Moderator: mods
Het was natuurlijk al duidelijk dat hij best veel met een bal kon, maar hij maakte vaak de verkeerde beslissingen en miste vertrouwen.Ferry schreef:Na de wedstrijd tegen Man U was de Engelse pers ook positief over hem. Hij speelt nu ook beter dan hij voorheen deed; hij lijkt de schroom een beetje van zich af te gooien.Mr. Ajax schreef:Haha, Ozbiliz wordt hier door de Israelische commentator helemaal geprezen. Hij is ervan overtuigd dat hij de top gaat halen.
Misschien een projectje van vd Aat? Er is ook een Griekse versie van Ajax.nlScherrer schreef:Mijn Griekse verslaggever heeft denk ik Armeense roots ofzo, want hij heeft het de hele tijd over 'De Armeen Ozbiliz'. Nooit gewoon Ozbiliz, nee altijd met de Armeen erbij.Mr. Ajax schreef:Haha, Ozbiliz wordt hier door de Israelische commentator helemaal geprezen. Hij is ervan overtuigd dat hij de top gaat halen.
Deze wedstrijd wordt overigens (net als alle andere wedstrijden van Ajax) live uitgezonden door een openbare zender op de Griekse kabel. Geen pay-TV of andere abonnement, iedereen kan hier alle wedstrijden van Ajax zien. En voor de wedstrijd, in de rust en na de wedstrijd zenden ze hier Ajax TV uit. Hilarisch.
Maar dat stond voor jou al vóór de wedstrijd vast.wimpey schreef:Lodeiro slechtste man van het veld.
Zal wel weer een risicowedstrijd zijn ofzo...GangstaRiB schreef:Waarom is deze wedstrijd trouwens om 12.30?
Altijd moeten we godverdomme om 12.30 spelen. Topwedstrijd of niet.
Vind ik ook, ik vind hem samen met Jan en Toby de beste aan onze kant. Sulejmani de slechtste, met Lodeiro en Eriksen als runners-up.Benji schreef:Siem lijkt er sowieso wat meer zin in te hebben vandaag dan Eriksen, vrij actief.
Ajax Hellas bestaat toch ook, zo'n jeugdproject? Nooit echt op de voorgrond gestaan, maar sinds vorig jaar ofzo? Was nog zo'n persconferentie waar Ronald de Boer en Louis van Gaal (toen nog wel) aanwezig waren.Jöhnk schreef:Misschien een projectje van vd Aat? Er is ook een Griekse versie van Ajax.nlScherrer schreef:Mijn Griekse verslaggever heeft denk ik Armeense roots ofzo, want hij heeft het de hele tijd over 'De Armeen Ozbiliz'. Nooit gewoon Ozbiliz, nee altijd met de Armeen erbij.Mr. Ajax schreef:Haha, Ozbiliz wordt hier door de Israelische commentator helemaal geprezen. Hij is ervan overtuigd dat hij de top gaat halen.
Deze wedstrijd wordt overigens (net als alle andere wedstrijden van Ajax) live uitgezonden door een openbare zender op de Griekse kabel. Geen pay-TV of andere abonnement, iedereen kan hier alle wedstrijden van Ajax zien. En voor de wedstrijd, in de rust en na de wedstrijd zenden ze hier Ajax TV uit. Hilarisch.
Griekenland krijgt nu de 10 mooiste goals van Bryan Roy te zien. En een interview met Jeroen Verhoeven, gevolgd door een wedstrijd analyse door Hennie Spijkerman.Jöhnk schreef:Misschien een projectje van vd Aat? Er is ook een Griekse versie van Ajax.nlScherrer schreef:Mijn Griekse verslaggever heeft denk ik Armeense roots ofzo, want hij heeft het de hele tijd over 'De Armeen Ozbiliz'. Nooit gewoon Ozbiliz, nee altijd met de Armeen erbij.Mr. Ajax schreef:Haha, Ozbiliz wordt hier door de Israelische commentator helemaal geprezen. Hij is ervan overtuigd dat hij de top gaat halen.
Hierna alleen ADO-uit nog om 12.30 uur.GangstaRiB schreef:Waarom is deze wedstrijd trouwens om 12.30?
Altijd moeten we godverdomme om 12.30 spelen. Topwedstrijd of niet.
Scherrer schreef: Overigens worden de wedstrijden van Ajax nog best wel bekeken ook. Onze club is een populaire club om op te wedden (en dat gebeurt hier vééél). Ik kreeg na Ajax - Utrecht wat boze collega's langs die de nodige euro's op een overwinning van Ajax hadden ingezet. En overigens ook boze collega's nadat we van ManUtd wonnen en ik ze vantevoren had verteld dat de competitie voor Ajax belangrijker is, dus ManUtd wel zou gaan winnen.
Wat zeuren die Grieken nou? Die gokken met onze euro's.Scherrer schreef:Jöhnk schreef:Griekenland krijgt nu de 10 mooiste goals van Bryan Roy te zien. En een interview met Jeroen Verhoeven, gevolgd door een wedstrijd analyse door Hennie Spijkerman.Scherrer schreef:
Misschien een projectje van vd Aat? Er is ook een Griekse versie van Ajax.nl
Overigens worden de wedstrijden van Ajax nog best wel bekeken ook. Onze club is een populaire club om op te wedden (en dat gebeurt hier vééél). Ik kreeg na Ajax - Utrecht wat boze collega's langs die de nodige euro's op een overwinning van Ajax hadden ingezet. En overigens ook boze collega's nadat we van ManUtd wonnen en ik ze vantevoren had verteld dat de competitie voor Ajax belangrijker is, dus ManUtd wel zou gaan winnen.