Ik was graag nog een paar jaar doorgegaan. Maar iedereen heeft het me afgeraden.

Moderator: mods
Ik was graag nog een paar jaar doorgegaan. Maar iedereen heeft het me afgeraden.
Sikora had ook veel last van wat hij zoal in het stadion hoorde als hij een ingooi nam.Cruijff schreef:Hij liep naar Sikora toe, pakte hem bij zijn hoofd, keek hem recht in de ogen en zei: "Victor Sikora, you're a shit player. I will never, ever, talk to you again.
Tja, wel een beetje een kwestie van gewoon 'mentaal' niet geschikt zijn voor topvoetbal en de harde manier waarop dat o.a. in Amsterdam wordt nagestreefd. Het is wetenschappelijk aangetoond dat scheldpartijen en krachttermen voor een sporter vaak prestatieverhogend werken. Het zet mensen op scherp. Bij de echte topploegen in Amerika scheldt de coach de spelers regelmatig de huid vol, of teamgenoten of vedettes schelden bij een mislukte dunk of touchdown-try gewoon heel hard op hun eigen prestaties. 2 tellen later overgaan tot de orde van de dag en wél scoren.Ajax Rules schreef:Sikora had ook veel last van wat hij zoal in het stadion hoorde als hij een ingooi nam.Cruijff schreef:Hij liep naar Sikora toe, pakte hem bij zijn hoofd, keek hem recht in de ogen en zei: "Victor Sikora, you're a shit player. I will never, ever, talk to you again.
Ben dit seizoen 2 keer bij Hoffenheim wezen kijken, is redelijk in de buurt. Het kreng was niet vooruit te branden. Laatste goal zal een wedstrijd of 15 geleden zijn.Benji schreef:Ja, ik kon m'n lach ook niet inhouden toen ik dat vanmiddag las...