op je flatscreen in HD met een MLB.tv abootje, die wij al hebben. Mooi man, ga ik doen!

Oeps! Dat wordt kopen, kopen, kopen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » za mar 10, 2012 3:22 pm

Zeux schreef:
InnerHarbour schreef:He Zeux, dit (even naar beneden scrollen) kwam ik tegen toen ik naar de nieuwste Apple TV zat te speuren. Live stream op je flatscreen in HD met een MLB.tv abootje, die wij al hebben. Mooi man, ga ik doen!

Wordt overigens wel eerste week mei. Daar: $99 (€ 76). Hier: € 100. :)

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo mar 11, 2012 7:21 am

Houdt je rekening met het voltage (meestal lopen die apparaten van 110 tot 230 volt maar ik kan het hier nog niet ontdekken) en de stekker?
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mar 12, 2012 8:19 am

YNWA

zeux

Bericht door zeux » ma mar 12, 2012 9:08 am

InnerHarbour schreef:When it rains, it pours
Yep. I know. Gaat al weken zo. Het is net fucking Ajax.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mar 12, 2012 7:21 pm

Byrdak zijn meniscus is kapot, 6 weken eruit.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » ma mar 12, 2012 7:33 pm

InnerHarbour schreef:Byrdak zijn meniscus is kapot, 6 weken eruit.
Maak daar maar 3 maanden van.

Wright loopt te kloten met zijn ribbenkast, heeft nog weinig gedaan deze Spring, dus hoe die klaar moet zijn voor de eerste wedstrijd? (gaat hij dus niet zijn)

Davis heeft een ziekte onder de leden die hem niet belemmert om te spelen, maar die wel een jaar zal kosten om vanaf te komen.

And so it goes on and on and on.

Bij een club die al moeite heeft om een competitief team neer te zetten als iedereen gezond is (en dus totaal geen diepte heeft), is zo'n lijst blessures echt killing. En het is niet voor het eerst dat er zo'n lijst is...

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mar 12, 2012 11:24 pm

Ik hoor je maar er is ook een lichtpuntje.
Santana (shoulder) threw 2.2 innings in a spring training game Sunday without any incident, ESPN New York reports.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » ma mar 12, 2012 11:32 pm

InnerHarbour schreef:Ik hoor je maar er is ook een lichtpuntje.
Santana (shoulder) threw 2.2 innings in a spring training game Sunday without any incident, ESPN New York reports.
Hmmm. Eerst zien hoe hij er aan toe is als hij drie volwaardige games op vier dagen rust heeft gegooid. Of tien. En of dat een heel seizoen gaat lukken.

zeux

Bericht door zeux » di mar 13, 2012 5:06 pm

Tejada: groin.
:eusa_doh.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mar 13, 2012 5:38 pm

Is dat de beoogde opvolger van Reyes?
YNWA

zeux

Bericht door zeux » di mar 13, 2012 6:13 pm

InnerHarbour schreef:Is dat de beoogde opvolger van Reyes?
Yepz....
PORT ST. LUCIE -- Terry Collins has had to deal with a plummeting payroll, lengthy injuries to key players and an angry fan base, but it was Ruben Tejada’s groin injury that pushed the Mets manager over the edge.
Asked why the shortstop was scratched shortly before Tuesday’s game, a visibly irritated Collins said, “Shocker. It’s not serious. It doesn’t have to be here. You need an aspirin, you’re off for the day.”
Mets camp has been filled with hobbled players in need of MRI exams, injections and days off. Collins initially downplayed the news but quickly changed course when discussing how difficult it is to get his team headed in the right direction when dealing with the rash of injuries.
“We’ve got three weeks from Wednesday [until the Mets break camp], we’ve got a lot of time,” Collins said. “I’m just getting tired of going in the training room, where I’ve got to sweat to see who can walk out of there. That’s all.”
Tejada felt the strain during infield drills before Tuesday’s game at Digital Domain Park against Carlos Beltran and the Cardinals.

Read more: http://www.nypost.com/p/blogs/metsblog/ ... z1p1Aq4DCr

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo mar 14, 2012 7:16 pm

Jayson Stark ‏ @jaysonst Reply Retweet Favorite · Open
Eye-opening quote from Jimmy Rollins on Ryan Howard: "If you ask me, with this infection, I don’t know if he’s going to play this year"
:hypocrite.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr mar 16, 2012 10:17 am

Zeux schreef:
Zeux schreef:

Wordt overigens wel eerste week mei. Daar: $99 (€ 76). Hier: € 100. :)
Net de bestelling doorgegeven, gewoon hier, om de economie te stimuleren. :hypocrite.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » ma mar 19, 2012 8:46 am

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mar 19, 2012 9:33 am

Spring is de tijd van het optimisme Zeux, voor Orioles fans al jaren de enige tijd overigens. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mar 20, 2012 9:00 am

Tis een hoop geld maar jullie weten nu wel waar jullie aan toe zijn toch?

ESPN
YNWA

zeux

Bericht door zeux » vr mar 23, 2012 8:23 pm

Toch nog het zesde team, kwa waarde, maar als je het 'operational income' ziet, gaat het niet bien...

zeux

Bericht door zeux » za mar 24, 2012 11:23 am

Maandagavond zit ik in Tokio bij Mariners-Tokyo Giants ('homecoming' Ichiro). Woensdagavond zit/sta (ticket is wat vaag) ik bij de season opener tussen A's en Mariners in de Tokyo Dome.
:blub.gif:

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za mar 24, 2012 4:45 pm

Leuk man, het baseball leeft daar als een dolle, zo hoor ik altijd. Veel plezier!

zeux

Bericht door zeux » za mar 24, 2012 6:12 pm

Dubbel schreef:Leuk man, het baseball leeft daar als een dolle, zo hoor ik altijd. Veel plezier!
Ja, was er in oktober al een keer en een wedstrijd in Tokyo Dome gezien. Mierennest. :-)

Plaats reactie