Ismail Aissati

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Re: Ismail Aissati

Bericht door mattie » vr feb 17, 2012 11:51 am

GangstaRiB schreef:
De Dominee schreef:Speelde gisteren een solide pot tegen Man United. Na eerder afgeschreven te zijn...toch contractverlenging?

Wat vinden de AT'ers?
Nee. Je moet als club doorselecteren. Aisatti is gewoon niet goed genoeg.
Is goed doorsesecteren.. maar niet alleen met jeugd.. Nu is gebleken dat Ajax het met eigen jeugd moet doen en we weten allemaal waartoe dat geleid heeft.

Zorg ervoor dat een goeie 12+13+14 man op de bank heb zitten.

Aras.. Blind.. Ebecillio tja :confused.gif:
Weer op zoek naar een Interim coach..

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr feb 17, 2012 12:01 pm

mattie schreef:
GangstaRiB schreef:
De Dominee schreef:Speelde gisteren een solide pot tegen Man United. Na eerder afgeschreven te zijn...toch contractverlenging?

Wat vinden de AT'ers?
Nee. Je moet als club doorselecteren. Aisatti is gewoon niet goed genoeg.
Is goed doorsesecteren.. maar niet alleen met jeugd.. Nu is gebleken dat Ajax het met eigen jeugd moet doen en we weten allemaal waartoe dat geleid heeft.

Zorg ervoor dat een goeie 12+13+14 man op de bank heb zitten.

Aras.. Blind.. Ebecillio tja :confused.gif:
Je moet met alles doorselecteren. Maar dit gaat over Aisatti en de vrag of zijn contract verlengd moet worden. Nee dus.
Whitey on the moon.

Alexander

Bericht door Alexander » vr feb 17, 2012 12:06 pm

De opbouw verloopt een stuk beter dan met Enoh, maar daar is natuurlijk ook helemaal niets voor nodig.

Wat mij betreft niet verlengen. En ik zag zojuist ook al een stukje op At5.nl staan waarin hij aangeeft naar Spanje te willen.

Lionel

Bericht door Lionel » vr feb 17, 2012 10:05 pm

Op dit moment niét verlengen. Afwachten hoe hij zich ontwikkelt op die plek. Zeker nu Anita de rechtsback blijft.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr feb 17, 2012 10:12 pm

Het zou wel heel opportunistisch zijn om hem nu een nieuw contract aan te bieden. Als Enoh die blessure niet oploopt was hij uberhaupt niet aan spelen toegekomen.

Wat mij betreft gaat hij gewoon ergens anders heen. Ik kan me niet voorstellen dat hij de komende weken ineens gaat laten zien dat hij de man is voor die positie om Ajax naar een hoger niveau te brengen.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » vr feb 17, 2012 10:17 pm

Of je verkoopt Enoh.
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr feb 17, 2012 10:32 pm

Ben ook nou gek of was Aissati helemaal niet zo best? De Jong, die vult het goed in. Veel beter dan aan het begin van het seizoen. Janssen weer op de plek van Aissati, wat mij betreft.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » za feb 18, 2012 1:42 am

Laat hem toch naar Dagestan of Tetsjenië gaan, veel geld en trainen op 2.000 km afstand, meer zit er niet in, vrees ik voor hem.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr mar 23, 2012 2:11 pm

FdB gaat nog met hem praten :confused.gif: doorselecteren svp!
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma apr 16, 2012 7:43 pm

Ik moet zeggen dat Aissati zich uitstekend teruggevochten heeft. Het was altijd een lulletje rozenwater, maar hij heeft leren te vechten voor z'n plek en De Boer beloond hem daarvoor.

Staat een aardig artikel in Het Parool van vandaag waarin Gery Vink en De Boer zijn instelling (evenals die van Lodeiro) prijzen.

Ook krijgt Gery Vink een aantal complimenten van De Boer en spelers van Jong Ajax. Maar dit terzijde.
Whitey on the moon.

Kilroy

Bericht door Kilroy » ma apr 16, 2012 8:35 pm

Volkomen eens met de Gansta v.w.b. Aissati. Speelde vooral de eerste helft prima en is een van de weinige Ajaxieden die een goede techniek hebben. Schijnt dus ook multifundtioneel uit de voeten te kunnen. Voor mij hoeft hij niet weg en dat kan ik niet van iedere 1e team speler zeggen.

