Excelsior - Ajax 26-02-2012
Moderator: mods
Re: Excelsior - Ajax 26-02-2012
Haha, probeerde daar Toby na te doen. 

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Arthur schreef:Na donderdag, in zo'n ambiance, om 12.30, op zo'n veld, ben ik gewoon blij met de 3 punten.
Ajax heeft het moeilijk gehad. Maar ja, what's new. Het tijdstip van half 1. Na een Europese midweekse wedstrijd. Op een klein kunstgrasveld. Dan tellen de drie punten. Prima overwinning.Ajaciedjuh schreef:Makkelijke overwinning![]()
Laatst gewijzigd door D_skilled op zo feb 26, 2012 2:19 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
MOTM: Vermeer (en dat zegt genoeg).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
De Boer!
In minder dan vier dagen tijd twee uitwedstrijden winnen, waarvan één op Old Trafford.

In minder dan vier dagen tijd twee uitwedstrijden winnen, waarvan één op Old Trafford.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Moeilijk, tja .. 1 - 4 drie punten met zoveel mutaties en een trainer die ook af en toe flink de weg kwijt is ..
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh

'Groot' verlies met wegvallen Koppers. Valt Anita weer weg op het middenveld.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
De Jong (en Vermeer) sleept ons er doorheen deze weken. Met voetbal heeft het niks te maken.Bertje schreef:De Boer!![]()
Whitey on the moon.
- Ajaciedjuh
Zou Mitchell Dijks er al klaar voor zijn!?
Zeer verhullende uitslag, en ondanks het bijzonder lage puntenaantal zeker niet de eerste keer dit seizoen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Excelsior - Ajax 26-02-2012
Schijnbaar moeizaam, maar nou en? 3 punten om 12.30, op kunstgras, nog geen 3 dagen na Old Trafford!
Nu lekker achterover hangen en kijken hoe minimaal 2 concurrenten punten gaan verspelen.
Nu lekker achterover hangen en kijken hoe minimaal 2 concurrenten punten gaan verspelen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Schijnbaar moeizaam, maar nou en? 3 punten om 12.30, op kunstgras, nog geen 3 dagen na Old Trafford!

Ja, dit vind ik op zich ook wel. Het begin (tot de 0-1) was trouwens niet slecht. Daarna vatte men het duidelijk weer te licht op.D_skilled schreef:Ajax heeft het moeilijk gehad. Maar ja, what's new. Het tijdstip van half 1. Na een Europese midweekse wedstrijd. Op een klein kunstgrasveld. Dan tellen de drie punten. Prima overwinning.Ajaciedjuh schreef:Makkelijke overwinning![]()
Is dat dan een gemis? Koppers liep als een mietje te verdedigen. Aissati op VM is ook niet slecht.Ajaciedjuh schreef:ik ben er blij mee. We doen weer mee
![]()
'Groot' verlies met wegvallen Koppers. Valt Anita weer weg op het middenveld.
- Ajaciedjuh
We staan even vierde. Mogelijkerwijs derde aan het eind vd dag.
Laat beide wedstrijden maar een gelijkspel zijn.
Laat beide wedstrijden maar een gelijkspel zijn.
Blij met de punten. Zoals ik vooraf al zei. Dit is voor mij bijna een grotere verrassing dan de overwinning in Manchester. Alle omstandigheden waren aanwezig voor typisch Ajax puntverlies. Ik weet ook wel dat het nergens op leek maar we kunnen er weer drie schrijven. Gezien de omstandigheden is dat gewoon alles wat er in zit.
Nu twee keer thuis en daarna ADO uit. Als we die nu alle drie winnen dan hebben we daarna iets om voor te spelen tegen PSV.
Nu twee keer thuis en daarna ADO uit. Als we die nu alle drie winnen dan hebben we daarna iets om voor te spelen tegen PSV.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Mooi, hebben we toch iets aan hem gehad dit seizoen.Ajaciedjuh schreef:MOTM: Vermeer (en dat zegt genoeg).
YNWA
Janssen gepasseerd, aldus De Boer.
Voor de basis.
Dat kan ik niet geheel ontkennen. Lodeiro bevestigt echter zijn onkunde in iedere wedstrijd die hij speelt.Scherrer schreef:Maar dat stond voor jou al vóór de wedstrijd vast.wimpey schreef:Lodeiro slechtste man van het veld.
Sulejmani kan niet beter. Net als Lodeiro dus.Scherrer schreef:Kan zo'n Sulejmani niet gewoon voor de wedstrijd zeggen 'trainer ik heb er niet zo'n zin in vandaag'? Scheelt een hoop ellende. Dit is gewoon werkweigering van hem.
Verder gewoon een goede winst. Op plastic, klein veld, fietsenhok en 3 dagen na een mooie pot op OT.
Toe dan. Anita zet voorwaarts druk en maakt intercepties als VM.D_skilled schreef: Aissati op VM is ook niet slecht.
Aissati droomt en draait net zolang totdat hij de bal verliest.
Met Aissati lever je verdedigend in, ook in de pressing, maar hij kan nuttig zijn in de opbouw. Anita zou bij mij ook de eerste VM zijn.wimpey schreef:Toe dan. Anita zet voorwaarts druk en maakt intercepties als VM.D_skilled schreef: Aissati op VM is ook niet slecht.
Aissati droomt en draait net zolang totdat hij de bal verliest.
Nu Derk nog terug, kan Sulejmani lekker naast Febo op de bank gaan zitten.