Daley Blind
Moderator: mods
Re: Daley Blind
Daar kwam-ie ook snelheid en dynamiek te kort.
Een leuke voetballer wanneer je veel en veel beter bent. Aan de bal en in het positiespel kan hij wel wat.
Vaak gezien tijdens kleine partijtjes en dan zie je wel dat hij het inzicht en de techniek heeft. Maar zodra het veld groter wordt heeft hij een probleem.
Vaak gezien tijdens kleine partijtjes en dan zie je wel dat hij het inzicht en de techniek heeft. Maar zodra het veld groter wordt heeft hij een probleem.
IK GELOOF!!!!!!
Daarom: in balbezit had hij wel z'n spelaandeel (trap en overzicht), maar zonder bal is hij altijd kwetsbaar geweest. Je maakt hem nog kwetsbaarder door hem in de verdediging te posteren. Dan tellen andere zaken zwaarder dan leuk meevoetballen.Feest schreef:Daar kwam-ie ook snelheid en dynamiek te kort.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
-
Daley Blind ken ik vanaf de B1 en hij heeft niet één keer indruk gemaakt, niet één keer laten zien Ajax 1-waardig te zijn. Af en toe een mooie pass, dat kan hij wel, vandaar dat ik voor de wedstrijd tegen AZ schreef dat hij vooral goed is zonder tegenstander en dat gebeurde in de Ajaxjeugd regelmatig, hij mocht inschuyiven, werd niet lastig gevallen en dan lijkt het wat. Op die positie leken Kujala, De Ridder, Krohn-Dehli ook aardige voetballers.
Danilo Sousa Campos werd genoemd, was hem vergeten, ook voor hem was Ajax een niveau te hoog. Hij ging naar Standard en zag net dat hij seizoen 2010-2011 in het begin een paar keer heeft meegedaan.
Danilo Sousa Campos werd genoemd, was hem vergeten, ook voor hem was Ajax een niveau te hoog. Hij ging naar Standard en zag net dat hij seizoen 2010-2011 in het begin een paar keer heeft meegedaan.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
En nu weer over Daley.DANILO
Gepubliceerd 21-01-2012 in Officiële Berichten
Er is een akkoord gevonden tussen Standard Luik en DANILO Maciel Sousa Campos.
Zijn contract, dat hem aan de club linkte tot 30 juni e.k., werd in overleg opgeschort met onmiddellijke ingang.
officiele site van standard.

-
Oké, bedankt, dat is zeer recent.
Ik hoop niet dat hij, net als Jordy Brouwer, met Jong Ajax mee gaat trainen, krijgt hij misschien een 'contractje' ook.
Ik hoop niet dat hij, net als Jordy Brouwer, met Jong Ajax mee gaat trainen, krijgt hij misschien een 'contractje' ook.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Is dit broekie niet wat voor a.s. zondag als LB?
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws ... stift.html
Dat doet Blind hem niet na.

‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
DALEY ROT OP BIJ AJAX
Zo dat moest eruit!
Zo dat moest eruit!
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Het vertrek van Danny lijkt me nu dus ook het einde van Daley! EINDELIJK!!!!
Gezien hoeveel hij verdient? Die dient zijn contract rustig uit.
En dan meteen een andere keeper?wimpey schreef:Is dit broekie niet wat voor a.s. zondag als LB?
- Jinne
- Site Admin
Tot wanneer loopt het contract van Daley trouwens? Op wiki zie ik 2013 staan. Klopt dat?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Wanneer Daley niet doorbreekt bij Ajax, ligt het natuurlijk aan Cruijff en Jonk!!

