Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Duke » ma feb 06, 2012 10:38 pm

Het gaat er weer aardig aan toe, als ik twitter mag geloven.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » ma feb 06, 2012 10:50 pm

Ja, Suarez trapt er bijna iemand doormidden ( zijkant/maag ) terwijl de bal op hoofdhoogte is, en net komt er eentje van Liverpool invliegen gestrekt been, raakt weliswaar de bal, die had er gewoon afgemoeten ..

Verder is het niet veel ..
Blij met de punten ...

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Engeland en Schotland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma feb 06, 2012 10:55 pm

Inderdaad wat een niveau. Helemaal bizar dat Liverpool voor die Carrol 40 miljoen heeft betaald. Wat is dat een beperkte voetballer zeg. Een soort Charisteas, maar dan nog veel duurder.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

999

Bericht door 999 » ma feb 06, 2012 11:19 pm

Suarez terug met karatetrap

LIVERPOOL - Luis Suarez is terug op de Engelse voetbalvelden. De Uruguayaan liet zich 4 minuten na zijn rentree weer van zijn slechte kant zien. De ex-Ajacied trapte in de maag van Tottenham-middenvelder Scott Parker en ontsnapte aan een rode kaart.
Blij met de punten ...

zeux

Bericht door zeux » ma feb 06, 2012 11:22 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Inderdaad wat een niveau. Helemaal bizar dat Liverpool voor die Carrol 40 miljoen heeft betaald. Wat is dat een beperkte voetballer zeg. Een soort Charisteas, maar dan nog veel duurder.
Werkt dat niet ook gewoon verlammend, die hoge bedragen?
Ik kan me voorstellen dat zo'n voetballer iedere seconde op het veld denkt: ik moet bewijzen dat ik 40 miljoen waard be.
Volgens mij zie je dat bij heel veel spelers dat ze na een grote (dure) transfer blokkeren of een mindere periode in gaan. Niet allemaal natuurlijk. Sommigen kunnen er tegen. Of zijn te arrogant geworden om het zich te beseffen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma feb 06, 2012 11:31 pm

Nee, heeft er niks mee te maken. Caroll kan er niks van, maar zolang iets de Britse nationaliteit heeft tast Liverpool diep in de buidel.

De beste speler van Europa volgens Arno Vermeulen viel me ook weer niet mee.

AT Toto winner 09/10

Engeland en Schotland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma feb 06, 2012 11:37 pm

999 schreef:

LIVERPOOL - Luis Suarez is terug op de Engelse voetbalvelden. De Uruguayaan liet zich 4 minuten na zijn rentree weer van zijn slechte kant zien. De ex-Ajacied trapte in de maag van Tottenham-middenvelder Scott Parker en ontsnapte aan een rode kaart.
Volgens mij dacht hij overigens echt de bal met een briljante volley in de goal te rammen, maar zelden zag ik iemand zó hard in zijn maag getrapt worden...

Baseman

Bericht door Baseman » di feb 07, 2012 7:57 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Helemaal bizar dat Liverpool voor die Carrol 40 miljoen heeft betaald. Wat is dat een beperkte voetballer zeg. Een soort Charisteas, maar dan nog veel duurder.
Hij schijnt ook totaal niet voor zijn sport te leven, al weet ik niet of dit ondertussen al verbeterd is.
Mr. Ajax schreef:Oh? Heb ik geen verstand van keepers omdat ik een andere mening ben toegedaan?
Ja, in dit geval wel.
Als je Stekel niet minder vindt dan Neuer, dan heb je koeienvla in de ogen.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di feb 07, 2012 11:23 am

Baseman schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Helemaal bizar dat Liverpool voor die Carrol 40 miljoen heeft betaald. Wat is dat een beperkte voetballer zeg. Een soort Charisteas, maar dan nog veel duurder.
Hij schijnt ook totaal niet voor zijn sport te leven, al weet ik niet of dit ondertussen al verbeterd is.
Mr. Ajax schreef:Oh? Heb ik geen verstand van keepers omdat ik een andere mening ben toegedaan?
Ja, in dit geval wel.
Als je Stekel niet minder vindt dan Neuer, dan heb je koeienvla in de ogen.
Hahaha. Ok.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

gaizka

Bericht door gaizka » di feb 07, 2012 12:03 pm

Jöhnk schreef:Nee, heeft er niks mee te maken. Caroll kan er niks van, maar zolang iets de Britse nationaliteit heeft tast Liverpool diep in de buidel.

