Onbetrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

gaizka

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door gaizka » di feb 07, 2012 11:57 am

De Dominee schreef:
D_skilled schreef:Betekent dat een verkoop van Sulejmani?
Het mag duidelijk zijn dat Ajax daarop hoopt cq aanstuurt. De beste man voldoet niet. Punt. Banken of wegwezen.

Waarom we vervolgens een stijflinkse linksbuiten halen terwijl dat juist de vleugel is die wel bezet is, is mij niet duidelijk. We hebben een rechtsbuiten nodig. Kwalitatief wel een interessante speler an sich.
Dat gevoel heb ik ook, alhoewel ik Tadic wel een topspeler vind en een genot om naar te kijken. Is een linkerflank met Boilesen, Tadic, Boerrigter mogelijk?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di feb 07, 2012 12:34 pm

De Dominee schreef:
Peter schreef:Ajax zal in de zomer gericht moeten inkopen. Prio nummer 1 is een verdedigende middenvelder. Als je Sulejmani verkoopt, dan kun je wat op de linksbuitenpositie doen. Bij een verkoop van Vertonghen zou ik daar ook gaan investeren. Backs hoef je niet te kopen.
Linksbuiten? Daar hebben we Boerrigter al. Geen (dure) aankoop daar aub. Liever rechtsbuiten. Daar hebben we weliswaar Ozzie, Ebecilio en Lukoki maar daarvan voldoen er sowieso 2 niet. Dat ze een contract hebben, neemt niet weg dat ik liever zie dat ze niet opgesteld worden. Ik wil een sterk Ajax.
Typo. Ik bedoel uiteraard rechtsbuiten.

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo feb 12, 2012 8:04 pm

Guidetti naar Ajax? Blindevink is een betrouwbare poster op FN...................kuch Feest.

Michael_B

Bericht door Michael_B » zo feb 12, 2012 10:36 pm

Hahaha. Geloof er niks van, maar ik lach mijn broek aan flarden als het gebeurt.
Face your fears and live your dreams, No Fear

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo feb 12, 2012 11:13 pm

Ik geloof het wel. Feest is geen troll op FN, want anders is hij al zijn geloofwaardigheid kwijt.
Laatst gewijzigd door D_skilled op zo feb 12, 2012 11:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Lionel

Bericht door Lionel » zo feb 12, 2012 11:17 pm

Ik geloof er niks van. Steef is goed in verstoppertje spelen.
IK GELOOF!!!!!!

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo feb 12, 2012 11:20 pm

Wat voor baat zou Feest erbij hebben om te gaan liegen? Hij is Feyenoorder en dan neem je je mede-supporters niet in de maling, lijkt mij.

Lionel

Bericht door Lionel » zo feb 12, 2012 11:22 pm

Interessant doen?
IK GELOOF!!!!!!

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo feb 12, 2012 11:27 pm

Interessant doen door te liegen? Dan heeft hij zichzelf alleen ermee en valt hij vanzelf door de mand. Maar goed, we zien wel.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo feb 12, 2012 11:29 pm

Feest die zo'n dikke spelfout maakt? Daar geloof ik nou niks van.

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo feb 12, 2012 11:31 pm

Misschien snel getypt via de mobiele telefoon? Blindevink is Feest, dat weet ik 100 %.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo feb 12, 2012 11:33 pm

Lekker belangrijk. Het is nog niet eens een gerucht, want het is een stukje toekomstdenken van een poster op FN. Stelt dus niets voor.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 13, 2012 9:37 am

Ik wil nog best geloven dat Ajax hem wel zou willen hebben. Maar volgens mij hebben we afgelopen zomer flink geïnvesteerd in Sigthorsson en is het wat vroeg om die jongen nu al af te schrijven. Voor twee dikbetaalde spitsen is er normaal gesproken geen budget. Nog los van het feit dat we dat geld dan beter zouden kunnen investeren op een andere positie.

Daarbij zou dit dusdanig gevoelig liggen dat ik betwijfel of het uberhaupt een goed plan zou zijn.
Nil volentibus arduum

Luciano

Bericht door Luciano » ma feb 13, 2012 5:38 pm

Peter schreef:
D_skilled schreef:Volgens mij heeft Ajax een chronisch gebrek aan goede vleugelspelers. Sulejmani, Ozbiliz en Ebecilio zijn het niet.
Ajax heeft dan ook een chronisch gebrek aan visie. Ze hebben de contracten van Ozbiliz (2014), Ebecilio (2015) en Lukoki (2015) onlangs (voor lange tijd) verlengd. Dat doe je niet als je geen vertrouwen hebt in die jongens. Als je dan nu leest dat we Narsingh en Tadic op ons lijstje hebben staan, dan geeft dat natuurlijk te denken.
Narsingh was een noodverbandje voor Sulejmani, Ebicilio, Lukoki en Ozbiliz voor de lange termijn. Gelukkig is de verantwoordelijke 'beleids'bepaler inmiddels alweer vertrokken.

jabu

Bericht door jabu » ma feb 13, 2012 6:24 pm

Het technische hart is toch nog intact? Of doel je op het naderende afscheid van RvC-lid Cruijff die in de Telegraaf zich beklaagde over het feit dat Narsingh niet werd aangetrokken?