Nee, maar dat hij deel uitmaakt van de selectie ligt blijkbaar wel aan papa 

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Daley niet enkel en alleen op basis van merites deel uitmaakt van Ajax-1. Sentiment móet wel een rol spelen, want ik heb zelden een dergelijke stuntelpaus in Ajax-1 gezien. Die ook al 'gewoon' 4 jaar deel uitmaakt van de selectie.Baseman schreef:Nee, maar dat hij deel uitmaakt van de selectie ligt blijkbaar wel aan papa
- Daily Blind
Nog niet goed genoeg voor de hoofdklasser. Nu Pa Blind eindelijk opgerot is kan deze aller aller slechtste Ajax speler uit de historie ook opkrassen!
- Jinne
- Site Admin
Hoe kan het trouwens dan dat hij toch ook wel de nodige jeugd interlands heeft gespeeld? Daar heeft zijn vader toch niks te vertellen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Laat ik vast antwoorden voor de Daley-haters:
Je speelt bij Ajax en dan word je bijna automatisch opgeroepen bij de jeugdige selecties.
Je speelt bij Ajax en dan word je bijna automatisch opgeroepen bij de jeugdige selecties.
Je zal het niet geloven, maar;

Zo zie je maar weer hoe snel het kan verkeren in de voetballerij.Daley Blind zei 'nee' tegen Arsenal
AMSTERDAM - Een paar jaar geleden lag er voor Daley Blind, de zoon van Ajax-coach Danny Blind, een jeugdcontract klaar bij Arsenal. De verdediger had het naar zijn zin in de opleiding van Ajax, maar was wel nieuwsgierig naar het hele opleidingsinstituut van de Engelse topclub.
Danny Blind: "Daley wilde toch even gaan kijken. Hij was niet van plan om bij Ajax te vertrekken. Maar toen hij daar was werd hij toch aan het twijfelen gebracht. Arsenal liet Thierry Henry nog even langskomen. Heel slim, dat maakt indruk op een jonge speler. Het zag er verder ook allemaal geweldig uit. Uiteindelijk koos hij er voor om zijn opleiding bij Ajax af te maken."
Daarmee was Blind jr. een van de weinige Nederlandse talenten die de verleiding kon weerstaan. Later ving Chelsea ook bot bij Jeffrey Sarpong en John Goossens. Blind, die destijds hoofd opleidingen was bij Ajax, vindt de keuze van die spelers en zijn zoon Daley nog steeds verstandig. "In Nederland maak je, als je goed bent, een grote kans om op je achttiende jaar in de eredivisie te voetballen. Dat is prima voor je ontwikkeling. Wij zien ook dat de stap om bij een Engelse topclub in het eerste elftal te komen veel te groot is."
Telegraaf

-
Danny Blind was er trouwens bij toen Daley Arsenal bezocht. Ik weet dat ik toen dat bericht op AT plaatste, omdat (Kan ik nu wel schrijven) de Nederlandse jeugdspeler die toen bij Arsenal zat, dat aan een paar vrienden had geschreven ("Weet je wie ik vandaag ...") Ik geloof dat een kenner van de jeugd mij toen voor mongool o.i.d. uitmaakte (pm) Ben z'n naam kwijt. 

- Jinne
- Site Admin
Minder, dus ook zonder paps blijft ie nog lang hangen lijkt het.Voetbalzone
Ajax gaat spoedig om tafel met recordaankoop Miralem Sulejmani om te praten over een verlenging van de samenwerking. Het is al langer bekend dat de Amsterdammers het contract van de aanvaller wil verlengen: al is het alleen maar om te voorkomen dat hij volgend seizoen transfervrij de deur uitwandelt. De huidige verbintenis van Sulejmani loopt tot medio 2013 door.
Naast de Servische aanvaller heeft ook Daley Blind een contract dat nog een jaar doorloopt. Frank de Boer maakte vrijdag op de persconferentie bekend dat Ajax ook de samenwerking met Blind wil verlengen. "We willen graag dat Daley blijft omdat hij op meerdere posities uit de voeten kan", noteerde AjaxLife uit de mond van De Boer.
Blind speelde dit seizoen tot dusver zeventien duels voor Ajax en maakt de laatste weken een goede indruk als linksback. Evenals Sulejmani en Blind heeft ook Jan Vertonghen een contract dat tot de zomer van 2013 doorloopt, maar de Belgisch international staat niet open voor een contractverlenging en hoopt in de zomer naar een Europese topclub te kunnen gaan.
- InnerHarbour
Reken er maar op dat het wel rondkomt.