Met Djokovic als de terechte winnaar in mijn ogen, onwaarschijnlijk hoe hij alsnog heeft weten te winnen

PS: Ook geweldig inderdaad dat beide spelers zo kapot waren dat ze niet konden blijven staan bij het wachten op de uitreiking van de bekers.
Moderator: mods
Ik heb hem in 2000 als broekie mogen zien op de US Open (tegen Juan Carlos Ferrero)Marillion schreef:Geregeld! Woensdag de 1e ronde partij van Federer bekijken. Het is dan wel geen grand slam finale maar een speler van deze klasse wil ik toch graag een keer live in actie zien.
Crap, ik ben op uitnodiging morgen bij het avondprogramma aanwezig. Had gehoopt op Federer.Marillion schreef:Geregeld! Woensdag de 1e ronde partij van Federer bekijken. Het is dan wel geen grand slam finale maar een speler van deze klasse wil ik toch graag een keer live in actie zien.
Dan moet je normaal gesproken wachten tot minimaal de halve finaleMarillion schreef:Da's ook gaaf. Ik wil ook nog eens naar een Grandslam toernooi gaan. En dan maar hopen op zo'n geweldige ontmoeting tussen spelers als Federer, Nadal en Djokovic.
Cool!Marillion schreef: Ben ik even blij dat ik gisteren nog een kaart voor de finale heb weten te ritselen.
Baseman schreef:Het was een fantastisch gevecht tussen Tsonga en Djokovic![]()
Federer had inderdaad heel veel mazzel tegen Del Potro.
Maar goed, Nadal speelt superieur. Ik kan me niet voorstellen dat iemand hem kan afhouden van de zege.