Luciano

Bericht door Luciano » ma feb 13, 2012 7:21 pm

Jabu schreef:Het technische hart is toch nog intact? Of doel je op het naderende afscheid van RvC-lid Cruijff die in de Telegraaf zich beklaagde over het feit dat Narsingh niet werd aangetrokken?
Je durft te beweren dat het Technisch Hart het beleid bepaalde? Dan zijn we uitgepraat, ik ga mijn tijd niet aan onzin verdoen.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma feb 13, 2012 7:31 pm

Wat deden ze dan wel?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Luciano

Bericht door Luciano » ma feb 13, 2012 8:03 pm

Jinne schreef:Wat deden ze dan wel?
De jeugd training geven, gele kaarten ontvangen, een mislukte loopjongen boven zich als directeur moeten dulden en moeten wachten tot ze eindelijk wel een keer de kans kregen om hun plannen tot uitvoer te brengen. Oh ja, en maar als makke, meelopende oud voetballertjes neer worden gezet die behalve een balletje trappen niks kunnen door mensen die nog nooit een bal hebben gezien en hun kwaliteiten niet kennen.

jabu

Bericht door jabu » ma feb 13, 2012 9:56 pm

Luciano schreef:
Jabu schreef:Het technische hart is toch nog intact? Of doel je op het naderende afscheid van RvC-lid Cruijff die in de Telegraaf zich beklaagde over het feit dat Narsingh niet werd aangetrokken?
Je durft te beweren dat het Technisch Hart het beleid bepaalde? Dan zijn we uitgepraat, ik ga mijn tijd niet aan onzin verdoen.
Ik ben eigenlijk toch wel benieuwd hoe ik dit stukje uit de Telegraaf volgens jou dan moet interpreteren:
Narsingh zou zes miljoen euro moeten kosten
"Blind moet boel in gang zetten"

Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax-trainer Frank de Boer hoopt dat de scheuring binnen de club hem geen parten speelt bij het aantrekken van SC Heerenveen-aanvaller Luciano Narsingh. „Als wij hem willen hebben als technisch hart, en dat is zo, moet Danny (Blind, red.) de boel in gang zettten. Ik ga er vanuit dat dit nu gebeurt.”

Blind meldde gisteren echter gek genoeg nog dat Ajax zich niet meer zal roeren op de transfermarkt.
Eerdere geïnteresseerde clubs zeggen van de Friezen te horen te hebben gekregen dat Narsingh, die een contract heeft tot de zomer van 2013, circa zes miljoen euro zou moeten kosten. Het is de vraag of de Amsterdammers dit kunnen en willen betalen. „Ik heb dat bedrag nooit gehoord”, aldus Mino Raiola, de zaakwaarnemer van de aanvaller. „Het kan meer zijn, maar ook minder. Ik heb echt geen idee.”

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di feb 14, 2012 12:29 pm

Ben benieuwd naar Luciano's commentaar. Volgens mij vaart het kamp Cruijff er wel bij als er tenminste iets van zogenaamde tegenstand binnen bij Ajax blijft zitten dan kan je alle fails daar op afschuiven.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di feb 14, 2012 3:10 pm

Ahum, Blind zegt iets heel anders dan De Boer, en dat is dan het bewijs dat ze op één lijn zaten?

jabu

Bericht door jabu » di feb 14, 2012 3:30 pm

Nee, maar dat was dan ook niet het onderwerp van discussie.

999

Bericht door 999 » di feb 14, 2012 4:08 pm

Ach, die uitspraken zijn op verschillende tijdstippen gebeurt.De eerste nadat men dacht dat Sulejmani er wel eens en week of zes ( of langer ) er uit zou kunnen liggen, de tweede toen bleek dat dat niet het geval was .. Maarja, tis weer de T. die er met een scheuring komt aanzetten .. .
Blij met de punten ...

Luciano

Bericht door Luciano » wo feb 15, 2012 8:02 pm

Jinne schreef:Ben benieuwd naar Luciano's commentaar. Volgens mij vaart het kamp Cruijff er wel bij als er tenminste iets van zogenaamde tegenstand binnen bij Ajax blijft zitten dan kan je alle fails daar op afschuiven.
Je hebt de 2de alinea gezien?

Neemt niet weg dat ik de aankoop van Narsingh om de reden die Blind gaf (noodverband ivm Sulejmani) schandalig vindt, of het idee nou van Jezus Christus, Cruijff, het Technisch Hart of Blind komt.

999

Bericht door 999 » wo feb 15, 2012 9:48 pm

Luciano schreef:
Jinne schreef:Ben benieuwd naar Luciano's commentaar. Volgens mij vaart het kamp Cruijff er wel bij als er tenminste iets van zogenaamde tegenstand binnen bij Ajax blijft zitten dan kan je alle fails daar op afschuiven.
Je hebt de 2de alinea gezien?

Neemt niet weg dat ik de aankoop van Narsingh om de reden die Blind gaf (noodverband ivm Sulejmani) schandalig vindt, of het idee nou van Jezus Christus, Cruijff, het Technisch Hart of Blind komt.
-
Wat is het nu ?.Is C. C., het technisch hart die je iets verwijt of toch maar Blind, of weet je niet meer waar je het over hebt ?.
Blij met de punten ...

Plaats reactie