We kunnen Lukoki, Ebecilio of Lodeiro brengenD_skilled schreef:Matige eerste helft. Ajax vooral gevaarlijk uit standaardsituaties. Voorin lopen drie prutsers.

Moderator: mods
We kunnen Lukoki, Ebecilio of Lodeiro brengenD_skilled schreef:Matige eerste helft. Ajax vooral gevaarlijk uit standaardsituaties. Voorin lopen drie prutsers.
100% de schuld van Bulykin. Sulejmani wacht terecht tot Bulykin zich in laat zakken, maar die domme Rus blijft voor het doel staan.Mr. Ajax schreef:Peter schreef:Die Sulejmani. Overzicht van 20 cm.
Die kans net was 100% gebrek aan zelfvertrouwen. Bulykin loopt daar wel dom, maar dan knal je hem toch gewoon zelf op doel?
Trab schreef:Ajax is pas gaan voetballen na het inbrengen van Aissati. Wat een wereld van verschil met domme kracht Enoh. Zowel qua ruimte creeren, passing en ballen opeisen. Ajax gaat dit potje wel winnen.
Trab schreef:Ajax is pas gaan voetballen na het inbrengen van Aissati. Wat een wereld van verschil met domme kracht Enoh. Zowel qua ruimte creeren, passing en ballen opeisen. Ajax gaat dit potje wel winnen.
Oh die wedstrijd heb ik gemist. Ik ben altijd fan geweest van Aissati. Mooi dat hij nu in de as de kans krijgt ipv als linksbuiten ofzo.Mr. Ajax schreef:Trab schreef:Ajax is pas gaan voetballen na het inbrengen van Aissati. Wat een wereld van verschil met domme kracht Enoh. Zowel qua ruimte creeren, passing en ballen opeisen. Ajax gaat dit potje wel winnen.
De vorige die die zin uit zijn toetsenbord was Bertje afgelopen week tegen Utrecht...![]()
Trab schreef:100% de schuld van Bulykin. Sulejmani wacht terecht tot Bulykin zich in laat zakken, maar die domme Rus blijft voor het doel staan.Mr. Ajax schreef:Peter schreef:Die Sulejmani. Overzicht van 20 cm.
Die kans net was 100% gebrek aan zelfvertrouwen. Bulykin loopt daar wel dom, maar dan knal je hem toch gewoon zelf op doel?
Ik had het over je laatste zin...Trab schreef:Oh die wedstrijd heb ik gemist. Ik ben altijd fan geweest van Aissati. Mooi dat hij nu in de as de kans krijgt ipv als linksbuiten ofzo.Mr. Ajax schreef:Trab schreef:Ajax is pas gaan voetballen na het inbrengen van Aissati. Wat een wereld van verschil met domme kracht Enoh. Zowel qua ruimte creeren, passing en ballen opeisen. Ajax gaat dit potje wel winnen.
De vorige die die zin uit zijn toetsenbord was Bertje afgelopen week tegen Utrecht...![]()
haha. oke.Mr. Ajax schreef: Ik had het over je laatste zin...
Is vooralsnog niet nodig.banjavi schreef:Ik heb nog geen kritische geluiden over vriendje Vermeer gehoord? Keept hij een beetje of is het niet nodig vandaag?
Je zou bijna naar Blind verlangenPeter schreef:Koppers wordt helemaal zoekgespeeld daar en dat terwijl T-82 Josefzoon de slechtste aanvaller ooit van NAC vindt. Dat geeft te denken.
Ik vind Ajax niet zo heel slecht. Zit met Aissati wel wat meer voetbal in. Balletje gaat aardig rond, maar het is Bulyikin die vaak verzaakt.