Baseman

Bericht door Baseman » di apr 17, 2012 7:02 am

Aissati is altijd al multifunctioneel geweest, zijn probleem was dat hij alleen centraal op het middenveld wilde spelen. Dat eiste hij op een gegeven moment zelfs bij PSV, nadat Koeman hem 2 keer als linksbuiten had gebruikt :excited.gif:

Maar hij lijkt eindelijk door te hebben wat er gevraagd wordt om te slagen als prof...voetballen kon hij altijd al, zijn mentaliteit was het grote probleem.

jabu

Ismail Aissati

Bericht door jabu » di apr 17, 2012 7:07 am

Die PSV'ers met hun mentaliteitproblemen. :hypocrite.gif: Daar moeten ze in de Eindhovense opleiding is op gaan letten!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di apr 17, 2012 7:47 am

Aissati maakt nu een goede periode door, maar is gewoonweg niet goed genoeg voor Ajax. Doorselecteren wat mij betreft.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Ismail Aissati

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di apr 17, 2012 9:33 am

Ik vond hem tegen De Graafschap eigenlijk helemaal niet zo goed spelen. Trok steeds naar binnen in plaats van de ruimte aan de zijkant van het veld op te zoeken.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Michael_B

Bericht door Michael_B » di apr 17, 2012 9:45 am

Same here. Vond hem minder dan de vorige potjes. Van mij mag hij blijven als selectiespeler tegen een sterk verlaagd salaris. Vraag me af of hij dat wilt, lijkt me niet. Lekker bij Osasuna (of whatever) gaan ballen.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Nihad

Bericht door Nihad » di mei 08, 2012 2:57 pm

Krijgt een nieuw contract. Als ie wilt dan. :headbang.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Michael_B

Bericht door Michael_B » di mei 08, 2012 3:34 pm

Op basis van de laatste wedstrijden terecht. Ben benieuwd of hij dat kan volhouden en of hij wilt. Denk het niet, want zijn salaris zal verlaagd worden bij Ajax.

Ronald!

Bericht door Ronald! » do mei 10, 2012 9:45 am

Hij wilt dat zeker niet. :hypocrite.gif: Maar ik denk wel dat hij gaat tekenen.

sander

Bericht door sander » do mei 10, 2012 1:39 pm

Verdiend wel een aardige zak geld bij Ajax, ruim 1 miljoen. Heb ik liever nu Schone erbij is en ze nog een vleugelaanvaller gaan halen dat ze Fisher en Klaassen de kans geven.

999

Bericht door 999 » do mei 10, 2012 2:31 pm

Volgens mij 2 miljoen zonder bonussen ...
Blij met de punten ...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr mei 25, 2012 4:40 am

Telesport schreef:AISSATI KAN DRIE JAAR BIJTEKENEN

Van onze Telesportredactie
LAUSAN­NE – Is­mail Ais­sa­ti (23) kan zijn af­lo­pen­de con­tract bij Ajax ver­len­gen. De Am­ster­dam­se club deed de mid­den­vel­der een aan­bie­ding voor drie jaar. Ais­sa­ti moet – net als Mi­ra­lem Su­le­jma­ni – wel in­le­ve­ren ten op­zich­te van zijn hui­di­ge sa­la­ris en heeft het voor­stel in be­raad. De po­ging van Ajax om de klei­ne Utrech­ter lan­ger te bin­den, is een groot com­pli­ment, om­dat hij aan het be­gin van het sei­zoen nog was ver­oor­deeld tot Jong Ajax. Maar Ais­sa­ti knok­te zich te­rug en had een groot aan­deel in de 31e Am­ster­dam­se lands­ti­tel.
Apart. :confused.gif:
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op vr mei 25, 2012 6:29 am, 1 keer totaal gewijzigd.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » vr mei 25, 2012 5:52 am

Doorselecteren aub!

Aissati moet dit ook niet willen eigenlijk, hij weet dat hij 13e/14e man is...

jabu

Ismail Aissati

Bericht door jabu » vr mei 25, 2012 7:18 am

Een groot aandeel in de titel?

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr mei 25, 2012 8:24 am

Ajaciedjuh schreef:
Telesport schreef:AISSATI KAN DRIE JAAR BIJTEKENEN

Van onze Telesportredactie
LAUSAN­NE – Is­mail Ais­sa­ti (23) kan zijn af­lo­pen­de con­tract bij Ajax ver­len­gen. De Am­ster­dam­se club deed de mid­den­vel­der een aan­bie­ding voor drie jaar. Ais­sa­ti moet – net als Mi­ra­lem Su­le­jma­ni – wel in­le­ve­ren ten op­zich­te van zijn hui­di­ge sa­la­ris en heeft het voor­stel in be­raad. De po­ging van Ajax om de klei­ne Utrech­ter lan­ger te bin­den, is een groot com­pli­ment, om­dat hij aan het be­gin van het sei­zoen nog was ver­oor­deeld tot Jong Ajax. Maar Ais­sa­ti knok­te zich te­rug en had een groot aan­deel in de 31e Am­ster­dam­se lands­ti­tel.
Apart. :confused.gif:
Was toch al bekend dat hij alsnog een aanbod zou krijgen? Ik vind het een mooi mannetje en een goede speler, maar heb mijn twijfels of hij Ajax op langere termijn echt naar een hoger plan gaat tillen. We hebben al Janssen, Eriksen, Schone, Siem en Klaassen voor op de twee aanvallende posities op het middenveld. Alhoewel Aissati natuurlijk ook in de punt naar achteren kan spelen en op de flanken, maar goed daarvoor hebben we Anita, Enoh, Boerrigter, Sulejmani, mogelijk Narsingh en niet te vergeten Ebecilio, Ozbiliz en Lukoki.

Dus tja...verlaagd aanbod is logisch.

Plaats reactie