Ajax - Roda JC 04-03-2012
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Ajax - Roda JC 04-03-2012
Eriksen, tjah, als die dit doet
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Dat was dus een pingel
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dat denk ik ook. Helaas weet de trainer er ook niet meer van te maken.WP_LeGeNd schreef:Waardeloze selectie. Ik zeg het al maanden... Slechtste selectie van laatste tien jaar!
Daar gaat het toch in principe niet om.Je hebt al een achterhoede die niet uitblinkt, en dan ga je als trainer daar in ook nog eens een verandering in brengen waarbij b.v. zo'n Vertonghen niks mee kan.Kan niet opkomen door het midden, is zijn autmatisme kwijt.Anita staat meer voor Ooijer te prielen maar is verder ook anoniem, die zal er wel staan om het gemis aan snelheid te compenseren.wimpey schreef:Ajax doet hetzelfde als 2 keer in Kerkrade eerder dit seizoen.999 schreef: Voor de wedstrijd was je nog zeer positief over de tactische opstelling.En ook met de keuze van Ooijer.Wat voegt Ooijer eigenlijk toe wat van Rhijn ook niet zou kunnen ..
En, geloof me, Van Rhijn haalt die bal er tegen 2 of 3 man ook niet uit.
FdB zag blijkbaar geen oplossing voor het uitvallen van Koppers (!!). Geen LB voor LB, maar een andere tactiek. Dat gaat helemaal fout dus. Janssen speelt trouwens wederom dramatisch.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Aissati voor Janssen?
Vervelend om Eriksen maar heel tam te zien sjokken richting vrije trap en corner momenten die hij maar 9 van de 10 keer mag nemen. 8 van de 9 keer is het vervolgens een matige voortzetting. Al die ballen door een linkspoot laten nemen potverdrie! Theo heeft nog vrijwel geen bal getrapt terwijl die vrije trap die hij in de 1e helft wél nam en door Toby op goal werd gekopt meteen het gevaarlijkste moment van allemaal was.
- Ajaciedjuh
Voor Aras dus. Loop het maar helemaal dicht in het centrum. 

Inderdaad, als hij op het voetbal zou worden beoordeeld dan was hij een paar maand geleden al weg geweest.Peter schreef:Hoezo dat dan weer?WP_LeGeNd schreef:Als we dit verliezen lijkt het me einde verhaal voor frank
Wat een opportunisme heerst er weer.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Dus de tactische opdracht van Frank is .. Hoge ballen van de zijkanten ,,
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Ooijer 

- Ajaciedjuh
Wat heeft Eriksen vandaag?
Lekkere bal op Vermeer :-)
- Ajaciedjuh
Goal komt eraan
Schoten zoals deze van Anita vliegen ruim over omdat de ballen tegenwoordig veel lichter zijn dan een voetbal hoort te zijn.
Kijk dat Roda schutteren. Dat mag toch geen problemen opleveren?
Nee, omdat Anita niet kan schieten.Cruijff schreef:Schoten zoals deze van Anita vliegen ruim over omdat de ballen tegenwoordig veel lichter zijn dan een voetbal hoort te zijn.
-
0-2?Ajaciedjuh schreef:Goal komt eraan
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Jabu schreef:Dat denk ik ook. Helaas weet de trainer er ook niet meer van te maken.WP_LeGeNd schreef:Waardeloze selectie. Ik zeg het al maanden... Slechtste selectie van laatste tien jaar!
Ik moet de hele tijd denken aan de jaren tachtig, toen we ook van die zwakke selecties hadden. Gasselich!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Yep ..wimpey schreef:Nee, omdat Anita niet kan schieten.Cruijff schreef:Schoten zoals deze van Anita vliegen ruim over omdat de ballen tegenwoordig veel lichter zijn dan een voetbal hoort te zijn.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Vermeer vergeet telkens naar de bal toe te komen.
-
Ajax heeft al vaker slechte jaren gehad, maar vergelijken kan niet, nu hebben we het TH.Zeux schreef:Jabu schreef:Dat denk ik ook. Helaas weet de trainer er ook niet meer van te maken.WP_LeGeNd schreef:Waardeloze selectie. Ik zeg het al maanden... Slechtste selectie van laatste tien jaar!
Ik moet de hele tijd denken aan de jaren tachtig, toen we ook van die zwakke selecties hadden. Gasselich!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Ajaciedjuh
Een half uur nog en dan is het seizoen over. 

Dat valt wel mee, zijn schoten zijn doorgaans niet van Laudrup kwaliteit, maar tussen de palen mikken moet als Ajacied altijd kunnen. In ieder geval zette hij zijn standbeen goed neer.wimpey schreef:Nee, omdat Anita niet kan schieten.Cruijff schreef:Schoten zoals deze van Anita vliegen ruim over omdat de ballen tegenwoordig veel lichter zijn dan een voetbal hoort te zijn.