Feyenoord 2011-2012
Moderator: mods
-
Re: Feyenoord 2011-2012
Feyenoord zonder Guidetti gaat in ieder geval geen punten halen bij PSV. Het hele team trekt zich aan hem op. Net zoals Ajax onder Jol geen idee had toen Suarez niet meedeed door schorsingen etc etc.
Hij haalt de druk weg voor heel veel middelmatige spelers die daardoor lekker vrij kunnen spelen.
Was die pingel tegen RKC trouwens terecht? Feyenoord krijgt iedere wedstrijd wel een penalty dit seizoen, lijkt het wel.
Hij haalt de druk weg voor heel veel middelmatige spelers die daardoor lekker vrij kunnen spelen.
Was die pingel tegen RKC trouwens terecht? Feyenoord krijgt iedere wedstrijd wel een penalty dit seizoen, lijkt het wel.
Whitey on the moon.
- Jinne
- Site Admin
LOL. Helemaal suf dat je je shirt uittrekt na een penalty. Dan is het dus nauwelijks impulsief, maar heb je er al over nagedacht.D_skilled schreef:Of in een gifje.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Ik denk dat hij over alles nadenkt, waarom anders dat vreemde gedrag? Om aanbeden te worden? Waarom na een strafschop tegen RKC? Waarom als je al geel hebt, dan ben je toch extra voorzichtig?
Ik kan en wil niet in zijn binnenste kijken, maar voor iemand die eerst niet in de eredivisie wil voetballen (FC Twente-verhaal) lijkt hij nu in het paradijs te zijn, zo presenteert hij zijn liefde voor Feyenoord, net als die Babovic dat deed.
Ik denk niet dat Guidetti 's nachts van Feyenoord lag te dromen, de Zweed die denkt de toekomstige spits van Manchester City te zijn en dat misschien ook wel wordt, al mocht hij verkocht worden (Zie FC Twente)
Op het (of een?) Manchester City forum werd niet gesproken over het gedrag dat Guidetti nu vertoont, zelfs na het scoren van een doelpunt met een prachtige omhaal (jeugdwedstrijd) doet hij niets bijzonders, de gebalde vuisten, meer niet. Hij weet echter wat het Feyenoordpubliek verwacht en doet nu soms erg vreemd.
Of Guidetti het eerste van City haalt? De meningen lopen uiteend, iemand schreef "Voor iedere Van Nistelrooy is er ook een Kezman", of
Ik kan en wil niet in zijn binnenste kijken, maar voor iemand die eerst niet in de eredivisie wil voetballen (FC Twente-verhaal) lijkt hij nu in het paradijs te zijn, zo presenteert hij zijn liefde voor Feyenoord, net als die Babovic dat deed.
Ik denk niet dat Guidetti 's nachts van Feyenoord lag te dromen, de Zweed die denkt de toekomstige spits van Manchester City te zijn en dat misschien ook wel wordt, al mocht hij verkocht worden (Zie FC Twente)
Op het (of een?) Manchester City forum werd niet gesproken over het gedrag dat Guidetti nu vertoont, zelfs na het scoren van een doelpunt met een prachtige omhaal (jeugdwedstrijd) doet hij niets bijzonders, de gebalde vuisten, meer niet. Hij weet echter wat het Feyenoordpubliek verwacht en doet nu soms erg vreemd.
Of Guidetti het eerste van City haalt? De meningen lopen uiteend, iemand schreef "Voor iedere Van Nistelrooy is er ook een Kezman", of
Was Samaras helemaal vergeten!Paddington Blue: remember the hype surrounding samaras?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Die indruk heb ik dus ook, ik heb het idee dat hij een rol speelt, een poseur is. Druk bezig om aan zijn eigen populariteit te werken.Demosthenes schreef:Ik denk niet dat Guidetti 's nachts van Feyenoord lag te dromen, de Zweed die denkt de toekomstige spits van Manchester City te zijn en dat misschien ook wel wordt, al mocht hij verkocht worden (Zie FC Twente)
Van Nistelrooij heeft na PSV ook geen elftal meer sterker gemaakt, wel zwakker. Ik denk dat dat Guidetti's grote voorbeeld is. Hoe maak ik me zo populair dat als ik mis het bij hoge uitzondering heet te zijn, als ik niet scoor het aan de rest ligt en ik hard gewerkt heb en een gretige indruk maakte, en als ik scoor het helemaal mijn verdienste is. Dan moet je dus een PR-plan opstellen en nauwgezet naleven: Slijmen bij pers en publiek, pers af en toe wat nieuwtjes geven, nooit kritiek op je eigen spel uiten, altijd veel gedrevenheid uitstralen, gebalde vuistjes en een stevige grimas om de mond en zo. Zorgen dat je altijd goed in beeld komt bij een goal, als je hem zelf gemaakt hebt hard weglopen dat er niet teveel anderen in beeld zijn, en als je helemaal niets met de goal te maken had je wel flink op de voorgrond dringen, dan blijven mensen je associeren met goals. En aan je aantallen werken natuurlijk, niet teveel afgeven of je meevoetballend opofferen, en de penalties opeisen, iedereen kan een getalletje reproduceren, daarvoor hoef je niet eens naar het voetbal te kijken, laat staan er kijk op te hebben. Dat soort dingen, daar kun je een eind mee komen, het gaat echt niet meer alleen om je waarde voor het elftal.Of Guidetti het eerste van City haalt? De meningen lopen uiteend, iemand schreef "Voor iedere Van Nistelrooy is er ook een Kezman", of
Alleen is het een jonge hond, nog lang niet zo gehaaid als Van Nistelrooij. Hij was iets te overenthousiast bij het in beeld komen na een goal.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Wat een interessante diepte-analyse Le T.
Zou bijna denken dat je Guidetti persoonlijk kent.

‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Volgens mij is ie gewoon bang om in Amsterdam en eindhoven te spelen.
Ze hadden bij ons, zonder Guidetti, 3 punten verdiend.GangstaRiB schreef:Feyenoord zonder Guidetti gaat in ieder geval geen punten halen bij PSV. Het hele team trekt zich aan hem op.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins

Demosthenes en Le T. zijn gek! Desondanks flink kunnen lachen!

Mwah, dit schreef je zelf ietsje eerder .. ( Waarbij ik je typo ( psv ) heb gecorrigeerd ) ..wimpey schreef:Ze hadden bij ons, zonder Guidetti, 3 punten verdiend.GangstaRiB schreef:Feyenoord zonder Guidetti gaat in ieder geval geen punten halen bij PSV. Het hele team trekt zich aan hem op.
Zie weinig verschil ..Wimpey schreef:Het zit psv niet tegen. Groningen mist vandaag 3 man door schorsingen. Feyenoord mist volgend weekend Guidetti.
Ploegen op het juiste moment tegenkomen helpt op weg richting een titel. Zo kan psv - net als Ajax vorig seizoen - kampioen worden ondanks dat je iedere wedstrijd wel een tegendoelpunt vangt.
Blij met de punten ...
D_skilled schreef:Of in een gifje.

Leuk moment van het weekend.. net zoals de doelpunten van Suk in het stadion

Vakkie 129
Als iemand als reden voor een egotrip aanvoert dat de club zo belangrijk voor hem is en die emoties maakten dat hij zijn shirt niet aan kon houden en en ondertussen een grandioze schuldbewustheid schmiert dan láát hij zich kennen.wimpey schreef:Wat een interessante diepte-analyse Le T.![]()
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
Een wedstrijd bewust mislopen? Gebeurde wel eens vroeger, een gele kaart pakken in de wedstrijd voor de uitwedstrijd naar Veendam! 

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Je hebt nog altijd niet uitgelegd waarom de narcist Guidetti de wedstrijd tegen psv bewust laat lopen, Demo.
-
Zal ik wel eerder over geschreven hebben, maar een speler die een strafschop neemt heeft tijd om na te denken, niet alleen over de hoek die genomen wordt, maar ook over de betekenis van het doelpunt, de spanning enz. Geen speler is verrast door het benutten van een strafschop, hij weet wat te doen en dan valt het mij erg op dat hij niets doet als hij drie keer tegen Ajax scoort, terwijl hij weken van tevoren al aankondigt die wedstrijd zo belangrijk te vinden, ook uit een strafschop (Heeft er dus over nagedacht) geen shirt uittrekt (Hij heeft op dat moment nog geen gele kaart) maar tegen het onbeduidende RKC wel.wimpey schreef:Je hebt nog altijd niet uitgelegd waarom de narcist Guidetti de wedstrijd tegen psv bewust laat lopen, Demo.
Dat spelers bewust een gele kaart pakken is vorig jaar gebeurd, RM tegen Ajax, maar gebeurde vroeger ook, in het door mij genoemde voorbeeld van spelers van SVV en Excelsior die dat de wedstrijd voor Veendam-uit deden (Nee, dit keer geen bron)
Ik mag aannemen dat ook Koeman de wedstrijd tegen PSV in zijn achterhoofd had en gewaarschuwd heeft voor domme gele kaarten. Ben trouwens vergeten waarom Guidetti tegen Ajax (uit) er niet bij was, zo'n zware blessure als voor Ajax aflopen maand zal het niet geweest zijn.
Guidetti heeft niets te winnen bij PSV uit, zoveel strafschoppen zal Feyenoord niet krijgen en een nederlaag zal zijn grootheid doen toenemen (zie VVV-uit) Ik zie Feyenoord niet winnen bij PSV!
Bewijzen dat hij mij dit schriftelijk heeft meegedeeld, voorzien van zegel en handtekening, nee die heb ik niet, maar dat zal ook de bedoeling niet geweest zijn, want 99,9% van de berichten op AT worden, helaas, niet vergezeld van een bron.
Ik heb ergens ook wel een vermoeden dat hij het niet erg vindt dat hij niet meespeelt. Zo blijft hij de held.
IK GELOOF!!!!!!
Demosthenes schreef: Dat spelers bewust een gele kaart pakken is vorig jaar gebeurd, RM tegen Ajax