De beste speler van Europa volgens Arno Vermeulen viel me ook weer niet mee.
Wie moet dat zijn, Bale? Goede speler mits hij ruimte krijgt om aan te zetten, maar geen absolute top.

Ontzettend matige wedstrijd trouwens, niemand die een man kon passeren, alles ging terug of breed. Modric was de enige die af en toe wat leuks liet zien, het Engelse voetbal zit in een erg matige periode.

999

Bericht door 999 » di feb 07, 2012 12:10 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
999 schreef:

Volgens mij dacht hij overigens echt de bal met een briljante volley in de goal te rammen, maar zelden zag ik iemand zó hard in zijn maag getrapt worden...
Zou het echt ?.
Coach Dalglish: ,,Ik weet dat Luis geleerd heeft van afgelopen periode’’
SUAREZ PARIA

AMSTERDAM/LIVERPOOL – De terugkeer van Luis Suarez op de Engelse velden na een geruchtmakende racisme-zaak en acht duels schorsing, heeft de Engelse voetbalwereld in tweeën gespleten. Op Anfield kreeg de man uit Uruguay een oorverdovend applaus, in de rest van de stadions zal hij vanaf komend weekeinde als een paria worden behandeld. Zo diep zijn de sporen van zijn zware uitbarsting aan het adres van Manchester United-verdediger Patrice Evra, die hij vorig jaar zeven keer uitschold voor ‘negertje’.

De Engelse voetbalbond had een 115 pagina’s tellend rapport nodig om Suarez te veroordelen. De Britse media voerden grote druk uit om die veroordeling er doorheen te drukken. In geen enkel ander land ter wereld worden zwarte voetballers zo gesteund in hun strijd tegen racisme als in Engeland. Het feit dat de oud-Ajacied amper een jaar geleden ook in Nederland Otman Bakkal in de nek beet, hij bij FC Groningen ook geen makkelijk mannetje was en in Zuid-Amerika op jonge leeftijd ook ontspoorde, heeft zijn imago er niet beter op gemaakt.

In de afgelopen maand, voorafgaand aan zijn comeback op Anfield, zijn door de Engelse media kosten noch moeite gespaard om de hele loopbaan van Suarez uit te pluizen. Verdiende hij het voordeel van de twijfel in zijn tuchtzaak of was zijn tirade, waarin hij de donkere Fransman Evra herhaaldelijk voor ‘negertje’ uitmaakte, een bevestiging van zijn kwalijke reputatie? Het antwoord daarop is massaal gevonden.

Zijn mengeling van woede en talent, zo weet men nu, vormen zowel zijn kracht als zijn zwakte. Technisch directeur Daniel Enriquez van Nacional werd opgespoord in Uruguay. Hij vertelde dat jeugdtrainers vroeger al moeite hadden om Suarez in toom te houden. ,,Toen hij vijftien jaar was gaf Luis de scheidsrechter een kopstoot. Die man brak zijn neus en bloedde als een rund. Wij hebben hem toen zwaar gestraft.’’

Heerenveen-coach Ron Jans kreeg afgelopen week ook bezoek van de grootste Engelse kranten. Hoe, zo wilden ze weten, ging hij in zijn Groningse periode met de eigenzinnige Suarez om. Jans legde uit dat hij nooit de eerste training van Suarez vergeet. ,,Het was een mannetje, hoor. Hij kwam na zijn vakantie een beetje te zwaar terug. Hij vond het vreselijk dat ik hem eerst bij het tweede liet trainen. Hij was zo boos, dat hij werkelijk niets deed. Toen heb ik hem voor het oog van de selectie hard de waarheid verteld. ‘Jij beloofde dat je hier 100 procent zou geven, but you play like shit’. Met zijn blik kon hij me toen wel doden’’, aldus Jans. Buiten het veld vindt Jans hem een familieman, op het veld doet hij alles om te winnen. ,,Maar hij moet leren dat je soms niet alles mag doen om te winnen…’’

Liverpool-manager Kenny Dalglish heeft de onderzoeken en uitkomsten rond zijn sterspeler allemaal gelezen. Dalglish heeft Suarez door dik en dun gesteund. In de hoop dat de Zuid-Amerikaanse spits hem in de nabije toekomst terugbetaalt met doelpunten. Bovenop de schorsing van de Evra-zaak kwam ook nog een schorsing van een duel voor de obscene gebaren die Suarez maakte naar de supporters van Fulham.

