Manchester United-Ajax UL 23-2-2012
Moderator: mods
Re: Manchester United-Ajax UL 23-2-2012
Serero mogen ze van mij echt terugsturen naar Zuid-Afrika.
- Ajaciedjuh
We kunnen eindelijk weer een keer trots zijn.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wij zijn Ajax Amsterdam.
Mentale opsteker.

Mentale opsteker.
Dappere tweede helft. Nog een goal was té mooi geweest.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ajaciedjuh
Was wel verdiend geweestZeux schreef:Dappere tweede helft. Nog een goal was té mooi geweest.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Prachtig!
Ik denk dat Man Utd Jong en Bergkamp nodig hebben bij de jeugdopleiding.
Backs die niet kunnen verdedigen!
Ik denk dat Man Utd Jong en Bergkamp nodig hebben bij de jeugdopleiding.
Backs die niet kunnen verdedigen!
Ja, zeker die laatste minuten. ManU kon alleen nog maar terug hangen en hopen dat ze de bal een peer konden geven. Jammer dat Jan & Daley elkaar in de weg liepen. Al was het maar een halve kans.Ajaciedjuh schreef:Was wel verdiend geweestZeux schreef:Dappere tweede helft. Nog een goal was té mooi geweest.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ajaciedjuh
MOTM: Eriksen. Van Rhijn gaan we ook nog lol aan beleven.
Sterkhouder Jantje zorgt er dus voor dat we ...
Blij met de punten ...
- peter
Hilarisch dat die de Gea en Evans dan nog moeten tijdrekken ook.
Denk dat het nog lang gezellig is daar.
Denk dat het nog lang gezellig is daar.
Wat ben ik toch trots op Ajax en de meegereisde supporters! Voetballend en qua zang in eigen stadion verslagen. Prachtig gewoon! Zo zie je maar weer wat je met goed positiespel en lef om vooruit druk te zetten kan bereiken.
Nogmaals trots op de mannen! We hebben Europa laten zien dat Ajax nog altijd kan voetballen. Helaas liggen we eruit, deze lijn doorzetten in de competitie heren.
Nogmaals trots op de mannen! We hebben Europa laten zien dat Ajax nog altijd kan voetballen. Helaas liggen we eruit, deze lijn doorzetten in de competitie heren.
AFCA!
Jammer dat Frank het middenveld vaak overhoop gooit.
IK GELOOF!!!!!!
Eindelijk weer eens genoten van Ajax.
Jammer dat die bal van De Jong er niet invloog. Jammer dat door de wissels van De Boer (hoewel ze niet onbegrijpelijk waren) de echte drang naar voren verdween. Jammer dat Scholes z'n pensioen heeft ingetrokken.
Toch trots vandaag. Ajax heeft geweldig gespeeld maar miste vandaag uiteindelijk gewoon kwaliteit (m.n. voorin).
Jammer dat die bal van De Jong er niet invloog. Jammer dat door de wissels van De Boer (hoewel ze niet onbegrijpelijk waren) de echte drang naar voren verdween. Jammer dat Scholes z'n pensioen heeft ingetrokken.

Toch trots vandaag. Ajax heeft geweldig gespeeld maar miste vandaag uiteindelijk gewoon kwaliteit (m.n. voorin).
Das jammer inderdaad, Frank gaf zich eigenlijk al gauw gewonnen. Anita en Eriksen waren de absolute spelbepalers op het middenveld.Rishi schreef:Jammer dat Frank het middenveld vaak overhoop gooit.
AFCA!
- Ajaciedjuh
Frank vond het helemaal niks
Heeft wel vaker een andere kijk op de wedstrijd.

Heeft wel vaker een andere kijk op de wedstrijd.
- peter
Frank de Boer legt de lat erg hoog, zeg. Hij is ontevreden en vond Ajax slecht spelen. Poeh.
Eriksen kreeg in de eerste helft een tik op de enkel van Smalling, dat was dus inderdaad uit voorzorg denk ik.Starring schreef:Das jammer inderdaad, Frank gaf zich eigenlijk al gauw gewonnen. Anita en Eriksen waren de absolute spelbepalers op het middenveld.Rishi schreef:Jammer dat Frank het middenveld vaak overhoop gooit.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Manchester United-Ajax UL 23-2-2012
Een beetje de Van Gaal-stijl. Ontevreden als het goed gaat, genuanceerd als het slecht gaat.Peter schreef:Frank de Boer legt de lat erg hoog, zeg. Hij is ontevreden en vond Ajax slecht spelen. Poeh.
Frank zal ze met de voeten op de grond willen houden richting zondag.
Mwah, ik denk dat Frank gaandeweg de wedstrijd ontevreden werd ..
Blij met de punten ...
Frank vond het niets?!
Misschien waren de trainingen van Olsen ook net zo leuk als vanavond...
Misschien waren de trainingen van Olsen ook net zo leuk als vanavond...
- peter
Hij vond vooral de eerste helft niets en is flink boos geworden in de rust.999 schreef:Mwah, ik denk dat Frank gaandeweg de wedstrijd ontevreden werd ..
-
- AT Toto winner 15/16
Waarom ging AJAX niet voor die derde treffer?!? Winnen is leuk maar je hebt nu niks, terwijl er meer inzat.
- peter
De Boer baalt: 'We hadden met 1-3 kunnen, of moeten, winnen'
Donderdag, 23 februari 2012 om 23:15
Ajax is er als enige van de vier overgebleven Nederlandse clubs in de Europa League niet in geslaagd de achtste finale te bereiken. De ploeg van trainer Frank de Boer nam wél met opgeheven hoofd afscheid van het Europese avontuur. Na een 0-2 nederlaag in Amsterdam tegen Manchester United, stuntte Ajax met een 1-2 zege op Old Trafford. De Boer baalde na afloop van de eliminatie.
"We hebben helemaal niet goed gespeeld", vertelde De Boer na afloop van het duel. "We hadden veel te veel respect voor de tegenstander. We wonnen dan wel met 2-1, maar er zat veel meer in. Ik vond ons heel slordig, in de eerste helft zelfs Ajax-onwaardig. Dat heb ik in de rust ook aangegeven."
"In de tweede helft was het stukken beter, maat bij vlagen nog vrij slordig. We hoeven helemaal niet bang te zijn voor deze tegenstander en hadden met 1-3 kunnen, of misschien wel moeten winnen", besloot De Boer zijn relaas.
VZ