De toekomst: post-Cruijff
Moderator: mods
De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.
Wie is die linker?
Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.
In 2014 staat deze topic nog open met 1500 pagina's
Schurkenboom is nog geen week weg of hij rept tegenover RTV Utrecht alweer over "Abcoude - noord" ipv Ajax. Sneue aap.
15 mei 2011.
- martijn401
Jaap de GrootArthur schreef:Wie is die linker?
-
Kan me voorstellen dat Sturkenboom even z'n frustratie laat gelden. Kapotgemaakt in de pers, capuchon-helden in je tuin die jou en je gezin bedreigen. Gaat je niet in de koude kleren zitten.
Whitey on the moon.
Ah, dan begrijp ik de kotssmileymartijn401 schreef:Jaap de GrootArthur schreef:Wie is die linker?

Ach, frustraties....zo denkt hij er gewoon over. Daar had Derksen dus gelijk in.
Jaap op die foto met Jonk, inderdad Boerenbende ...
Blij met de punten ...
GangstaRiB schreef:Kan me voorstellen dat Sturkenboom even z'n frustratie laat gelden. Kapotgemaakt in de pers, capuchon-helden in je tuin die jou en je gezin bedreigen. Gaat je niet in de koude kleren zitten.
Sneu figuur als je over Abcoude-noord rept.
Sneu als je je kan voorstellen dat hij zulke frustatie mag uiten als interim-directeur.
Laat duidelijk zien wat voor sneu figuur hij was in de dagelijkse omgang.
Blij dat die weg is.. en dat die nooit meer voorbij de stadsgrenzen mag komen.
Vakkie 129
Betekent Van Bastens baan bij Heerenveen trouwens dat Rob Witschge ook niet meer beschikbaar is voor een belangrijke functie binnen Ajax?
Overigens is benoeming van van deze volgens Cruijff fantastische trainer bij mijn vrienden in het hoge Noorden met niets dan enthousiasme ontvangen.
Overigens is benoeming van van deze volgens Cruijff fantastische trainer bij mijn vrienden in het hoge Noorden met niets dan enthousiasme ontvangen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ondanks dat, was hij nog behoorlijk mild voor iemand dat dankzij de JC clan ( T. en Derksen ) ( en behoorlijk correct ) zoveel drek over zich heen heeft gekregen... Daarbij iemand een sneue aap noemen, tja ..Laudrup schreef:Schurkenboom is nog geen week weg of hij rept tegenover RTV Utrecht alweer over "Abcoude - noord" ipv Ajax. Sneue aap.
Blij met de punten ...
Ongeveer even sneu als wanneer je Sturkenboom Schurkenboom blijft noemen.Laudrup schreef:Schurkenboom is nog geen week weg of hij rept tegenover RTV Utrecht alweer over "Abcoude - noord" ipv Ajax. Sneue aap.
Overigens schijnt Cruijff hem ook Schurkenboom genoemd te hebben.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Je mag het beestje best bij het naampje noemen.Duke schreef:Ongeveer even sneu als wanneer je Sturkenboom Schurkenboom blijft noemen.Laudrup schreef:Schurkenboom is nog geen week weg of hij rept tegenover RTV Utrecht alweer over "Abcoude - noord" ipv Ajax. Sneue aap.
15 mei 2011.
-
Het schijnt dat Van Basten geen assistenten mag meenemen naar Heerenveen. Bassie moet het dus doen met Jeffery Talan en Tieme Klompe.Le T. schreef:Betekent Van Bastens baan bij Heerenveen trouwens dat Rob Witschge ook niet meer beschikbaar is voor een belangrijke functie binnen Ajax?
Ik hoop dat ze ook kunnen klaverjassen.
Whitey on the moon.
Kan mij het schelen wat jouw vrienden vinden.Le T. schreef:
Ik vind het vooral getuigen van onvolwassenheid, zoals elke naamsverbastering.Laudrup schreef:Je mag het beestje best bij het naampje noemen.Duke schreef:Ongeveer even sneu als wanneer je Sturkenboom Schurkenboom blijft noemen.Laudrup schreef:Schurkenboom is nog geen week weg of hij rept tegenover RTV Utrecht alweer over "Abcoude - noord" ipv Ajax. Sneue aap.
Salvador Dali
Salvador Dali
De kern van onze samenleving in een notedop.Duke schreef:Ik vind het vooral getuigen van onvolwassenheid, zoals elke naamsverbastering.
De aperots

Vakkie 129
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wat laat die Sturkenboom zich nu kennen, zeg. Dat sommige AT'ers die gozer een koosnaampje geven is al infantiel, maar blijkbaar past het wel naadloos bij de persoon. Abcoude-Noord dus. Wat een dijenkletser.
Koosnaampje? 

Salvador Dali
Salvador Dali
Mwah, kinderen zijn doorgaans een stuk oprechter dan volwassenen.Duke schreef:Ik vind het vooral getuigen van onvolwassenheid, zoals elke naamsverbastering.
Maar goed, als we volwassenheid toch als een positieve eigenschap bezien. Persoonlijk vind ik het uitdelen van gele kaarten door interim-directeur Sturkenboom aan 'ondergeschikte' Jonk minstens zo onvolwassen. Dat meneer zich daarbij vervolgens desondanks als de barmhartige Samaritaan profileert door te stellen dat het bij hem pas na drie gele kaarten rood wordt, maakt hem voor mij behalve onvolwassen ook onuitstaanbaar.
-
De vraag is of je dat gevoel daarvoor ook al hadJim schreef:Mwah, kinderen zijn doorgaans een stuk oprechter dan volwassenen.Duke schreef:Ik vind het vooral getuigen van onvolwassenheid, zoals elke naamsverbastering.
Maar goed, als we volwassenheid toch als een positieve eigenschap bezien. Persoonlijk vind ik het uitdelen van gele kaarten door interim-directeur Sturkenboom aan 'ondergeschikte' Jonk minstens zo onvolwassen. Dat meneer zich daarbij vervolgens desondanks als de barmhartige Samaritaan profileert door te stellen dat het bij hem pas na drie gele kaarten rood wordt, maakt hem voor mij behalve onvolwassen ook onuitstaanbaar.

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Gelukkig wel! Meneertje dacht Ajax wel eventjes kapot te kunnen maken maar dat ging dus mooi niet door. Ik heb niet zo'n heel hoge pet op van de huidige generatie F, mogen zich wel wat meer laten gelden imo, maar ze laten zich minder snel om de tuin leiden dan sommigen hier.GangstaRiB schreef:Kan me voorstellen dat Sturkenboom even z'n frustratie laat gelden. Kapotgemaakt in de pers, capuchon-helden in je tuin die jou en je gezin bedreigen.
JDG verdient een standbeeld.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik vind Sturkie best schattig.Duke schreef:Koosnaampje?

-
Aardig al die bijnamen, maar als de vader van Boilesen over een contract wil praten, weet hij niet met wie. Die nieuwe directeuren stonden toch al te trappelen in de gang? Ik kan me niet voorstellen dat er door de JC-groep nu pas wordt nagedacht over het invullen van die functies.
Het is verdacht stil of is dat de stilte voor de storm?
Het is verdacht stil of is dat de stilte voor de storm?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Vd Aat is nu tijdelijk de man die het voor het zeggen heeft, dus hij kan die gesprekken doen.