Dalglish: ,,Ik denk dat Luis wel wat geleerd heeft tijdens zijn lange afwezigheid. Eigenlijk weet ik dat wel zeker. Maar ik ben blij dat hij weer terug is op het veld. Zijn fitheid is geweldig en de dingen die hij heeft meegemaakt, gingen in elk geval niet over zijn voetbalkwaliteiten. Met Luis in het elftal is Liverpool gewoon zoveel sterker. De mooiste tijd moet nog komen.’’ Ook omdat zijn twee grootste aankopen Suarez en Andy Carroll, alsmede Liverpool-aanvoerder Steven Gerrard, tot gisteren pas 69 minuten met elkaar op het veld hadden gestaan.

Maar het gevaar ligt al weer om de hoek. Uitgerekend het eerste uitduel voor Suarez, komende zaterdag in de Premier League, is bij Manchester United. Het is de return van de beladen wedstrijd tegen United op 15 oktober 2011. Over zijn voetbaltalent zijn 50 miljoen Britten het eens. Maar van zijn kwalijke reputatie komt hij nooit meer af.
Misdraging na drie minuten…

LIVERPOOL – Exact drie minuten stond Luis Suarez gisteravond in het veld als invaller, toen hij zich al weer misdroeg in het shirt van Liverpool. De Zuid-Amerikaan, die op de bank moest beginnen, schopte bij een scrimmage in het strafschopgebied Tottenham Hotspur-middenvelder Scott Parker vol in de buik. Suarez, die Parker eerst een duw had gegeven en daarna beweerde dat hij een omhaal wilde maken, kreeg meteen een gele kaart (zijn zesde dit seizoen) van de 26-jarige scheidsrechter Michael Oliver.

Suarez verving in de 66e minuut Dirk Kuyt in de aanval van de thuisclub. De Nederlander was daar niet blij mee. Hij kwam hoofdschuddend naar de kant, maar gaf Suarez bij de dug-out wel een bemoedigende tik op de schouders. Ook met Suarez in de ploeg kon Liverpool Tottenham, dat de creativiteit van Van der Vaart (geblesseerd) niet verslaan. Al kreeg de Uruguayaan twee grote kansen.
Blij met de punten ...

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo feb 08, 2012 4:41 pm

Ik dacht/denk het, omdat Luis volgens mij(n beleving) omhoog naar de bal kijkt als hij Parker in zijn maag trapt. Het zag er eerder waanzinnig lomp, dan sluw gemeen uit.

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 08, 2012 8:10 pm

Meen je dat nou? Hartstikke smerig. Lekker schorsen.
IK GELOOF!!!!!!

D_skilled

Bericht door D_skilled » wo feb 08, 2012 9:27 pm

Capello is opgestapt als bondscoach van Engeland. Hij was het niet eens met de beslissing van de voetbalbond om de aanvoerdersband van John Terry af te pakken.

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 08, 2012 10:49 pm

Hij wilt gewoon zijn eigen toko redden.. Of hij wordt coach van Chelsea..
IK GELOOF!!!!!!

D_skilled

Bericht door D_skilled » za feb 11, 2012 1:47 pm

Luis Suarez heeft geweigerd om de hand van Patrice Evra te schudden.

ferry

Bericht door ferry » za feb 11, 2012 2:13 pm

Hij raakt geen bal, onze uruguayaanse vriend. Zal de spanning wel zijn. Of gebrek aan ritme natuurlijk.

D_skilled

Bericht door D_skilled » za feb 11, 2012 2:29 pm

Hij krijgt ook bijna geen bal en speelt geïsoleerd.

ferry

Bericht door ferry » za feb 11, 2012 2:34 pm

Yep, maar áls ie de bal krijgt... Zit ook nog wel wat frustratie in zo te zien.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » za feb 11, 2012 2:37 pm

Geen wedstrijd nog die me lekker maakt voor een abo bij Sport1.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za feb 11, 2012 2:39 pm

D_skilled schreef:Luis Suarez heeft geweigerd om de hand van Patrice Evra te schudden.
Afbeelding

Wat een mannetje, haha.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Toppie

Bericht door Toppie » za feb 11, 2012 2:39 pm

Suarez solliciteert naar rood :thomas.gif:

ferry

Bericht door ferry » za feb 11, 2012 2:45 pm

Ferdinand schudt daarna ook de hand van Suarez niet zo te zien. :smallgrin.gif: Hij brengt wel wat teweeg, onze Louis.

D_skilled

Bericht door D_skilled » za feb 11, 2012 2:47 pm

Schoot na de rustsignaal de bal de tribune in. :smallgrin.gif: Hij moet leren om z'n emoties te beheersen, hoe graag hij ook wil winnen.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » za feb 11, 2012 2:53 pm

Hmm, na 5 minuutjes in de tweede helft is het beslist.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie