Wie kan de nieuwe trainer van Ajax worden ?
Moderator: mods
Wie kan de nieuwe trainer van Ajax worden ?
Ik ga de speculaties niet meer uit de weg er moet iets gebeuren. Nog 2 of 3 potten verliezen en we kunnen de zoveelste onervaren Ajax trainer laten vervangen.
Re: Wie kan de nieuwe trainer van AJax worden ?
Andries Jonker
-
Tja... aangezien Ajax nooit verder dan z'n eigen nageboorte kijkt, moeten we rekening houden met Kreek of Roy.
Ajax zal verder moeten kijken. Iemand die buiten de verstikkende organisatie is opgegroeid en opgebloeid. Ook moet iemand bestand zijn tegen de assistent-trainer De Telegraaf.
Als ik mocht kiezen: Van Gaal.
Ajax zal verder moeten kijken. Iemand die buiten de verstikkende organisatie is opgegroeid en opgebloeid. Ook moet iemand bestand zijn tegen de assistent-trainer De Telegraaf.
Als ik mocht kiezen: Van Gaal.
Whitey on the moon.
Als ie maar geen linker hersenhelft heeft! Stel je voor...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Maar eigenlijk moet Cruijff het natuurlijk maar doen
I think I lost my fucking headache
Ach, ik zit niet weer op een nieuwe trainer te wachten.Deze spelers kunnen gewoon beter, al zal het nooit super de super worden zoals ik al eerder schreef.De visie van JC is prima w.b. jeugdopleiding al zou het en-en moeten zijn, maar wat is de visie van de Boer, wat zie je terug van de Boer in het team ?.Onoverzettelijkheid ?, de wil om te winnen ?, automatisme ?, begrip ?, zet ie ze tactisch gezien juist neer ?, worden onze verdergers ( toch de Boer zijn kunnen ) van die zekerheidjes ? en ga zo maar even door.Ik zie het niet bij Frank .. Of is het tegenwoordig zo dat dit soort trainers alleen goed functioneren als alles klopt, iedereen fit is en er geen aanpassingen, oplossingen gevonden moeten worden ...
Blij met de punten ...
Wie kan de nieuwe trainer van AJax worden ?
De Boer mag van mij sowieso proberen om volgend jaar dit seizoen goed te maken. Heeft hij het dan niet opgepikt, dan moeten we verder gaan kijken.
Ik ben bang dat Danny Blind de volgende Ajax-trainer is.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
-
Daar ben ik niet bang voor, die weet ondertussen wel dat hij dat niet kan.wimpey schreef:Ik ben bang dat Danny Blind de volgende Ajax-trainer is.
Ik denk Wim Suurbier of Johnny Rep.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
Ruud Surendonk? Is nu trainer van de jeugd ergens in de Zaanstreek. Is een fervent aanhanger van Jopie. Dus die moet wel verstand van voetbal hebben!Demosthenes schreef:Daar ben ik niet bang voor, die weet ondertussen wel dat hij dat niet kan.wimpey schreef:Ik ben bang dat Danny Blind de volgende Ajax-trainer is.
Ik denk Wim Suurbier of Johnny Rep.
Whitey on the moon.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Dat heeft Danny er niet van weerhouden weer TD te worden dus ik vrees het ergste.
Misschien moeten we een van de trainers uit de goede jaren van Olympique Lyon naar de Arena lokken? Die hebben bewezen dat ze hun team boven de financiele mogelijkheden van hun club kunnen laten presteren. Anders moet Louis van Gaal het doen met een assistent of twee die het vak van Ajaxtrainer van 'm kunnen leren om het over een paar jaar over te nemen. Zo is van Gaal zelf ook begonnen.
Misschien moeten we een van de trainers uit de goede jaren van Olympique Lyon naar de Arena lokken? Die hebben bewezen dat ze hun team boven de financiele mogelijkheden van hun club kunnen laten presteren. Anders moet Louis van Gaal het doen met een assistent of twee die het vak van Ajaxtrainer van 'm kunnen leren om het over een paar jaar over te nemen. Zo is van Gaal zelf ook begonnen.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
-
Re: Wie kan de nieuwe trainer van Ajax worden ?
Barry Hulshoff? Ruud Krol? Wim Jansen? JC zal wel weten wie het moet worden. Iemand uit het rijtje Molenaar, Ling, Rep, Van Duivenbode?
Ruud Suurendonk? Ja, wat een kanjer
Ruud Suurendonk? Ja, wat een kanjer

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Juist. Van Gaal die Frank coacht. Wie weet wordt het dan wat. Kan hij ook als AD.666 schreef: Misschien moeten we een van de trainers uit de goede jaren van Olympique Lyon naar de Arena lokken? Die hebben bewezen dat ze hun team boven de financiele mogelijkheden van hun club kunnen laten presteren. Anders moet Louis van Gaal het doen met een assistent of twee die het vak van Ajaxtrainer van 'm kunnen leren om het over een paar jaar over te nemen. Zo is van Gaal zelf ook begonnen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dat accepeert de Boer ( JC ) toch nooit ..
Blij met de punten ...
Ik denk De Boer juist wel (heeft goede ervaringen met Van Gaal). Het is die kliek er omheen die ophitst en opjuint.999 schreef:Dat accepeert de Boer ( JC ) toch nooit ..
Mwah, de Boer heeft kenbaar gemaakt dat ie achter JC .. ( Nadat het met de week slechter ging met AJAX 1 ) ...Zeux schreef:Ik denk De Boer juist wel (heeft goede ervaringen met Van Gaal). Het is die kliek er omheen die ophitst en opjuint.999 schreef:Dat accepeert de Boer ( JC ) toch nooit ..
Blij met de punten ...
-
De Telegraaf/Derksen tegen je krijgen staat gelijk aan zelfmoord, FdB heeft eieren voor zijn geld gekozen? Zwak.999 schreef:Mwah, de Boer heeft kenbaar gemaakt dat ie achter JC .. ( Nadat het met de week slechter ging met AJAX 1 ) ...Zeux schreef:Ik denk De Boer juist wel (heeft goede ervaringen met Van Gaal). Het is die kliek er omheen die ophitst en opjuint.999 schreef:Dat accepeert de Boer ( JC ) toch nooit ..
Ja, maar hij heeft Van Gaal nooit afgevallen. En dat zegt heel wat met al die hyena's in het Cruijff-kamp.999 schreef:Mwah, de Boer heeft kenbaar gemaakt dat ie achter JC .. ( Nadat het met de week slechter ging met AJAX 1 ) ...Zeux schreef:Ik denk De Boer juist wel (heeft goede ervaringen met Van Gaal). Het is die kliek er omheen die ophitst en opjuint.999 schreef:Dat accepeert de Boer ( JC ) toch nooit ..
Ling. Goude gozer.
Gewoon Adriaanse, lekker Cruijff sarren.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Fred Rutten.
Aad de Mos. Al is het alleen om van hem af te zijn als commentator.
IK GELOOF!!!!!!
Rishi schreef:Aad de Mos. Al is het alleen om van hem af te zijn als commentator.

Vakkie 129