Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Ik had sowieso verwacht dat Man Utd zou winnen. Liverpool heeft een matig elftal.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vervolgens geeft Ferdinand Suarez ook geen hand, Leuke taferelen.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Suarez scoort nog wel de 2-1.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
..en bijna ook nog de 2-2. Ongelofelijk dat Liverpool nog zo terug kan komen.
-
Misselijk kutventje, die Evra. Bah.
+een boelThijs schreef:Misselijk kutventje, die Evra. Bah.
- InnerHarbour
Hij keek eerst waar Suarez was, en ging daarna vlak bij 'm in de buurt staan springen en juichen. Lekker zuigen en provoceren.
Een 'Afellaytje' dus. Die naast Vertonghen te juichen.
Ik herriner me ook eentje tussen Gattuso en Christian Poulsen van een paar jaar terug... Hilarisch was dat! Maar inderdaad wat een drol die Evra, wat wil ik graag zien dat Luis de volgende keer zijn wraak neemt!D_skilled schreef:Een 'Afellaytje' dus. Die naast Vertonghen te juichen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Henry scoort in blessuretijd de winnende voor Arsenal. 

In zijn voorlaatste wedstrijd toch?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Everton 2-0 Chelsea. Einde Villas Boas?
Die Evra steekt ook z'n hand niet zo fanatiek uit trouwens. Zie deze link naar Schwalbe United.
Suarez is weer wereldnieuws
AMSTERDAM - Net als nadat hij Otman Bakkal in zijn nek beet, Ghana met een handsbal de weg naar de halve finale op het WK versperde en toen hij Patrice Evra racistisch bejegende, is Luis Suarez weer wereldnieuws. Dit keer omdat hij zaterdag bij Manchester United weigerde de hand van Evra te schudden.
In Engeland kleurt Suarez de voorpagina van vrijwel alle krantenwebsites. "Nieuwe rel met Suarez en Evra", kopt The Sun. Ook de uitspraak van United-manager Alex Ferguson dat Liverpool Suarez op straat moet zetten, komt veelvuldig terug. Ook de commentaren op de sites van Daily Mail, BBC en Sky News zijn hard.
"Suarez stak de wedstrijd in brand", meent het Franse L'Equipe. "Hij is een geweldige voetballer, maar deze daad is zeer teleurstellend. Meer commentaar verdient deze actie niet."
"Handschud-schandaal in Engeland", kopt het Duitse Bild. "Suarez heeft blijkbaar niets geleerd van het eerdere incident. Hij beledigde Evra voor een tweede keer. Fair-play werd in Engeland bedacht, dat moeten ze bij LIverpool toch ook weten."
Ook Belgische kranten als HLN, Het Nieuwsblad en De Standaard schrijven uitgebreid over Suarez.
"Evra schudde zijn hoofd van walging", schijft La Gazzetta dello Sport in Italië. "Controverse in de Premier League", meent het Spaanse Sport. "Suarez weigert de uitgestoken hand van Evra."
Blij met de punten ...
Evra is een rat, want die laat zelf zijn hand zakken als Luis langs komt. Luis steekt zijn hand gewoon uit, maar Evra accepteert die niet. Maakt vervolgens komedie als Luis De Gea de hand wilt schudden.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Hoop dat die vent zijn been op vier plaatsen breekt. De bloedhond. Na afloop ook nog provoceren.
IK GELOOF!!!!!!
Wie ?.Rishi schreef:Hoop dat die vent zijn been op vier plaatsen breekt. De bloedhond. Na afloop ook nog provoceren.
Suarez wilde geen hand geven ...
Afijn, voor iemand die van racisme is beschuldigd doet ie bar weinig om dat te ontkrachten ...
Blij met de punten ...
Wat was Scholes trouwens weer goed hè, al kreeg hij ook wel veel tijd en ruimte van Liverpool. Liverpool mist Lucas echt enorm.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Evra deed zijn hand omlaag en keek de andere kant op.999 schreef:Wie ?.Rishi schreef:Hoop dat die vent zijn been op vier plaatsen breekt. De bloedhond. Na afloop ook nog provoceren.
Afijn, voor iemand die van racisme is beschuldigd doet ie bar weinig om dat te ontkrachten ...
IK GELOOF!!!!!!
... Suarez spoort nie helemaal ..Rishi schreef:Evra deed zijn hand omlaag en keek de andere kant op.999 schreef:Wie ?.Rishi schreef:Hoop dat die vent zijn been op vier plaatsen breekt. De bloedhond. Na afloop ook nog provoceren.
Blij met de punten ...
Rishi schreef:Evra deed zijn hand omlaag en keek de andere kant op.999 schreef:Wie ?.Rishi schreef:Hoop dat die vent zijn been op vier plaatsen breekt. De bloedhond. Na afloop ook nog provoceren.
„Luis had beloofd hand te geven”
Van onze speciale verslaggever
LIVERPOOL – Het bestuur van Liverpool heeft Luis Suarez 24 uur na zijn foute optreden in Manchester ter verantwoording geroepen en hem gedwongen publiekelijk zijn excuses aan te bieden voor zijn wangedrag ten opzichte van Patrice Evra. De Zuid-Amerikaan liet op de officiële website van Liverpool weten: „Ik heb met de manager, Kenny Dalglish, gesproken en ik realiseer me nu dat ik fout was.”
Suarez vervolgde: „Ik heb niet alleen de manager in de steek gelaten, maar de hele club en waarvoor deze club staat. Ik had de hand van Patrice Evra moeten schudden voor de wedstrijd. Daarom wil ik mijn excuses aanbieden voor mijn gedragingen. Ik wil de affaire graag achter me laten en me weer concentreren op het voetbal.”
In een aparte verklaring laat Liverpool weten door Suarez te zijn misleid in de aanloop naar het duel met Mancheste United. „We zijn verschrikkelijk teleurgesteld in Luis Suarez”, zegt algemeen directeur Ian Ayre. „De speler had ons voor de wedstrijd laten weten dat hij wel de hand van Evra zou schudden. Vervolgens bepaalde hij zelf dat hij het toch niet deed. Een foute actie van hem. Hij heeft zichzelf, zijn medespelers en zijn trainer voor schut gezet.”
Suarez, zo benadrukt de directie, heeft als speler van Liverpool een grote verantwoordelijkheid. „We hopen dat hij nu een keer begrijpt wat er wordt verlangd als je Liverpool Football Club vertegenwoordigt.”
Blij met de punten ...
Hele slechte beurt van Luis. Even vergeten dat je een vertegenwoordiger van je club bent en dat je soms je persoonlijke gevoelens maar even achterwege moet laten. Natuurlijk moet hij Evra gewoon de hand schudden. Miljoenen mensen kijken naar zo'n wedstrijd. Gedraag je daar dan ook naar.
Nil volentibus arduum