Nee, de beste spits in de eredivisie zal niets klaarspelen tegen Marcelo, Derijck enzo.Guidetti heeft niets te winnen bij PSV uit,

Je steekt een verhaal van niks af, sorry. Feyenoord kan op 1 punt van psv komen, maar daar wil de narcistische Guidetti niet bij zijn. Steek mij maar lek, maar ik vat het niet...
-
Dat eerste is niet mijn manier van werken, het tweede is aan jou.Steek mij maar lek, maar ik vat het niet...
Feyenoord kan op één punt komen? Ja, dat kan. Vitesse kan nog kampioen van Nederland worden, als ik het snel uitreken. Het gaat dan om "geloof", niet mijn sterkste kant.
Guidetti is de beste spits in NL momenteel. En psv krijgt er iedere wedstrijd minimaal 1 tegen. Kans dat Guidetti tegen psv zou scoren is enorm.Demosthenes schreef: Feyenoord kan op één punt komen? Ja, dat kan.
Logica in je betoog is ver te zoeken, het zijn onderbuikgevoelens. Het jong is 19, ontlading na late 1-0, blackout. Lijkt mij een veel logischer verklaring.
-
Zie eerder, geen ontlading tegen Ajax, op het forum van City spreekt niemand over dergelijk gedrag, zelfs niet na een omhaal en nu wel! Waar eindigt deze zelfverheerlijking? We zullen zien.wimpey schreef:Guidetti is de beste spits in NL momenteel. En psv krijgt er iedere wedstrijd minimaal 1 tegen. Kans dat Guidetti tegen psv zou scoren is enorm.Demosthenes schreef: Feyenoord kan op één punt komen? Ja, dat kan.
Logica in je betoog is ver te zoeken, het zijn onderbuikgevoelens. Het jong is 19, ontlading na late 1-0, blackout. Lijkt mij een veel logischer verklaring.
De verdediging van PSV is niet zo sterk, die van RKC ook niet (veel meer tegendoelpunten dan PSV) maar Guidetti kan alleen maar scoren vanaf de penaltystip (de hoeveelste? Zijn zesde?)
De verdediging van PSV is niet sterk, maar slechts twee clubs hebben minder tegendoelpunten: AZ en Twente.
Ik hoop dat het een gelijkspel wordt, net als bij AZ tegen Heerenveen, maar de wedstrijd in de Kuip doet iets anders vrezen, PSV benutte de kansen niet.
Feyenoord ook niet. Feyenoord won die wedstrijd dik- en dikverdiend trouwens.Demosthenes schreef: maar de wedstrijd in de Kuip doet iets anders vrezen, PSV benutte de kansen niet.
Benieuwd of psv weer met 10 man + Wijnaldum speelt zondag. Die gozer was bang om Feyenoord 'pijn' te doen in De Kuip.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Feyenoord 2011-2012
Volgens mij wilde Guidetti gewoon zijn nieuwe tatoo laten zien! En was ie vergeten dat hij al geel op zak had....
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Wat een ophef de afgelopen dagen over Guidetti. Het is toch logisch dat je een Feyenoord-shirt zo snel mogelijk uittrekt!
De kans dat Guidetti zou scoren was helemaal niét zo groot. En Guidetti de beste spits in Nederland?
Luuk is drie klassen beter.
IK GELOOF!!!!!!
Doe mij Guidetti maar. Die jongen is zo sterk als een beer, balvast, snel. Gaat het ver schoppen. Verder dan Luuk de Jong.Rishi schreef: En Guidetti de beste spits in Nederland?
Nou, hij speelt wel in de Nederlandse competitie Wimpey ..
Blij met de punten ...